Himoitseeko naiset miehiä?
Kommentit (34)
Jep, kyllä miehen pitää olla muutaman tapaamisen tai kohtaamisen verran tuttu ennen kuin häntä mahdollisesti himoitsen. Se on nimenomaan ”se jokin”.. nytkin himoitsen miestä jonka tyyppistä en vielä keväällä olisi voinut ajatella. Mutta kun se onkin nimenomaan tämä mies.. ihmisessä on sata erilaista palapelin palaa jotka yksitellen eivät herättäisi mielenkiintoa mutta kun ne onkin tietyssä järjestyksessä niin wow.
Fiktiivisiä ainakin! 😍
(Ja jos vähän vakavamman vastauksen haluat, niin harvemmin MIEHIÄ yhtenä homogeenisenä ryhmänä, vaan useimmiten jotain tiettyä miestä. Tai *tietynlaisia* miehiä, esim. joku saattaa viehättyä pitkätukista.)
Minä taas himoitsen miehiä eniten ulkonäön perusteella (ja toki esim. tuoksu vaikuttaa). Ihan kuvatkin riittävät jos en ole livenä nähnyt. Mutta monesti luonteen paljastuessa himotus laantuu vaikka luonteessa ei mitään vikaa olisikaan ja varmaan tämän takia olen ollut vaikka kuinka kauan sinkkuna. Jostain syystä mielenkiintoni ja seksuaalinen halukkuuteni vähenevät, kun tutustun hyvännäköiseen ja mukavaan mieheen paremmin.
Minä ainakin. Useitakin ollut ja nykyistäkin. Järjetön kysymys. Olen hyvin visuaalinen ja kyllä komeaa miestä on äärimmäisen kiva katsella. Ja siitä sitten muutakin kuin katselua... toki jos paljastuu idiootiksi niin en enää innostu mutta sinkkuna oli monia" pakko saada mukaan " miehiä, mm baareissa. Puhtaasti himottavan ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun on ovulaatio.
Itselläni ei ainakaan kuukautiskierto vaikuta.
Toki, mutta vain harvoja. Muutamaa miestä olen himoinnut tähän melkein 50 vuoden ikään mennessä. Syy on ollut jokin mystinen kemia. Tiettyjen fyysisten reunaehtojen pitää täyttyä kyllä, mutta ne eivät riitä. Nämä ovat yli 175 cm pituus, normaalipaino ja miehekäs, miellyttävä ääni ja vartalon v-malli.
Myöskään selvästi tyhmä ja tympeä ei saa olla.
Mies voi olla komea kuin filmitähti, mutta jättää täysin kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en miellä himoitsevani miehiä, vaan himoitsen tiettyjä miespuolisia yksilöitä. Pinnalliset miehiset ärsykkeet (vaikka random hyvännäköinen mies ilman paitaa) harvemmin laukaisee mussa sellaista, että häntä pitäisi erikseen katsoa tai etenkään että masturboisin myöhemmin häntä ajatellen (kuten olen miehillä käsittänyt tapahtuvan yleisimminkin). Mä himoitsen miestä lähinnä kun olen häneen ihastunut tai jopa rakastunut.
Samaistun tähän. Saatan kyllä ihastella hyvännäköistä miestä, mutten koe varsinaista himoa pelkän ulkonäön perusteella. Tietenkin ulkonäöllä (ja koko ulkoisella olemuksella) on osuutta, mutta sen lisäksi pitää tuntea ihminen lähemmin. Enkä osaisi fantasioida miehestä jonka kanssa en olisi ollut intiimisti.
Aika harvoja, niistäkin enemmän luomaansa mielikuvaa kuin todellista persoonaa.
Ei tietenkään naiset meitä miehiä himoitse, samoinkuin mekään emme heitä!
Joskus mua oikein hävettää kun narahtaa miesten katselusta, mu mä en voi sil mitään et jotenkin vaan tietyt tyypit... ne pystyy ihan maistaa kielellä. Siinä hajus täytyy olla jotain
Mä tiedän et mun tyyppiä on hoikka tai harteikas ja toosi tumma jolla silmissä on sellai tulta ja säihkettä.
Himoitsen, kun olen ihastunut. Ja sitten haluankin sitä ihan hullun lailla enkä saa tarpeekseni ollenkaan.
Ilman ihastusta taas jokainen ihminen on mulle täysin sukupuoleton.
Koska kukaan ei ole koskaan ilmaissut haluavansa toisenlaista.
-eri