Erään äidin tyylikäs asu tänään Sellossa
Kauppakeskus Sellossa kipitteli tänään eräs nainen miehensä ja lapsensa kanssa. Naisella oli yllään mikrofarkkushortsit ja niiden alla joko stringit tai ei mitään, sillä puolet paljaista pakaroista vilkkui näkyvillä. Jalassaan hänellä oli kullanväriset, hilepintaiset, hyvin korkeakorkoiset kengät. En ollut ainoa, joka tuijotti ällistyneenä tätä naista.
No, vaatemakunsa kullakin, mutta tämä kuului kyllä osastoon mauton, huolimatta siitä, että kroppa oli erittäin kuosissa (=hyvin hoikka).
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:38"]
Venäläinen tai virolainen varmaan.....?
[/quote]
Yleensä virolaiset ja venäläiset ovat niitä ainoita tyylikkäitä naisia, joita Suomessa näkee. Rasisti.
[/quote]
Kyllä täällä kainuussa hotellin lähellä asuvana tämä harha on aikoja sitten kadonnut...nähty mm. kasaritoppatakki, karvahattu ja maksin lenkkarit päällä, yhtä aikaa. Myös lihavia venäläisnaisia on paljon.
Minäkään en tykännyt kun tänään oltiin korkeasaaressa ja pari äitiä kyykki lastensa kanssa katsomassa eläimiä niin että pakarat ja stringit näkyi. Muuten oli ihan siististi pukeutuneita, niin miksi eivät osaa ostaa vyötä tai sellaisia housuja että takapuoli ei näy
Tjaa, meit on moneks...ehkä pääsit piilokameraan?!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 20:15"]
Minäkään en tykännyt kun tänään oltiin korkeasaaressa ja pari äitiä kyykki lastensa kanssa katsomassa eläimiä niin että pakarat ja stringit näkyi. Muuten oli ihan siististi pukeutuneita, niin miksi eivät osaa ostaa vyötä tai sellaisia housuja että takapuoli ei näy
[/quote]
Vaikka olenkin vähän konservatiivinen, niin mua ei toisten naisten vilauttelu haittaa, lähinnä huvittaa ja saatan vähän uteliaisuuttani katsella pidemmänkin aikaa... Johtuukohan se sitten siitä että olen sen verran tyytyväinen omaan vartalooni ( vaikkei se mikään täydellinen olekaan), ettei kauniiden naisten vilauttelu häiritse eikä pelota että oma mies himoitsisisi heitä.
Mä en voi sietää sitä farkkushortsi-muotia! Mallia mikro... Ihan hirveän rumia, eivät mielestäni kaunista ketään. No, mulla onkin varmaan joku ysäritrauma. Onneksi tulee talvi :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:05"]
Ja minua ärsyttää, että toisten pukeutumista vahdataan kuin ennenvanhaan jossain pitäjässä. Olen nainen ja minun puolestani toiset naiset saa pukeutua miten itseään huvittaa vaikka itse en samoin pukeutuisi.
[/quote]
Mutta jos jollain miehellä kauppakeskuksessa pallit vilkkuis sortsien lahkeesta, niin olisit kuitenkin poliisit soittamassa...
[/quote]
Pakarat ja pallit ovat eriasia.
En soittaisi poliisia jos ostoskeskuksessa kulkisi mies jolla lyhyiden shortsien alta vilahtaisi. Soitan poliisit jos joku ahdistelisi taikka jos esittelisi sukupuolielimiään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 20:31"]
Ja minua ärsyttää, että toisten pukeutumista vahdataan kuin ennenvanhaan jossain pitäjässä. Olen nainen ja minun puolestani toiset naiset saa pukeutua miten itseään huvittaa vaikka itse en samoin pukeutuisi.
[/quote]
Mutta jos jollain miehellä kauppakeskuksessa pallit vilkkuis sortsien lahkeesta, niin olisit kuitenkin poliisit soittamassa...
[/quote]
En soittaisi poliisia jos ostoskeskuksessa kulkisi mies jolla lyhyiden shortsien alta vilahtaisi. Soitan poliisit jos joku ahdistelisi taikka jos esittelisi sukupuolielimiään.
[/quote]
4 vastaa siis.
Muistelen pitkän elämäni aikana nähneeni ihmisiä mauttomasti pukeutuneena paljonkin :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 20:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
4 vastaa siis.
Muistelen pitkän elämäni aikana nähneeni ihmisiä mauttomasti pukeutuneena paljonkin :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:37"]
No varmaan katse kääntyi, kun ap:n nähdyllä naisella ei ollut nähtävästi eides paitaa. Oli vain ne sortsit ja kengät.
[/quote]
Heh heh, ap tässä. No, en tullut edes katsoneeksi, millainen paita oli, kun hänen takanaan kävelin, niin kyllä ne kankut kiinnitti huomioni, vaikka nainen olenkin. Enkä tosiaan ollut ainoa, kuka hieman hieraisi silmiään.
Joku kun kiskaisi taas tuon kateuskortin, niin ei, en todellakaan ollut kateellinen. Minusta se asu olisi ollut sopiva 18-vuotiaan yökerhomeininkeihin tai vastavaan, ei kauppakeskukseen. Mutta, ihan itse se vaatteet oli päälleen valinnut, ei se multa pois ole, jos joku haluaa näyttää halvalta.
Miten ESPOOSSA voi kävellä vapaasti tuon näköisenä? Täällä esbo-suomenruotsalaistyylisten äitien keskellä??! Apua pyörryn kohta!
Onko tänään ollut joku freakshow, sillä mä näin aika nuoren teinaripissistyylisen äidin joka oli pukeutunut "barbiksi". Vaaleanpunaiset vaatteet päästä varpaisiin kenkiä myöten ja lastenvaunut oli vaaleanpunaiset. Valkaistut irtojatkehiukset oli sellaiset lankamaiset, takkuhapsuiset kuin Kiinteistökaisalla tai Tuksulla ollut telkkarissa. Huomasin aivan selvästi että muillakin hänet nähneillä ihmisillä meni oikeasti pokka kun hän ilmestyi näkökenttään ja yrittivät katsella talojen seiniin päin suupielet nykien jotta eivät purskahtaisi räkäiseen nauruun.
PS. Se vaaleanpunaisiin puettu vauva näytti muuten pojalta.....! :-o
Bongattiin myös miehen kanssa tuontyyppinen mikroshortseihin pukeutunut. Tiedetään aina niistä, että Helsinkiin on talvipakkaset tulleet.
Viime kesänä taas syötiin kiinalaisessa ja oli ihan herkkuruokaa vielä kun viereiseen pöytään asettui nuorehko nainen pylly lähes paljaana mikroshortseissa. Oli vielä sellaset vähän hyllyvät pakarat.
jos naisella näkyy syvä rintavako ,niin se ei todellakaan ole sama asia,että miehellä pallit vilkkuisi,,eihän tässä naisetkaan alakertaansa vilauttele, eli pallit ja rinnat eivät ole sama asia,eihän?
Noin paljon vaivaa toisen naisen pukeutumisesta näkee vain kateellinen ihminen, jolla on itsellään pahoja itseluottamusongelmia. Melkein voisin lyödä vetoa, että itse olet 40kg ylipainoinen crocseihin, legginseihin ja johonkin halppisketjun tunikan retkuun pukeutunut, elämääsi pettynyt 3 lapsen äiti. Hanki elämä!