Miten pääsit äitisi kuolemasta yli?
Pelkään tulevaisuutta ja väistämätöntä joka tulee joskus tapahtumaan aika paljon, näen joskus painajaisiakin :'(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on muistisairaus. Suren sitä, että kohta ainoastaan minä muistan meidän yhteisen historian ja pelkään sitä päivää, kun hän ei ehkä enää tunnista minua. Äitini on rakastanut minua eniten elämäni ihmisistä, ollut aina luotettava peruskallio. Menetys tulee olemaan suuri.
Voimia. On raskasta nähdä miten rakas ihminen muuttuu muistisairauden myötä täysin.
En ole päässytkään. Riemuisa vapautumisen tunne jatkuu ja jatkuu. Puhdas ilo!
Muistan äitiäni ihan joka päivä, vaikka 7 v on jo hänen kuolemastaan. Olen nyt kohta 70v, mutta äiti on äiti edelleen. Onneksi on hyviä muistoja.
Huomaan, että tänään joku Sikke Sumari tulee Yle teemalle ulisemaan äitinsä kuolemaa. Kai sitä niinkin voi surra.
Kun äiti kuoli kotiin uskossa Vapahtajaan ,niin siirtyi sitten suoraa taivaankotiin iloon.Omaisten ja taivaanjoukon luo, Niin se on ilo.Perässä tullaan uskoen.Ero ei ole lopullista!
Vierailija kirjoitti:
Kun äiti kuoli kotiin uskossa Vapahtajaan ,niin siirtyi sitten suoraa taivaankotiin iloon.Omaisten ja taivaanjoukon luo, Niin se on ilo.Perässä tullaan uskoen.Ero ei ole lopullista!
Juuri näin. 😇
Äidillä on muistisairaus. Suren sitä, että kohta ainoastaan minä muistan meidän yhteisen historian ja pelkään sitä päivää, kun hän ei ehkä enää tunnista minua. Äitini on rakastanut minua eniten elämäni ihmisistä, ollut aina luotettava peruskallio. Menetys tulee olemaan suuri.