*~* HAAHUT viikko 29 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (76)
Ihanaa! Varovaiset onnittelut haaleastakin plussasta! Toivotaan, että se siitä vahvistuu. bdbdbdbd
Niin veritestissäkö vielä kävit? Missä päin oikein asut, jos siinä kävit? Mä olen kysellyt meidän terveyskeskuksesta, mutta ovat sanoneet ettei heillä mitään veritestejä tehdä, vain pissasta. Mullakin tänään kp 70, mutta odotella vain pitää...
Asun varkaudessa. Soitin että oisko mahdollista päästä raskaustestiin niin hoitaja sanoi että laittaa veritestin on paljon varmempi. Tänään menen katsomaan Yö-yhtyettä ja pitää saada tietää saako ottaa alkoholia yhtään...Mitähän sanon kavereille kun olen meinannu et vedän perseet ja sit olenkin yht´äkkiä selvinpäin!!!!???Jos vain testi on plussaa.
nipsu: Tsemppiä ja toivottavasti tulis vielä vahva plussa ja onnellinen odotus!!! :)
Nonna: Mites kävi? Ei kai punaisetpaholaiset yllättäneet!?
puhbear: harmi, että menkat alkoi. Toivottavasti menkkojen jälkeen fiilis taas paranee.
OmaNapa: Mut vois kai väliaikaisesti taas lisätä tuonne plussanneisiin? Kun kerran plussannut olen ja taas ainakin hetkellisesti raskaana olen.
Siitä ei kyllä ole mitään tietoa, että miten kauan tää raskaus tällä erää jatkuu. Epäilisin, että taas korkeintaan sen 4-5viikkoa. Kun noi supistukset ja alaselkäsäryt alkoivat taas jo ennenkuin menkkojen ois pitänyt alkaa. En tiedä, että mikä tässä kropassa oikein nyt on vialla, kun heti noi jomotukset alkaa.
Kellervää kokkareista valkovuotoa on ja kutinaa, en ole varma, että iskikö hiivakin heti tähän alkuun!? Raskausoireina on pissatus ja vilutus, ne tutut oireet.
Plussauspäiväksi voi laittaa vaikka 17.7. , saa sen sieltä sitte taas pois otettua kun tarve vaatii :S
-Porkkana rv4+jotain , 2 lasta ja 3 keskenmenoa (rv10,9,9)
Mä kyllä join muutaman kaljan tuossa lauantaina vaikka olin perjantaina testannut hyvin haalean haamun. Ajattelin, ettei se näin aikaisessa vaihessa haittaa....varsinkin kun ei mitään takeita että raskaus mulla muutenkaan jatkuisi.
Kuopusta kun odotin, join rv5+ tai 6+ puolen pulloa punaviinia ja pari lonkeroa, kun en tiennyt raskaudesta. Tuolla tuo terve poika kattoo videota olkkarissa. TOki sitten alkoi täys kuiva linja kun raskauden sain selville.
En nyt tarkoita, että kenenkään pitäis ryyppäämään ratketa odottaessaa. :) Tarkoitin vain, että jos on epävarma että onko raskaana ja menkat vasta vähän tai ei ollenkaan myöhässä, niin kaiketi sitä voi pari kaljaa tms. juoda ja hämätä kavereita.
Soitin äsken tuloksen ja en ole raskaana. : (
Menkat vain ja on ja pysyy poissa.
Voi ei, todella harmillista ettei se sitten plussaa näyttänytkään. Toivottavasti sitten ne menkat tulisi pian, ettei kierto nyt kovin pitkäksi menisi.
Lisäsin sinut plussanneisiin, näkyy sitten seuraavan päivityksen yhteydessä. Varovaiset onnittelut täältä!
Hannelen uutisia oli kivaa lukea. Mukavaa kun viitsit käydä täällä, on niin piristävää aina silloin tällöin lukea iloisia viestejä. Me jotka aina saamme sen kutsumattoman vieraan tädin kyläilemään, ollaan muutaman päivän niin siipi maassa, että positiiviset viestit ovat ihan paikallaan.
Pahoittelut puhbearille ja nipsulle. Puhbear, toi alakuloisuus on niin tuttua, justhan mä ryvin itsesäälissä muutama päivä sitten. Jos yhtään lohduttaa, niin niinkuin varmaan tiedätkin, kohta helpottaa. Onneksi tää vauvatouhu on just siitä ihanaa, että aina voi yrittää uudestaan.
Pumpsu, olenkin sun kirjoituksia lukenut keskenmeno-puolelta. Tervetuloa tänne minunkin puolesta. Surullista, että meitä keskenmenon kokeneita on näinkin paljon. Mutta tässä porukassa on hyvä olla.
Porkkanaa en ole tainnut onnitella... varovaisesti sen teen.
Kaikille tasapuolisesti hyvää viikonloppua. Meillä alkoi loma ja yritetään nauttia vapaa-ajasta ihan tässä kotinurkissa. Finanssi-puoli on aika heikoille, joten mitään suurta ei voida edes ajatella. Mä haaveilen siitä Mallorcan-matkasta, mutta haaveeksi se jääkin. Mitenköhän titin loma siellä on mennyt. Toivottavasti kaikki on hyvin.
katri72: Jännittelin kovasti, mitä testaat. Harmi, että tuli nega. Mut ajattele, jos vielä sit ehkä kp93 tai jotain voisit testata plussan, kyllä olis hienoa päihittää tuplakumit! Suonenvedot ainakin mulla kuuluneet vain raskausvaihoihin.. Kiva, että oot ottanut listaemon roolin hoitaaksesi. Hienoa, että pääsette nyt vihdoin sille matkalle syyskuussa. Kai lähdette, vaikka olisitkin raskaana?
vm69: Naureskelin, kun olit mua yöllä kaivannut. Tosiaan monet yöt olen täällä valvonut ja kirjoitellut ajatuksiani. Niin kuin taas nyt, kun en voinut malttaa olla tulematta kertomaan kuulumisia ja kommentoimaan muita. Ilta/yöhetki on se paras, kun talossa on hiljaista. Harmillista, että menkat alkamassa. Tsempitykset taas seuraavaan kiertoon! Mä lasken kierron alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto alkaa, mulla se alkaa aina verisenä suht runsaana vuotona.
puhbear: Niin harmillista. Kovasti jaksuja selättää täti ja jatkaa taas matkaa täysin purjein!
nipsu-79: Harmillista.. Jospa menkat sitten alkaisivat pian, ettei kierto venyisi ihan mahdottoman pitkäksi. Jaksuja!
Koala72: Kivaa mökkireissua teille!
Nonna-80: Toivotaan sulle plussasäteitä!
eka-vekara: Onnea sulle plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!! Voimia pahoinvoinnin keskellä!
Vauva2006: Tsemppiä sulle piinailuun! Galluppiin: Keskemenosta 3,5kk kuluttua täräytin plussan.
Hannele81: Kiva kuulla hyviä kuulumisia. Varmasti mukava päästä neuvolaan jo pian.
Elisabeth: Ikävää, että meni kesken.. Voimia kovasti jaksaa taas nousta suosta ylös ja löytää elämästä ne hyvät jutut. Mullakin oli huhtikuisen keskenmenovuodon jälkeen noin parin viikon kuluttua menkat, jotka oli omituiset, mutta lääkärikin sanoi, että menkat kuitenkin.
Liliane: Tsempitykset sulle tähän kiertoon, että tärppi kävis.
Enni-Maija: Onnittelut plussasta ja hyvistä neuvolauutisista! Tsemppiä odotukseen!
Pumpsu: Uudet tervetulotoivotukset tänne palstalle! Ja voimia kaikkeen tulevaan!
porkkana05: Onnea plussasta! Jos raskaus kuitenkin tällä kertaa jatkuisi suuremmitta ongelmitta. Luin just juomisesta jostain, kun itse otin lasillisen punaviiniä kp29 ja plussasin kp36. Ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä juominen ei sinänsä haittaa, koska solu joko tuhoutuu tai voi korvautua uudella. Kun kuukautiset ovat myöhässä, pitäisi sitten kai alkaa olla päivä päivältä varovaisempi. Siksi esim. Unistep-testi kehottaa testaamaan heti, kun menkat ovat päivänkin myöhässä, jotta voisi alkaa hoitamaan itseään mahdollisen raskauden aikana. (Toisaalta on varmaan myös markkinointikikka, ettei odottele kuukautisten alkamista, vaan ostaa heti testin.)
Lähdin siis viikonloppumatkalle ja viihdyimmekin sitten kolmisen viikkoa mökillä täysin nettipimennossa, joten nyt olen sitten urakalla lukenut kolmen viikon tapahtumat täällä. Joten sori, jos jokin kommentti on mennyt väärin tai unohtunut.
No niin, mökkireissu meni kaikinpuolin hyvin. Oli kivaa ja menkatkin olivat myöhässä, mikä toi matkaan jännitystä entisestään. Kierrot nyt keskenmenon jälkeen ovat olleet 19-27 päivää ja kp36 sitten päätin testata. Testin ostin apteekista, joka on venematkan päässä mökistä, en lähtiessä uskaltanut ja halunnut ostaa testejä varalle, kun munhan piti tulla takaisin jo niin pian, että voin tarvittaessa testata kotona. Mökin vessassa sitten tein plussatestin esikoisen päiväunien aikaan, kun muut olivat ulkona. Eli plussattu 14.7. ja l.a. 16.3.2007.
Iloisia ollaan ja jännittävää on, mutta heti miehelle sanoin, että kovin varovaisesti iloitsen tästä raskaudesta. On kova pelko siitä, että jotain ikävää tapahtuu. Keskenmeno kyllä on opettanut, että kaikki ei aina todellakaan mene suunnitelmien mukaan. Eli en uskalla antaa onnen ja toiveiden tunteiden nousta vielä niin liian korkealle, jos jotain ikävää käy. Kuin itseäni suojellakseni. Tiedätte luultavasti fiiliksen... Ja raskaudesta en aio kertoa miestäni ja teitä lukuunottamatta kenellekään ennen rv12:a.
Jos sallitte, siskot, pyörin täällä vielä toistaiseksi. Tunnen oloni jotenkin turvalliseksi ja olettehan jo tuttuja.
Kaikille kiitoksia kuitenkin jo tässä vaiheessa tuesta ja ajatustenvaihdosta. Toivottavasti olemme kaikki pian odotuspuolella. Voimia itse kullekin elämässään, niitä tarvitaan. Tämä palsta on ollut tosi tärkeä tuki (lähes ainoa) keskenmenosta selviämisessä. Haleja siskot ja öitä. Palaillaan, Lizie rv6+1
Joopa joo. Ei tarttenut ostella testejä. Kävi samoin kuin Puhbearillekin (eli samoissa mennään taas Puh), kierto venyi 29/27-34 mittaiseksi (edellinen oli sen 27), mutta täti löysi mut lomareissustakin. Oli niin masentavaa herätä perjantai-aamuna mahakipuun, kun ties heti mistä on kyse.
Olo on muutenkin aika down. Puolessa välissä clomiperiodia ollaan eikä mitään tuloksia. Mä en oikein usko tähän " valvomattomaan" clomien käyttöön. Oon ihan varma, ettei mun limakalvo ole tarpeeksi paksu. Clomit kun kuulemma ohentaa sitä samalla kun ne tuottaa kypsiä munasoluja. Tuntuu, et tää on vaan hyvä ratkaisu lääkäreiden kannalta, kun niiden ei tartte olla töissä kesällä. Oon ihan varma, et kun syksyllä mennään taas sinne, ne on vaan et " kappas, ei tällä limakalvolla ole ihmekään, ettet ole raskautunut" .
Tilasin nyt kuitenkin ovistestejä, jos niiden avulla pystyttäis paremmin ajoittamaan puuhailut ja ainakin vois sit sanoa, et yritetty on ihan oikeina päivinä. Nythän puuhailtiin joka toinen päivä kp 10-20. Olishan senkin pitänyt riittää.
Onnea Lizielle ja Porkkanalle plussasta ja Plumpsulle tervetuloa ja toivottavasti pikaista tervemenoa odotuspuolelle, ettei sun tarttis kärvistellä täällä yhtä kauan kuin mun.
Sorry gaiffat, tänään on vähän apeat tunnelmat. Koetan potkia itseeni vähän ryhtiä ennen huomista clomien aloitusta ja maanantaista kesätyön aloitusta. Nyt masentaa...
Nonna, kp2
Lizie: Todella mahtavat uutiset sulla olikin tullessasi. Oikein paljon onnea plussasta! Ajattelinkin tuossa jo kerran, että koskakohan sinustakin taas jotain kuuluu... ;) Lisäsin sinut plussanneisiin, näkyy sitten maanantaina uuden listan myötä.
Kyllä me sinne matkalle mennään, vaikka olisinkin raskaana. Tietää vain " kuivaa" lomailua, mutta eipä siinä muuta. Ei se nyt maata kaatavaa ole, vaikkei mitään alkoholipitoista vois juodakaan. Olishan kuitenkin hyvä syy tuolla masun sisäpuolella. ;)
ON: Huh, mitä painontunnetta on taas alavatsallakin. Ihan kuin joku suurin piirtein seisoisi päällä tai olisi jotain painavaa siinä kohdin. Alavatsakin on nyt selkeämmin turvonnut kuin mitä oli vielä viikko sitten. Kyllä siinä kunnon kohouma tuntuu, kun käsinkin kokeilee. ;)
Katselin tossa laskuriakin noitten menkkojen mukaan, niin jos nyt olisinkin raskaana, niin tänään olis rv 9+4 suunnilleen.
Huvittaa taas tuo mieskin. Tänäkin aamuna se sanoi, että älä juo sitten sitä kaikkea kahvia. Eli kun normaalisti aamusin oon juonu pari kuppia, niin nyt sitten join 1 ½. Illalla toiset saman verran. Mies sanoi vielä, että varmaan sitä varuilta kannattais alkaa katella noitakin siltä varalta, jos nyt olisinkin raskaana. Etten jois liikaa kahvia.... ja etten syö mitään kiellettyä.... Kun ei se noista mitään sanonu silloin viimekään vuonna, niin mistäköhän johtuu, että nyt sitten niistä niin huolehtii?? Jaa' a, sen kun tietäiskin. Ei se paljoa osaa puhua tunteistaan ja ajatuksistaan.
Tänään sitten tulikin herättyä vesisateeseen. Eilen satoi myöskin vettä. On se vähän outoa, kun ehti jo tottua helteisiin ja että aamuisinkin oli jo n. 20 astetta. Tänään oli vain 15, kun herättiin. Mieskin tuossa lähti äsken töihin, joten nyt pitäisi kehitellä jotain tekemistä siksi aikaa...
Lauantain jatkoja kaikille!
Ikävää, että täti löysi sinut sitten sieltäkin. =( Kyllä se vain on aina yhtä masentavaa nähdä tädin saapuvan. Voimia!
Tervehdys Lizie... Olipa kivaa kun pitkästä aikaa olit tänne kirjoittanut. Mä jo kaipailin sua. Joo, ja miten viileen hienosti kerroit uutisesi... Ensin tyynesti kommentoit muille ja sit " ai niin, oma napa meinasi unohtua" ... Mahtavat uutiset. Ihan suunnattoman paljon onnea!!!! Todella paljon tuo uskoa itsellekin se, että muillakin onnistuu. Toivotaan, että tällä kerralla mennään loppuun asti. Mäkin olen ajatellut, että jos joskus vielä plussan saan, en kerro kellekään muulle kuin teille. Ja mulla kun keskenmeno oli vasta 20+5 viikolla, niin pitkään joudun salailemaan. Kato, enkö ole oppinut hiukan positiivisemmaksi, ajattelen jo, mitä teen sitkun plussaan...
Mutta vielä kerran onnittelut sulle!!!
Jo Nonna... Olen pahoillani. Apatia valtaa mielen hetkeksi, mulla oli ihan sama fiilis viikko sitten. Ei NYT paljon lohduta, mutta viikon päästä taas sullakin mieli on jo pirteämpi. Halaus sulle!!!
Katri... Mä olen jotenkin ihan varma, että jonain päivänä tänne palstalle kivutessani huomaan sun plussaviestin... Kun noita sun oireitasi on tässä koko ajan seurannut, oksennusta myöten, niin ihan hölmöä jos et olekaan raskaana. Toisaalta, ihme on myös se jos olet raskaana... *tuplakumit*...
Niinkuin Lizie sanoikin, tää haahujen porukka on ihanaa. keskenmeno puolella olin keväällä aika pitkään, mutta siellä oli aina vaan niin surullisia viestejä, että oli pakko päästä pois. Onneksi löysin teidät. Vaikka täälläkin apatia valtaa aina hetkeksi alaa, niin aina piristytään kiertopäivien edetessä. Ja mikä parasta, täällä on myös aina niitä piristäviä plussauutisia. Ja minusta on ihana, kun plussanneet käyvät täällä aina kertomassa kuulumisiaan.
Nyt pitää mennä tekemään jotain sadepäiviksi siirrettyjä töitä. on niin mahtava lomafiilis, kun vettä sataa...
Toivotaan tosiaan, että sellasen viestin saisin kirjotellakin tässä joku päivä. Kyllä sitä plussaa tähän jo kaipaisi kaikkien näiden oireiden jälkeen. Miehen käyttäytymisestäkin vois päätellä sen, että sekin on alkanu ajatella, että josko sittenkin...
Hmmm..... aloin tässä miettiä niitä tuplakumeja ja onko mitään muuta tässä kevään ja alkukesän aikana ollu... tuli just mieleen, että varsinaisesti ei olla ilman ehkäisyä oltu, mutta kerran kyllä saunareissulla mies vähän kiusoitteli... jos ymmärrätte mitä tarkoitan.... ;) *hiukka nolona tässä kertoilee..*
ja että oliskohan silloin päässykin muutamat siittiöt livahtamaan " touhutipoista" . Tuo meinaan tapahtui joskus toukokuussa ja nythän mun vikat menkat alkoi 13.5. Kesäkuussa ei siis enää tullu. Että eikös periaatteessa tuo ajoitus vois sitten sopiakin??
Tämmösiä ajatuksia tuli siis vain mieleen...
Lizie: kiitos tsempityksestä piinailuun.
katri72: Pahoittelut negasta, toivotaan kuitenkin sen muuttuvan vielä plussaksi.
vm69, puhbear: Pahoittelut alkavista menkoista, onnea seuraavaan kiertoon ja jaksamista tädin kanssa.
nipsu-79: Pahoitteluni negasta. Mukavaa biletysiltaa, etkös ollut yötä menossa katsomaan.
Koala72: Mukavaa mökkeilyä.
Nonna-80: Plussaonnea! bdbdbdbd
eka-vekara: Onnea sulle plussasta, mukava kuulla, olet erityisesti jäänyt mieleeni, kun olimme yhdessä siellä syyskeijuissakin. Tarrasukkia sinulle!
Hannele81: Mukava kun käyt täällä kertomassa kuulumisia,antaa toivoa meille plussaa odottaville.
Elisabeth: Pahoitteluni keskenmenosta, jaksamista sinulle ja miehellesi.
Liliane:Tsempitykset tähän kiertoon.
Enni-Maija: Onnea plussasta! Tarrasukkia!
Pumpsu: Tervetuloa uudestaan palstailemaan.
Porkkana05: Onnea plussasta!
ON: Täti kurvasi eilen paikalle, jota kyllä jo osasin odotellakin. Kierto näyttäisi palanneen ennalleen eli tuohon kp28, mikä on ennen km ollut, mutta silti menkkaoireita pitkin viikkoa ennen tädin tuloa ja jotenkin piinaava olo, mut onneks elimistä rauhoittui menkkojen myötä. Liekkö kierto/ elimistö vielä täysin edes palautunut keskenmenosta, jotenkin vaan tuntuu et palautuminen on vielä kesken, ku menkkaoirehdinnat ihan erilaisia kun ennen, omituisia, onko muilla? Eli nyt kp2/28.
Sain eilen yhdeltä kaverilta viestin, joka ei ole aikoihin ollut yhteyksissä, kysyi joko synnytys alkaa jännittämään, kun alkaa laskettu aika lähentyä? Oli itse saanut pari viikkoa sitten pojan. Veti mielen aika alakuloisksi joksikin aikaa, mutta eihän hän voinut tietää kun olin unohtanut ilmoittaa keskenmenosta.
vauva2006
onnea porppana! =)
ihan nopeesti vaan tulin kertomaan, että ainakin vielä eilen perjantaina ultrassa kaikki oli hyvin, ja tukilääkitystä aletaan nyt purkaa, ja rv10 se sitten loppuu kokonaan, ja sintin pitäisi sitten pärjätä ittekseen.
alan väistyä tonne odottajien osastolle. lueskelen teidän kuulumisia, vaikkei musta välttis mitään kuulukaan, ehkä neuvolauutisia välillä.. sikäli, jos tämä ei mene kesken... siinä tapauksessa palailen häntä koipien välissä.
hyvää jatkoa, ja plussatuulta kaikille.
-ennis- rv8+3
...ennen kaikkea lämpöiset sellaiset erityisesti vm69:lle. =)
Elisabethille pahoittelut, että kesken pikkuinen oli mennyt. Positiivisuutesi kuitenkin auttaa varmasti tässä asiassa. Häntä pystyyn ja uutta taistoa kohti. =) *hali*
Porkkanalle: Onnittelut plussasta. =) Kiva saada meitä plussanneita lisää. Toivotaan, että nyt saadaan nämä pikkuiset syliin asti. =)
Nämä oli sellaiset mitä tuolta nappasin ilo-ja suru-uutiset suurimmat. Muita viestejä oli niin paljon, että hyppään vaan kyytiin mukaan enkä nyt ainakaan heti lähde kommentoimaan muita. Matkaväsy painaa vähän päälle ja koitan päästä pian nukkumaan.
ON pikaisesti: Olisin teitä moneen otteeseen kaivannut, ja olishan sieltä reissusta nettikaffiloitakin löytynyt, jopa omasta hotellista oli mahku kirjautua nettiin. Mutta päätin sitten, että yritän pitää tän viikon taukoa. Asiat menee niin kun on mennäkseen. Ja niinhän siinä sitten kävi, että puolet matkasta sai olla ihan varpaillaan, että lisääntyykö tuo pieni tihruttelu...sitähän tuli sitten ennen reissua pe, sitten lähtöpäivän iltana la, su ja vielä ma...sitten ti, ke, to ei mitään ja heikko kun houkutuksille olen, niin " ihan vähän peuhattiin" miehen kanssa _kun sitä vuotoakaan ei ollut tullut kolmeen päivään_ ja se to ilta meni ihan ok, mut sit taas seuraavana pe aamuana tuli ihan hitusen ja samoin tänään aamulla. Tiputtelut ovat olleet erittäin vähäisiä, juuri vaaleanpunaiseksi luokiteltavaa ja sitä on ollut tosiaaan vaan vähän. Voisin kuvitella, että nuo limakalvot ärsyyntyvät tuosta touhuilusta ja siitä sitten tuli tuo pe ja tän aamuinenkin pieni vuodon vp-vuoto. Tietysti se pitää koko ajan varpaillaan. Ja otin kyllä alkureissusta riskin myös siinä, että päätettiin miehen kanssa, että pikkuinen joko pysyy kyydissä jos on pysyäkseen tai sitten ei, mutta mä ja tää raskaus ei kaadu siihen jos nautin punaviinilasillisen joka päivä illallisen kanssa. Ja sen myös tein. Luulen, että kun vähän relasin niin koko kroppakin relas ja vuotokin loppui. Olin nimittäin ihan viulunkieli sen pari ekaa päivää. Tiedän, että moni varmaan ajattelee, että olen ihan kauhee ihminen kun on km:ja takana ja sitten vielä riskeeraan punkkulasi/per päivä tuon lomareissun ajan, mutta näin vaan tein. Jotenkin ajattelin, että jos menee jokatapauksessa kesken, niin sitten vielä pilaan tän reissunikin sillä. Se oli pieni ja rentouttava nautinto, ja luulen että tää raskaus ei kaadu siihen jos se vielä kesken menee. Mutta nyt on ne vinkut nautittu ja alkaa holiton linja. Sielä Mallorcalla oli muuten lämpötilat sellasta 37C, joten auringossa en juuri pystynyt olemaan, alkoi tehdä ihan hirveesti huonoa. Täällä viileemmässä on nyt helpompi olla. Rinnat on aristaneet pitkin viikkoa. Pelästyin kun tokana päivänä kun mittasin lämmöt, niin olivat sillä hetkellä ihan normaalit kun olivat kaiken aikaa olleet sielä 37,3C, mutta se oli vaan se yhden päivän notkahdus...loppumatkan lämmöt oli kaiken aikaa 37,1C-37,3C. Henk.koht. en enää kyllä alkuraskaudesta tuollaiseen lämpöön ihan heti lähde. Joinain päivinä oikeesti ajattelin, että taju lähtee kun ihan vaan pelkästään käveltiin sielä kadulla...teki niin hirveesti huonoa sielä niin kuumassa ilmastossa.
Lopputuloksena: IHANA OLLA TAAS KOTONA! Maanantaille jos tässä pystyy sinnittelemään, niin pitäs soitella sille lääkärille ja kysyä ehtiikö se viikolla ultraamaan. Hirmuisen epäuskoinen olo, että sielä mitään elollista löytyy. Mua aina noi vuodot vetää skeptiseksi ja koko ajan mielessä vaanii, että nuo alkutiputtelut on vaan esimakua tulevasta vuotovyörystä. Palailen vaikka huomenissa, nyt pyörryttää ja väsyttää niin, että on pakko mennä.
Kauniita unia.
titi75 (rv 6+2...vaihtui juuri hetki sitten)
Täällä kp 31/26-27 ja menkkoja ei näy vielä. Tein eilen acon early derektion testin ja siinä oli juuri ja juuri havaittavissa vaalea viiva. No äsken kävin verikokeissa jos asia menis vähän eteenpäin. Jännittää ja pelottaa milloin täti kurvaa paikalle. Pitäkee peukkuja jos se olis sitä mitä ollaan toivottu pitkään..