Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäynäideoita kylppärin kaappia ratsaaville vieraille?

Vierailija
22.08.2020 |

Elintarvikevärikipot ovien päällä on niin nähty. Kellään mitään tuoreita ja innovatiivisia ideoita? Nimim. Tuparit tulossa

Kommentit (282)

Vierailija
81/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvaa kaapinoven kahva liki irti niin, että kun siitä vetää se jää käteen.

Vierailija
82/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Voi sille (kaappien availulle) olla järkeväkin syy, esim.

- vessapaperi loppu

- käsisaippua loppu

- kuukautissuojan lainaaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ketju. Minun kaappiini saa kurkkia jos tulee tarvetta vaikka suuvedelle, kasvopapereille, tamponeille tms. mitä siellä säilytänkään. Reseptilääkkeet siirrän juhlien ajaksi muualle, joten ei siellä ole mitään mitä ei saisi nähdä ja tarvittaessa lainata.

Miksi kukaan haluis käyttää toisen suuvettä tai mitään muutakaan hygieniatarvikkeita? 🤮

Vierailija
84/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takaseinään tietokoneen puhallin ja oven aukaisuun käynnistin. Pientä glitterhilettä laakeaan astiaan sen eteen.

Kun tulee ulos glitteristä tietää, että kaappi on aukaistu.

Tietokoneen puhaltimen saa toimimaan viiden voltin akulla tai paristolla. Monet prosessoripuhaltimet toimii 3,3 voltilla, joten mitään isompia sähkökytkentöjä ei tarvitse ja jos ei omaa vanhaa tietokonetta ole puhallin, osat ja oveen sopiva kytkin saa suurinpiirtein kympillä.

Vierailija
85/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus avaan kylppärin kaappien ovet vain tarkistaakseni peiliovista, että hiukset menee hyvin takaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa sinun kylppärin kaapin sisältö vaan ainoastaan oma pärstä edestä ja takaa 😅

Vierailija
86/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessanvalokatkaisijan kytkeminen kaappimagneetteihin. Kun kaapin ovet avaa pimenee vessa. Jos huutelee, että täältä meni valot voi vastata, että laita ne kaapin ovet kiinni.

Muuten hyvä, mutta tulee hengenvaarallinen viritelmä, jos tuollaista alkaa joku maallikko tekemään. 230V sähköiskua odotellessa.

Vierailija
87/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus avaan kylppärin kaappien ovet vain tarkistaakseni peiliovista, että hiukset menee hyvin takaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa sinun kylppärin kaapin sisältö vaan ainoastaan oma pärstä edestä ja takaa 😅

Siis ne peiliovethan aukeavat ulospäin. Ei niiden välistä pysty tarkistamaan, miten hiukset menee takaa.

Vierailija
88/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä? Voi sille (kaappien availulle) olla järkeväkin syy, esim.

- vessapaperi loppu

- käsisaippua loppu

- kuukautissuojan lainaaminen

Hyvässä ja harmittomassa jäynässä on aina järkeä. Nauru pidentää ikää ja muutenkin se on hauska.

Vierailija
89/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ne peiliovethan aukeavat ulospäin. Ei niiden välistä pysty tarkistamaan, miten hiukset menee takaa.

Monissa kaapeissa on myös sisäpuolella peilit.

Vierailija
90/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on ainut tapa😀? Avaa ovet ja katso vaikka vasemman puolen ovesta oikean puolen peiliin heijastuvaa kuvaa?!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
91/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessanvalokatkaisijan kytkeminen kaappimagneetteihin. Kun kaapin ovet avaa pimenee vessa. Jos huutelee, että täältä meni valot voi vastata, että laita ne kaapin ovet kiinni.

Muuten hyvä, mutta tulee hengenvaarallinen viritelmä, jos tuollaista alkaa joku maallikko tekemään. 230V sähköiskua odotellessa.

Valokatkaisimeen on helppo asentaa valmiina myytäviä kaukosäädettäviä releitä joka on tässä tapauksessa kytkettynä, kun kaapin katkaisin on kiinni ja se katkeaa, kun kaapin katkaisin avataan. Jos on epävarma, asennuttaa, kun sähkömies käy kytkemässä vaikka uunin. Niitä bluetoothilla tai wifillä ohjattuja katkaisimia eli releitä saa nykyään hyvin varustelluista sähköliikkeistä. Saa vaikka kännykkä appeilla ohjattua tai eri paikkaan sijoitetulla katkaisimella. Esim ulkovalot saa sammumaan tai kytkeytymään makuuhuoneeseen asennetulla napilla.

Vierailija
92/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että seuraavalla kerralla kaverisi on lukenut ketjun ja sieltä ponnahtaa jotain tai hiukset ja naama on täynnä puuteria ja glitteriä.

Vierailija
93/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Hitlerin, Stalinin, Kimin, Trumpin tai jonkun muun veijarin kuva raflaava yllätys?

Vierailija
94/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo pitää lopettaa. Ei ole ennen käynyt mielessäkään, että kukaan voisi pahoittaa mieltään asiasta tai kuvittelisi mielessään minun penkovat kaappeja. Meillä saa ihan vapaasti avata peilikaappien ovet.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että seuraavalla kerralla kaverisi on lukenut ketjun ja sieltä ponnahtaa jotain tai hiukset ja naama on täynnä puuteria ja glitteriä.

Vierailija
95/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on lasiset peiliovet niin löystyttää saranat tosi löysälle. Kun oviin koskee niin ne tippuu säpäleiksi lavuaarin.

Vierailija
96/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kutsu kotiini ihmisiä,joiden kohdalla tulisi mieleen epäillä että nuuskivat. Jos joku kaapilla kävisi, olisi hänellä varmasti hyvä syy kuten tarve kuukautissiteelle, eikä sellaisesta tehty jäynä ole tarpeen. Onneksi minulla on ympärilläni ihania ihmisiä, eikä AP:n kaltaisia

Olet onnekas, jos pystyt välttämään tällaisten vierailuja kotonasi. Useimmilla ihmisillä ei ole varaa valita jokaista vierastaan. Esim. miehen parhaan ystävän avokki on useimpien kutsuttava, jos kutsuu tämän ystävänkin kylään, vaikka olisi kyyläävää tyyppiä. Porttikieltojen jakamista omaan kotiin ei monikaan kehtaa tehdä kovin kevyin perustein tai ainoastaan epäilyjen pohjalta.

Vierailija
97/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kunnon strobovalot keittiöön tai olohuoneeseen missä vieraiden kanssa oleskelette. Vessankaapinoveen kytkin joka sytyttää ne.

Kun strobot syttyy, kerro vaan muille sillä hetkellä läsnäoleville kavereille, että ne syttyy, kun avaa vessan kaapinoven. Seuraavan kerran, kun strobot syttyy jos joku vielä tohtii kokeilla, joku muu kertoo strobot jo aikaisemmin sytyttäneelle, että ne syttyy, kun avaa vessan kaapin. Siinä saa itse nauttia täysin, kun toiset kertoo jos kaveri nolostuu.

Vierailija
98/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhri vessapapereita jollain ruskealla ja keltaisella sakuralla.  Lado nippu kaappiin. Voit sanoa säästäväsi luontoa kuivaamalla käytetyt vessapaperit uusiokäyttöä varten. "Meillä käytetään paperit moneen kertaan."

Vierailija
99/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa kaapeissa on myös sisäpuolella peilit.

Ihanko totta? En ole ikinä moisia nähnyt.

Vierailija
100/282 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko Hitlerin, Stalinin, Kimin, Trumpin tai jonkun muun veijarin kuva raflaava yllätys?

Putinista on hyvä kuva jossa se osoittaa sormella ja katsoo tuimasti kohti ja lukee venäjäksi, että minä valvon sinua tms. Saman voi varmasti helposti tulostimella tehdä kenestä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä