Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä teititellään??

Vierailija
22.08.2020 |

Eli minkä ikäisiä, minkä tyyppisiä, yms?? :D

Mua saatetaan teititellä ihan kamalasti. Ja oon aina kuullu olevani tosi nuoren näköinen, mut sit esim. mun siskoa ei välttämättä teititellä, vaikka se on mua paljon pidempi ja kuulemma vanhemman näkönenkin (mua luullaan usein pikkusiskoks..) ?? ;o Että mistä johtuu että jotakuta korostuneesti teititellään??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä itse pidä itseäni nuoren näköisenä kasvoiltani - mulle on vaan kaikki aina hokenu tota "vitsi sä oot nuoren näköinen" :D Siis AINA. :D En oo ite mitään mieltä,, vaan ainoastaan ku kaikki tutut, koulukaverit, kaikki hokee tota että kuinka nuoren näköinen olen. :D

Ja myyntitilanteissa ei usein kroppaa edes näe, ja sekin on aina piilossa.... :D

Vierailija
22/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa jos joku 18 v tyyliin teitittelee, koska mä olen selkeästi vanhempi kun olen 30 v. Mut jos joku mun ikäinen tai yli, niin teitittelee, ja sitten vielä jos olen objektiivisestikki katottuna nuoremman näköinen, nii sillon mulle tulee tosi negatiivinen kuva siitä asiakaspalvelusta, jotenkin liian etäinen, tönkkö ja huonotapainen.. En ota kohteliaisuutena sitä että joko mua luullaan joksikin porvariksi joka vaatii itselleen jotaki kunnioitusta kaikista, tai sitten joku haluaa saada minut uskomaan olevani kovin vanhan näköinen mitä en myöskään ole. :D ku ihan ikäiseni näköinen,ja monen muun mielestä nuoremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos joku 18 v tyyliin teitittelee, koska mä olen selkeästi vanhempi kun olen 30 v. Mut jos joku mun ikäinen tai yli, niin teitittelee, ja sitten vielä jos olen objektiivisestikki katottuna nuoremman näköinen, nii sillon mulle tulee tosi negatiivinen kuva siitä asiakaspalvelusta, jotenkin liian etäinen, tönkkö ja huonotapainen.. En ota kohteliaisuutena sitä että joko mua luullaan joksikin porvariksi joka vaatii itselleen jotaki kunnioitusta kaikista, tai sitten joku haluaa saada minut uskomaan olevani kovin vanhan näköinen mitä en myöskään ole. :D ku ihan ikäiseni näköinen,ja monen muun mielestä nuoremman.

Sivistyneeseen käytökseen kuuluu, että puhutellaan kaikkia samalla tavoin tietyissä tilanteissa. En siis kiinnitä mitään huomiota siihen, onko sinulla päällä minkki vai verkkari, haisetko ruusulle vai pierulle :) Huomaathan, että sinuttelen sinua nyt. Anonyymiys on itsessään etäistä, eikä minulla ole tarve sen enempää loukata sinua kuin olla erityisen kunnioittavakaan. Ihminen itsessään on teitittelyn arvoinen, ei hänen statuksensa. Yritä ymmärtää. En voi olla työelämässä liian tuttavallinen, ettet luule minua kaveriksi, jolta saa kaikkea. Etäisyyden pitäminen suojelee minua ja saa asiat etenemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi