***3-kuumeilijat***-viikko 29
Se olis sitten jännät paikat! Saas nähdä tuleeko tällä viikolla plussaa vai täti kylään. Mieluiten tietysti toi eka vaihtoehto ;)
Vaikee kyllä tästä olotilasta sanoa juuta tai jaata. Kuvotus jatkuu edelleen, mut masus vähän sellainen menkat alkaa-fiilis. Saa nyt sitten nähdä..
Eikös meitä ole aika monta tällä viikolla jännittäjiä?! Huhuu!! Mitkä fiilikset???
AIHA
Yk 1, kp 26/28-30
Kommentit (45)
Mutta ensiksi ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!
Joopa joo. Sain haamun sillon kp 26 ja tänään aamulla tein uuden testin. (eka oli mammaksin) ja Acon 10 näytti negaa. Arvatkaa mitkä fiilikset... Paha olo jatkuu edelleen, rinnat tuntuvat raskailta, lämmöt edelleen koholla ja NÄLKÄ. Alamahaa juilii kyllä aika ilkeesti, että jotenkin kallistun kyllä tonne alkavien menkkojen puolelle :( Yhyy...
Masisterveisin,
AIHA
Yk 1, kp 29/28-30
Laittakaahan hei tuonne 3-kuumeilijat esittäytyy- listalle päivityksiä plussista (ja alustavat lasketut ajat), niin päivittelen niitä aina!!!
AIHA
Pahoittelut AIHAlle! Nykyisissä herkissä testeissä varmaan on se huono puoli, et voi antaa ennenaikaisia, vääriäkin tuloksia.
Ei oo tänäänkään mitään tapahtunut tätirintamalla (kp 32). Alkaa kyllä tosiaan harmittamaan tää kyttäily vessassa. Mulle vaan sanottiin kun soittelin neuvolaan kuukausi sitten, et jos hormonikierukan haluaa pois, olisi kuulemma parempi ottaa menkkojen aikana. Tosin mulle kierukan laittaminen onnistui helposti aikoinaan reilu pari vuotta sitten eikä ollut kovin kivuliaskaan. Eli uskoisin, et kai helposti tulis uloskin...
Eli soittelenpa huomenna aamusta, jos nykäsisivät sen pois. Seuraavia tätipäiviä kun ei tiedä...
vuma
En ole kurkannut minkä näköinen testi on, joten neuvokaapa tyhmää. Elikkäs kuinka olette puolittaneet testin? Pituussuunnassa tietty, mutta meneekö saksilla vai oisko mattoveitsi tms parempi?? Ei ilmeisesti vaikuta tulokseen, kun aika moni tuntuu puolittavan?!
Ei meinaa hermo kestää, kun kaikki tuntuu plussailevan, niin kai munkin on vähän aikaistettava testausta! =)
gigi kärsimättömänä
Terävillä pienillä saksilla onnistuu varmaan parhaiten ja niin, että tukee sormilla testiä sivuilta samalla kun leikkaa, niin pysyy täytteet sisällä :) Se testi on muutenkin sennäköstä tavaraa, että on pitkästä levystä pätkitty, nyt vaan vielä vähän pienemmäks... Ja sitten heti kertomaan tänne mitä testi näytti!
Terkuin haamuileva Luna
yk 1, kp 28/n.30
ajattelin et saahan näitä lisää jos tarvii. Ja nega napsahti. Mutta enpä heitä kirvestä kaivoon, edellinenkin näkyi vasta kun menkat viikon myöhäs. =) Yritän pantata toisen Aconin su-aamuun asti... ainakin huomiseen on kestettävä...
gigi edelleen turvoksis
Voi harmi AIHA! Älä nyt kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan kuin täti pysyy poissa, on toivoa! Ja gigille samat jorinat. Tuo piinailu on kyllä kamalaa kun kirjaimellisesti se testi tuntuu polttelevan piilossaan ja oikeasti saa pakottaa itsensä olemaan tarttumatta siihen.
Eihä ketään haittaa, että edelleen täällä joukossanne pyörin, vaikka se plussa pläjähtikin? Jotenkaan en vielä uskalla siirtyä tuonne odottajiin ja ilmottautua minnekkään maaliskuisten odottajien listalle kun viikkoja on kasassa vasta naurettavat 4+2.
Kävitkös LapaLepa siellä apteekissa eilen?
adalat, yk 2, kp 31/28 tai rv 4+2
Tein äsken sen mieheni tuoman varmistustestin ja vahva viiva siihen tuli, joten uskottava se vaan on miehenkin; minulla on pieni salamatkustaja kyydissä. :0)
Toivon kaikille plussaonnea ja haamuilijoille viivojen vahvistumista, vaikka plussa se on haamukin.
adalat, rv 4+2
En sit malttanut odotella testausta maanantahin, kun tuli eilen postissa mammaksin testit. Selvä negahan sieltä tuli, no nyt on kp 28 menossa ja kierron pituudesta ei tietoa. Jospa vielä olis toivoa. Olo on kyllä sellainen et menkat olis tulollaan! Eka yritys kuukausi siis menossa ja kiirettä ei ole, joten sit vaan uutta yritystä ens kiertoon, jos nyt ei tärpännyt. Testailen sit maanantaina uudestaan , jos tätiä ei näy. Täytyy alkaa valmisteleen kuopuksen 4-v synttärijuhlia!
-NAKSU-
Meille syntyi kakkonen yllätysvauvana vuoden päästä edellisestä synnytyksestä eikä voitu muuta kuin ostaa kaksosten rattaat. Nyt minulla olisi haaveessa ostaa sellaiset champangen väriset emmaljungat... Ne olis ihanat. Luultavasti ei osteta kolmannelle omaa sänkyä vaan vauva nukkuu meidän välissä ja imetän häntä siinä sujuvasti, eikä tarvi nousta sängystä, näin tein kakkosen loppu imetysvaiheessa.
Näen itseni nyt jo aivan kiintyneenä tähän uuteen ihmeeseen. Johtunee siitä että tätä kolmosta on jo ehtinyt haaveilla ja odottaa. Meillä saa haaveet varmaan odottaa vielä vuoden.. Tai katsotaan miten talven mittaan kuumeilun saa kuriin...Yritän saada lähtöpainon 60kg:oon, ja tänä aamuna vaaka näytti 69,9, joten onhan tässä vielä laihdutettavaa, mutta karppaamalla laihdun varmasti nopeammin kuin muilla dieeteillä.
Mitä mieltä olette? Perustetaanko odotuspuolelle oma porukka vai siirrytäänkö jo olemassa oleviin? Vai yhdistetäänkö tänne nämä kuumeilevat ja odottavat?
T: AIHA
Yk 1, kp 30/28-30
Ps. Tätiä ei näy...
Odotuspuolella ei vissiin ole omaa porukkaa 3-odottajille? Sellanen kuulostas hyvälle. Ois taas tuttu porukka kasassa ja varmaan uusiakin.
Kumpa vaan aikanaan vois osallistua siihen sakkiin...
T. Malttamaton vuma, jolla kiertopäivä 33-34 ja kierukanpoistoaika (vasta!!!) 27.7.!!!!
Tenavia2:lle Olin ajatellut, että kolmoselle hommaisin uudet matkarattaat, muut tarvikkeet nimittäin on vielä hyväkuntoisia, ja olen laittanut jemmaan veljen perheestä saadut vauvantarvikkeet. Tietty vaatteiden hipelöinti on kuulunut asiaan jo jonkin aikaan, et varmaan jotain hempeetä ostaisin samana päivänä kun saisin tietää olevani raskaana.
Ennen kaikkea olisin tiukka (=tiukempi) synnyttäjä joka vaatisi oikeuksiaan ja haluaisi aloittaa supistelun kotona, jos mahdollista. Kaksi edellistä on käynnistetty sairaalassa ja pitkät synnytyksen odottelut KYPSYTTÄVÄT!!!
Olipa kivoja viestejä luettavana, kun pitkästä aikaa tänne piipahdin. Todella mukavaa seurata muidenkin odottajiksi siirtymistä. Minustakin olisi kiva, jos siirryttäisiin tuonne odotuspuolelle sitten jatkamaan eli ei liityttäs jo olemassa oleviin ryhmiin. Voitas kait sitä kirjotella täällä niin kauan kuin mahdollisimman moni olis siirtymässä odottajiin, vai?
Mitä aion tehdä toisin tämän kolmannen vauvan kohdalla...? Aion ainakin sitkeämmin koettaa imettää häntä, aiemmilla kerroilla olen ehkä luovuttanut turhan aikaisin/helposti. Aiomme myös nauttia vauvastamme todella paljon (tietenkin olemme nauttineet aiemmistakin pienokaisistamme), koska tämä jää todennäköisesti sitten viimeiseksi.
Raskaus on edennyt omalla painollaan, huomaan vieläkin useasti ihmetteleväni tämän todellisuutta. Eka neuvolakäynti takana ja elokuun alussa olis 1. ultra. Täällä meillä sitä ei sitten muita ultria saakaan, rakenneultran ajattelimme käydä yksityisellä. Välillä on todella kuvottava olo, mutta vielä en ole laatannut. Väsymys on melkoista ja kun nälkä tulee, sen voima on mahtava. Että semmoista tänne kuuluupi :)
Rouvar H 8+4
Juups kierto menee kyllä vauhdilla eteenpäin, tänää on jo kp 17, ja pupuilusaldo on kp 10, 12, 14 ja 16, joten tässä kierrossa on kyllä ennätysmäisesti oltu touhuilemassa :) katsotaan muutaman viikon päästä, onko touhuilut tuottaneet tulosta :) Pikkusen kyllä jännittää, jos nyt kolmas raskaus alkaisi, kun tuo kakkonen päätti tulla maailmaan jo viikoilla 31+6, eli melkein 2kk etuajassa, siinä se pojalla vierähti 6vkoa keskolassa, ja kotona oli jo ennestään esikoinen, silloin 2v3kk, että rankkaa oli mennä kodin ja sairaalan väliä, halusi olla esikoisen kanssa, mutta tottakai piti käydä poikaakin hoitamassa, onneksi kaikki on sujunut kuitenkin hyvin. Ja neuvolalääkäri onkin sanonut, jos tässä vielä kolmatta lasta haluaisimme, nyt kyllä mua tultais tarkkailemaan aika paljon raskauden aikana, kun mitää syytä ei ennenaikaiselle synnytykselle ollut. Poika vaan päätti tulla, 44cm ja 2058g kokoisena, että sinänsä hyvänkokoinen poika jo oli, eikä tullut mitää ihmeempiä komplikaatioita keskolassa ollessa, tuolla tuo 1v3kk ikäinen poitsu mennä viuhtoo eteenpäin siskonsa kanssa :)
Minustakin olis kiva sit, että tuolla odotuspuolella oli tää " sama jengi" taas koossa, nyt kun alkanu jo muistaa nimimerkkejä, niin olis sit " tuttuja" kasvoja, ja kiva vaihtaa ajatuksia :)
Tsemppiä kaikille piinaajille, ja onnea jo plussanneille, toivottavasti perässä tullaan pian!! =)
MaSa79 yk2 17/29
Moikka kaikille tasapuolisesti..
Oon 24 vuotias ja kahden rämäpään pojan 11/02 ja 01/05 äiskä, joka nyt haaveilee ja unelmoi kovasti pienestä prinsessasta!!
Tästä kuusta sain isännän mukaan hankkeeseen ja nyt ekaset yritykset takana kp 15 /30-31.
Tämä tyttökuume on vienyt vieläpari kuukautta sitten " ei lapsia moneen vuoteen" vannoneen täysin mukanaan.
Olisi se poika yhtä rakas vaikka niin tylleröö toivonkin.
Jos vain joukkoon mahtuu niin täältä tullaan Projekti: perheen kuopusko?
vaikka rankkaa on kileltämättä ollut viime vuodet...vielä nytkin joskus valvotaan. Tyttö on neljän ja poika kolmen.Mulla ikä vaan alkaa jo painaa, kun mittarissa on 36, niin että eihän sitä enää paljon vanhempana jaksa :).Mutta ei sille voi mitään, että lapset ovat tärkeintä maailmassa ja mikään ei ole niin mahtavaa kuin lapsen saaminen ja kasvattaminen. Nämä kaksikin ovat huippuihania. Mies ei ole varma haluaako kolmatta lasta. En itsekään ole ihan varma, mutta kuume on kuitenkin olemassa. Ristiriitaista...
Porukka senkun lisääntyy. :)
Täti tuli sitten tänään. Harmittaa vietävästi :(
Mutta minkäs teet..
AIHA
(aamulla oli yk 1, kp 32/28-30 --) ) Yk 2, kp 1/28-30
...en ole aikaisemmin tänne kirjoitellut, tosin juttujanne hieman aikaan olen seuraillut. Meillä kotona temmeltää ihanat vilkkaat pojantaaperot (04, 05), mutta kovasti jo kolmannesta haaveillaan. Tosin mieli täytyy malttaa ainakin ens kevääseen, kun nyt syksyllä on töihin menon aika. Mukava kuitenkin " kohtalotovereiden" tarinoita lueskella, vaikka itse ei olekaan päässyt vielä tositoimiin. Projekti kuitenkin yhteinen: 3. lapsi haaveissa!
Aurinkoa ja plussaonnea jo yrittäville! :)
eli kyl ei ikinä oo ollu tällästä vuotoo... " Menkat" alko siis viime sunnuntaina, kesti neljä päivää ja sit ei mitään muuta kun edelleen jatkuvat raskausoireet (vessassa ravaaminen, rintojen aristus, Runsas valkovuoto)... Menkat on lainausmerkeissä siks, että ei niitä kyllä voinu menkoiks kutsua: Kaikkina neljänä aamuna oli alamahakipuja, mut vuotoo ei tullu housuihin asti ollenkaan, parilla aamun ekalla vessareissulla vaan paperiin tuhrua ja sit ei koko loppupäivänä mitään, ees yhtään menkkaoloa...
Jännityksellä jään odottamaan, tuleeko ne joskus sieltä... Testatakkaan ei viittis, kun jotenkin oon ihan varma, et tää on vielä niistä minipillereistä johtuvaa...
Kisu yk1, kp 8/xx
Täällä on plussa-aalto menossa, heittäydy toki mukaan. :0D
Uskaltaisikohan sitä jo alkaa puhumaan raskausviikoista?