Aloitan työt vasta viikkojen päästä, lapsi päiväkotiin maanantaina
Itse ajattelin lähinnä katsoa elokuvia ja nukkua. Kaksivuotiaani on hoidossa ainakin 8-16 joka päivä, jotta ehdin tehdä omia juttujani.
Kommentit (15)
Heinäkuussa oli pakko hoitaa itse kun ei ollut töitä ja päivystävään päiväkotiin ottivat vain työläisten lapsia. Ehkä kestän vielä viikonlopun yli ja sitten ihanaa omaa aikaa, töihin mulla ei ole kiirettä kun saan niin hyvät sosiaalituet
Pakkasin jo päiväkotikassin valmiiksi ja viritin kotiteatterin itselle
ja television vahtaamiseen.
Jos omat lapseni menisivät hoitoon ja itse olisin päivät vapaa, liikkuisin kyllä kodin ulkopuolella. Jaah, no voisin aloittaa kirjojen lukemisen uudelleen. Ja ennen liikkumista siivoaisin rauhassa talon katosta lattiaan, ilman jatkuvaa keskeytystä. :)
työttömienruokajakelusta ilmaisruokapussin jos ei sada ja voi pyöräillä. Aamuisin ja iltapäivisin on pakko poistua kotoa ja käydä hakemassa lapsi päiväkodista.
siedä arkea. toivottavasti viina ei maistu!
koeta nyt löytää itsellesi syy ELÄÄ. tsemiä ;)
kirppislöytöihin uppoaa ylimääräinen raha. Töitä ei jaksa hakea, kun aina tarjotaan vain orjatyötä ilman palkkaa
jos et töitä jaksa hakea ni miks alotuksessa on et alotat työt viikkojen päästä? ja miten jollain varaa maksaa hoitomaksut jos ei työssä???
sama paikka ottaisi ilmaiseen harjoitteluun, mutta en mene. Ja päivähoidosta maksan 0€ ja sosku maksaa toimeentulotukea. Nyt kumminkin lomailen kun oli niin rankkaa hoitaa heinäkuussa itse lasta 24/7, olen lomani ansainnut.
veisit 15 ja hakisit 9:ltä
eikös olis parempi
illat ja yöt on työttömän pakko itse hoitaa lastaan
vuoropäiväkotiin pääsee vain työläisten lapset, illat ja yöt on työttömän pakko itse hoitaa lastaan
aikaisemmin kun tulee yöllä valvottua. 11-15 voisin sitten itse hoitaa lasta kun ei tarttis ruokkiakkaan kuin yhden kerran.
että vein lapset tänään hoitoon vaikka olen vapaalla. Koko päivän olen siivonnut rauhassa ja ensi viikolla ajattelin jatkaa. Serranot kyllä katoin, hyi mua...
Saisi rauhassa totutella ja ei heti olisi pitkää päivää.