Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäynäideoita kylppärin kaappia ratsaaville vieraille?

Vierailija
22.08.2020 |

Elintarvikevärikipot ovien päällä on niin nähty. Kellään mitään tuoreita ja innovatiivisia ideoita? Nimim. Tuparit tulossa

Kommentit (282)

Vierailija
121/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijista huomaa ketkä ovat niitä kaappeihin kurkistelijoita :D

Vierailija
122/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikkien järkevintä olisi luopua siitä lääkekaapista kylppärissä. 

Ensinnäkin, lääkkeitä ei pitäisi säilyttää paikassa, jossa ne voivat saada kosteutta. 

Toiseksi juuri tämä, josta ap kirjoitti. Kuka tahansa vieras, vaikkapa lapsi, voi lukittautua vessaan ja ottaa omaan käyttöönsä lääkkeitä, mikä voi koitua kohtalokkaaksi. 

Peräpukamavoiteet ja puikot on luonnollisimmin siinä tilassa missä niitä käytetään. Tavallinen WC ei edes ole kostea, kun ilmanvaihto siellä on muita tiloja kovempi eikä kukaan käy siellä suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaisten sekopäiden kokoontumisajot

menossa.

Olisko ihan vaan parempi lukittautua omaan murjuunsa eikä päästää ketään sisään?

Näin, olen täällä päätäni puistellen ja naureskellen lukenut ketjua, siis millainen ihminen virittelee jotain ansoja vierailleen, jotka katsovat kylppärin kaappiin? Jos nämä sekopäät eivät kestä ajatusta kaappiin katsomisesta, ei kannata kutsua ketään. Itse katson vieraillessa, ja oletan, että omat vieraat tekevät samoin.  No problem. Ottakaa salaiset rasvanne ja mieliala-lääkkeenne toiseen kaappiin, tosin itseäni ei kiinnosta kenenkään lääkkeet, juurikin enemmän kosmetiikka.

Vierailija
124/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kylppäriin erillinen lukittava kaappi lääkkeille, dildoille ja muulle salaiselle. Sitten voinet olla hermoilematta siitä, että joku näkee mitä lääkettä käytät.

Onko joillekin oikeasti maailmaa mullistava juttu, jos joku näkee mitä hammastahnaa tai dödöä käytät?

Kyllä minä joskus katson kaappiin, enkä koe syyllisyyttä, enhän ole varkaissa. Olen vaan kiinnostunut, mitä kasvorasvaa hänellä vaikkapa on. Ei ole mikään pakkomielle, en katso läheskään aina. Ei normaalit ihmiset dildojaan ja mielialalääkkeitä pidä missään kylppärin peilikaapissa muutenkaan. Minusta tämä on joku nuorten juttu. Somessa esitellään ja jaetaan kaikki yksityinen perse mukaan mukien, mutta sitten saadaan slaagi kun joku näkee sun kylppärin kaapin sisällön???

Vierailija
125/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään järkeä tehdä sellaista jäynää, josta seuraa vain sotku omaan kylppäriin?

On. Sitä jäynän onnistumisen riemua vastaan voi siivota kylppärin pariinkin kertaan. Hauskintahan on siinä valmistelu ja jälkikäteen tunnelmointi. Sen jäynän hetken kuitenkin pitää yrittää itse pitää pokkaa.

Kyllä me kaikki nyt uskomme, että sinusta on superhauskaa omissa tupareissasi vetäytyä vessaan siivoamaan ja järjestelemään "jäynää" yhä uudestaan ja uudestaan. 

Vierailija
126/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menossa.

Olisko ihan vaan parempi lukittautua omaan murjuunsa eikä päästää ketään sisään?

Näin, olen täällä päätäni puistellen ja naureskellen lukenut ketjua, siis millainen ihminen virittelee jotain ansoja vierailleen, jotka katsovat kylppärin kaappiin? Jos nämä sekopäät eivät kestä ajatusta kaappiin katsomisesta, ei kannata kutsua ketään. Itse katson vieraillessa, ja oletan, että omat vieraat tekevät samoin.  No problem. Ottakaa salaiset rasvanne ja mieliala-lääkkeenne toiseen kaappiin, tosin itseäni ei kiinnosta kenenkään lääkkeet, juurikin enemmän kosmetiikka.

Miksi katsot? Mikä ihme niissä toisten kosmetiikkatuotteissa kiinnostaa? Kyllä teillä kurkistelijoilla enemmän viiraa, kuin ansanvirittäjillä. Epäkunnioittavaa ja röyhkeää tonkia toisten tavaroita.

Vierailija
127/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko te uteliaat toisten kaappeihin kurkkimista muissakin huoneissa, jos tulee mahdollisuus? Ja jos se on niin harmitonta ja normaalia, niin kai teette sen ihan kämpän asukkaiden nähden?

Vierailija
128/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on netistä tulostettu goatse-kuva, kun avaa peilikaapinoven ja teksti siinä, että ''mitä etsit täältä utelias p--sereikä''

Vierailija
129/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet perinteisen käsikakan ja asettelet pökäleen peilikaappiin lautaselle. Juhlan kunniaksi voi ripotella nonparelleja päälle.

Vierailija
130/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkani on kallista ja siksi korjaan sen pois tiettyjen "kiinnostuneiden" ulottuvilta, koska en vain tahdo, että avaavat purkin likanäpeillään ja saastuttavat voiteen, jota itse otan vain puhtaalla lastalla.

Vierailija
131/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään järkeä tehdä sellaista jäynää, josta seuraa vain sotku omaan kylppäriin?

On. Sitä jäynän onnistumisen riemua vastaan voi siivota kylppärin pariinkin kertaan. Hauskintahan on siinä valmistelu ja jälkikäteen tunnelmointi. Sen jäynän hetken kuitenkin pitää yrittää itse pitää pokkaa.

Kyllä me kaikki nyt uskomme, että sinusta on superhauskaa omissa tupareissasi vetäytyä vessaan siivoamaan ja järjestelemään "jäynää" yhä uudestaan ja uudestaan. 

Aikuisten maailmassa sotkija siivoaa. 

Vierailija
132/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kuumottaviin huumelääkepurkkeihin eri lajisia ulostuspillereitä, jos mulla kävisi uteliaita tai rajattomia vieraita.

Sinänsä kaapin oven avaus ei vielä ole minusta rike, voihan tosiaan etsiä jotan pumpulia tms.

-Mutta noita purkkeja ei enää ole kun vein apteekkiin vanhusten lääkekaapin sisällön.

Vierailija
133/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.. ei ole todellista! Miksi ihmeessä kukaan vieras menee kyläpaikassa kaapeille! Nehän on henkilökohtaisia! Vähän ihmettelisin jos pitäis olla kaapit vieraitakin varten.. no, jossain airbnb- asunnossa voi ollakin. Mutta eiks sinnekin tuoda omat tavarat ja viedään pois kun lähdetään..

Vierailija
134/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa kaappiin jonkin eläimen kallon, verta kupissa ym. voodoo materiaalia.

Vierailija
135/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menossa.

Miksi katsot? Mikä ihme niissä toisten kosmetiikkatuotteissa kiinnostaa? Kyllä teillä kurkistelijoilla enemmän viiraa, kuin ansanvirittäjillä. Epäkunnioittavaa ja röyhkeää tonkia toisten tavaroita.

Miksi ei saisi kiinnostaa? Kosmetiikka kiinnostaa ylipäätään. Enkä tongi, en koske kenenkään tavaroihin.

Vierailija
136/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi teekkarituttuni oli teipannut kylppärin kaapin sisäseinään hygieniaohjeita erinäisten tarttuvien tautien kantajille. olikohan siellä ohjeet tarttuvan herpesviruksen kantajille sairauden aktiivivaiheessa ja hepatiitista sekä muistutuslappu hiv-kontrollista. Sitten myös joitain vanhoja lääkepurkkeja, joissa lukee tyyliin: sivele suoraan genitaalialueelle, käsien desinfiointi lääkkeen levittämisen jälkeen. ilman muuta lavuaarin päällä oli sitten pumppupullossa desinfiointiainetta.

kaikki hänen hyvät kaverinsa tiesivät tästä jäynästä, vähemmän tutut eivät ja kaveripiiri sai kuulemma suurta huvia kun toisinaan vessasta tuli punoittava tyyppi, joka keksi jonkun tekosyyn lähteä kiireesti pois

Vierailija
137/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vessan kaappiin saisi katsoa? Jos etsii vaikka vessapaperia, vanupuikkoa, tamponia tms. eikä kehtaa vaivata asialla? Kyllä minun kaappiini katsoa saa, laitan kyllä kunnolla piiloon asiat, joita en tahdo kenenkään löytävän.

Vierailija
138/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eyi helv.. ei ole todellista! Miksi ihmeessä kukaan vieras menee kyläpaikassa kaapeille! Nehän on henkilökohtaisia! Vähän ihmettelisin jos pitäis olla kaapit vieraitakin varten.. no, jossain airbnb- asunnossa voi ollakin. Mutta eiks sinnekin tuoda omat tavarat ja viedään pois kun lähdetään..

No kyllähän monet moukat vieraat menee jääkaapillekin. Se on minusta monin verroin pahempi etikettirike kuin ottaa kylppärin kaapista joku hammastikku tarpeeseen.

Vierailija
139/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin piilopulloja ja jos jostain löytyisi vaikka tyhjäpaketti jotain mielialalääkettä. Sit jäisin odottamaan ottaako urkkija puheeksi henkisenhyvinvointini.

Vierailija
140/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa vieras avata kaapit, jos vaan haluaa. Ei siellä mitään salaista ole ja siistissä kunnossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän