Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NELIAPILAT vko 50

13.12.2007 |

Jopas venähti tämä viikkopinon aloitus.

Minä täällä kipeänä, eka kuume ja nyt kova ripuli. Muut onneksi terveitä. Mietin jo tuossa kuumeen aikana, kun ei ruokaa tehnyt mieli et oisko nää NIITÄ oireita, mut eipä tainnu olla. Kuumeen aikana lääkkeitä ottaessa joutu miettii sit mitä lääkkeitä ottaa jos vaikka ois raskaana. Vaikka ehkä nyt parista lääkkeestä ei siin vaihees vielä haittaa olis ku menkatkaa ei myöhässä. Mut kunhan mietin...

Piha saanut taas valkoisen peiton! Hyvä niin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan oli viimeviikolla etomista, jota _toivoin_ raskausoireeksi. Se paljastui lopulta mahataudiksi, joka on kiertänyt perheessämme viikon verran. Kukin vuorollaan on sairastunut. Onneksi alkaa jo rumba helpottaa.

Vierailija
2/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kävi muorille, että täti odotutti itseään sopivasti muutaman päivän, sai kuumeen nousemaan oikeen pahaksi ja kuvitellut raskausoireetkin oikeen maksimiin... ja sit se hurautti törkeesti paikalle ja sai mielen tippuun heti niin pohjalukemiin... no nyt on sitte uus kierto ja uudet kujeet kp 2 /28-32 (laiton nyt 28-32 kun näyttää välillä nuo kierrot venyvän)

alkaa usko mennä koko touhuun, kun ei tärpää niin ei tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissii noita tauteja liikkeellä enemmänkin. Meillä silleen outoa, että minä olen edelleen ainut joka sairastui...luulen ettei enää tule muihin, toivottavasti...

Tässä kun on nyt melkein viikon ollut kotona ettei ole voinu missään käydä ni tylsistyy ihan kokonaan. Tuntuu et tää on pelkkää siivoilua ja ruoanlaittoa tämä elämä. Jos tänään jaksas jo ulkona käydä.

Mä edellen odotan ensimmäisiä menkkoja kierrukan poiston jälkeen...nyt ois 26 pv siitä et luultavasti ennen joulua pitäs menkat tulla.Sit vasta pääsis kohta laskee kiertopäiviäkin oikein.

Mites täällä on näin hiljaista? Sairaanako porukka?

Vierailija
4/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjauduin pitkästä aikaa tänne ja tunnustan, mä olen käynyt kurkkimassa täällä taas nyt joka kerta netissä käydessä...

(Nettihiljaisuus taitaa johtua lähestyvästä joulusta, nyt pitäis kunnon kotiäidin olla laittamassa kiiruusti ehtoisaa joulua eikä läsähtää tänne ruudun ääreen kuten minä taas tänäänkin tein...)

Mä en ole tänne kirjotellut pahemmin, koska ei meillä mitään yritetä ja parisuhde on vissiin laitettu hyllylle kun miehelle koitan edes jutella niin vastauksena on syvä hiljaisuus. Mikä on ihme, koska on varsinainen lörppö kyllä muitten seurassa...

Meillä tuo pienin on vasta 7,5 kk ja kuukautisia vielä odottelen, ainoastaan PMS:ää olen saanut parina kuukautena ilman ovista tai vuotoa.

Plus että täällä kirjotellessani päädyn yleensä pateettiseen kierronkyttäämiseen ja sit menee hermot, koettu on pari kertaa ennenkin se kierre...

Että mua kirvottaa nyt kirjottelemaan lähinnä se, että tuntuu tosiaan että umpihullua tahtoa enää neljättä (alunperin haaveilin viidestä), kun tuntuu että sen saa vain manipuloimalla miestä armotta ja samalla kariuttaa sen lopunkin suhteenrippeen mitä jäljellä on. Plus että meillä nyt käynnistyi kolmas nuha/kuumekierron kuukauden sisään. Viime yönäkin nukuin 3 h, ennen kuin puol kasilta vauva nukahti lopulta viereen.

Että hyviä joulunalusaikoja vaan ja tärppionnea yrittäville.

Vierailija
5/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leekolasse:

Että mua kirvottaa nyt kirjottelemaan lähinnä se, että tuntuu tosiaan että umpihullua tahtoa enää neljättä (alunperin haaveilin viidestä), kun tuntuu että sen saa vain manipuloimalla miestä armotta ja samalla kariuttaa sen lopunkin suhteenrippeen mitä jäljellä on. Plus että meillä nyt käynnistyi kolmas nuha/kuumekierron kuukauden sisään. Viime yönäkin nukuin 3 h, ennen kuin puol kasilta vauva nukahti lopulta viereen.

Tuota samaa olen minäkin syksyn mittaan ajatellut, että onko oikein haaveilla vauvasta näin paljon, kun mies vain yrittää jarrutella. En ole montaa kertaa " uskaltanut" asiasta jankuttaakaan, ettei se ihan kyllästyisi minuun... Mutta aina välillä asiasta pitää mainita, josko mieli olisi jo suotuisampi.

Varsinkin nyt, kun parisuhde on mennyt muuten niin hyvin, ei haluaisi suhdetta sen takia rikkookaan.. Kateellisena täytyy aina kuunnella juttuja vauvakuumeilevista miehistä...

Haaveitahan ihmisellä täytyy aina olla, katsotaan pääseekö niitä koskaan toteuttamaan

Vierailija
6/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa molemmat neljännen lapsen saamisen kannalla, aikataulusta vain ei ole vielä varsinaisesti ollut puhetta. Yhtä työpaikkaa olen hakenut, että sekin nyt tässä vähän vaikuttamassa. Mutta asia on niin sanotusti alkavasti vireillä. Eli:

Nimimerkki: Helmikukka75

Oma ja miehen ikä: 32v/pian 42v

Lasten iät: Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk

Yritys aloitettu / aloitetaan (jos tiedossa ): Ei vielä aloitettu, mutta tarkotus olis se nelonen saada ennenkuin olen 35v, toiv. aikasemminkin.

Että tästä lähetään liikkeelle ;)