*~* HAAHUT viikko 29 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (76)
Puhbear: piinailu jatkuu myös täällä. Kuvailemasi siivoushysteria on yllättänyt myös tän lomailijan, just pakastin 10 kg mansikoita ja keitin osan mehuksi ja hilloksi. Kp on siis 27/27-34 eikä tietoakaan tädistä. Mut vielä se ehtiin. Henkisesti olen jo varautunut siihen.
Rinnat aristaa edelleen sivuilta, mutta ei niin paljon kuin esim. lauantaina.Palelua oli viime yönä ja tänään päivällä, äsken, kun en ollut syönyt mitään, etoi vähän. Mut oireita tuntuu olevan vähän joka kierrossa.
Eilisen testin jälkeen testivarasto on tyhjä. Huomenna lähdetään sinne Turun reissuun, joten ennen lauantaita en ehdi apteekkiin tai testaamaan enää. Ellen tänään kaupungissa kipaise apteekin kautta...mut on se inhottavaa kantaa koko illan testiä mukanaan. Katotaan nyt.
Hannelelle terkkuja O-puolelle. Meillä on samana päivänä nimpparit...tai siis sun toisennimen ja mun etu- ja toisennimen. Naisten viikolla juhlitaan siis.
Nyt tää menee laittautumaan terassi-iltaa varten. Mies oli eilen, joten tänään on mun vuoroni!
Nonna
Hieman nostoa tässä, kun oltiin valuttu tokan sivun alalaitaan...
Nonna: Miten meni terassi-ilta?
ON: Eipä tässä ihmeempiä. Alavatsaa on nipistelly aika monta kertaa tänään ja tuntuu turvonneeltakin. Onneksi alkaa pystyä jo kävelemäänkin sen suonenvedon jälkeen. Hieman on vielä omituisen tuntuinen ja pitää vähän varoa, mutta on kuitenkin jo vähän parempi.
Terassi-ilta meni ihan mukavasti. Yksi siideri oli todellakin yksi ja heräsin jo 7 pirteänä kuin peikkonen taas pihalta kantautuvaan meteliin. KP 28/34 (27 viimeksi edellisessä clomikierrossa) eikä edelleenkään testiä kaapissakaan. Pakkaan kyllä siteet mukaan reissuun.
Tänään siis Turkuun katsomaan kolmelta " viulunsoittaja katolla" -musikaalia ja sieltä Raumalle sedän ja sen vaimon luokse. Siellä sit ainakin perjantaihin asti ja viikonlopuksi kotiin...ja maanantaina kesätöihin. Eli loman viimeisiä päiviä lusitaan.
Tulen sitten perjantaina ilmoittelemaan, miten ämmän kävi ellen jo tänään osta testiä ja huomenaamuna testaile. Sit jos tulee plussa on pakko ruinata mieheltä pääsy läppärin kautta tänne...Mut ei se varmaan tuu...
Nonna
Mä niin jännään teidän puolesta.
Nonna, jos plussan teet reissun aikana, niin ehdottomasti se läppäri kehiin ja meille kertomaan..
Itsellä kiertopäivä 3 menossa, ei siis mitään uutta. Masentaa vaan kaikki. Olen joka aamu itkenyt koko työmatkan, kun nyt on iskenyt tajuntaan se, että meillähän pitäisi olla nyt vauva. Eli tää mun surullinen fiilis ei pelkästään tärppäämättömyydestä johdukaan, vaan ikävöin sitä pientä enkelivauvaa...
Hauskaa keskiviikko päivää kaikille. Mäkin yritän taas kerran kasata itseni ja piristyä työntekoon.
vm69: Täällä kanssa ollaan vähän apeissa tunnelmissa. Vuosi sitten tänä päivänä oli np-ultra, jossa todettiin kohtu tyhjäksi ja jolloin maailma kaatui... =(
Nonna: Kiva juttu, että terassi-ilta meni hienosti. Toivottavasti nyt pääsisit kuitenkin testailemaan ja se plussa sieltä tulisi. Kiva olisi sinutkin saada sinne plussanneisiin. ;) Hyvää matkaa teille!
ON: Eipä täällä mitään muutosta tilanteeseen. Alavatsaa nipistelee, paleltaa ja rintoihin sattuu...
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
VM69: Kiitos tsempityksestä. Voimia myös sinulle, tuo maaliskuinen km on ollut varmasti ihan käsittämättömän raskas harjoitus. Kun itseäni lohdutin yhdeksännnellä viikolla tapahtuneen keskenmenon jälkeen sillä, että se olisi varmasti vielä vaikeampi kestää jos se olisi tapahtunut myöhemmin. Sulle tapahtui. Mutta sä olet varmasti vahva nainen, ja taas toisaalta ei aina tarvii ollakaan niin vahva, saa olla väsynyt ja loppu, ja se on enemmän kuin selvää tuollaisen jälkeen. Aika on kai se lääke joka ne haavat parantaa, jos sekään.
ON: kp 28/28. Ei näy tätiä vieläkään. Olen kyllä jo valmistautunut sen hyökkäykseen. Jos ei hyökkää ennen lauantaita, niin sitten testaan. Silloin olisi meno kavereiden tupareihin ja kostea ilta olisi tiedossa... Toisaalta nyt on 14. päivä oviksen jälkeen. Aina on menkat alkaneet 13. pv. Toivotaan toivotaan...
Toivottavasti ei se täti löydäkään perille ja pääset testailemaan. Tsempitykset täältäkin! bdbdbd
No, onnistuin nielemään, ei täällä töissä viitsisi itkeäkään. Totta on, että aika parantaa tai ainakin helpottaa paranemaan.
Katri: Voimia sullekin tähän päivään. Tää elämä tulee olemaan " täynnä" näitä keskenmenosta muistuttavia päivämääriä. Ja hyvä niin, koska eihän me koskaan haluta unohtaakaan. Mäkin ajattelen nykyään jokaisen kuukauden kolmas päivä " nyt on niin ja niin monta kuukautta siitä kun Inka syntyi" .
Anteeksi kun mä olen niin apaattinen, en haluaisi, mutta nyt vaan on näin.
Nonna: Mekin ollaan menossa Turkuun sitä Viulunsoittajaa kattomaan, mutta lauantaina. Silleen jännä nähdä se, kun itse näyttelin meidän teatterissa samassa näytelmässä viime vuoden Hodelin roolissa, niin on vielä ihan tuoreessa muistissa ne kaikki laulut ja repliikit :)
Tää on yhtä teatteria muutenkin koko viikko, maanantaina oltiin Turussa Vartiovuoren kesäteatterissa katsomassa Lumikki, jossa Krisse Salminen näytteli ilkeää kuningatarta. Oli aikast hyvä. Tänään oon menossa täällä kesäteatteriin yhtä komediaa katsomaan kamun kans ja sen jälkeen yhelle. Ja vain yhelle :)
Onkos muut käyneet tänä kesänä teatterissa?
ON: Kp 18 ja valkovuotoa jatkuvasti, vois olla hyvä merkki (?). Ei muita tuntemuksia vielä. Ens viikon perjantaina ajattelin testata jos on aihetta.. Silloin ois yhet 50-vuotisjuhlat ja mennään miehen mummolaan kylään. Täytyy siel sit jossain vessas testin kans salaa ährätä, että tietää voiko illalla juhlissa juoda vai ei.
T: Liliane
täällä taas piinailijoita. pitelen peukkuja! bd
kukahan se sanoi, että vauvattomuus pyörii mielessä niin, ettei saa nukuttuakaan. jep, tuttu juttu.
mulla unet häiriintyy helposti, ja nämä lapsettomuushoidot, km:t, ja muut alkaa helposti käymään mielessä aivan liian suurilla kierroksilla.
terveyskeskuksen psykologin kanssa olen joskus käynyt juttelemassa, kun pata on alkanut käydä liian kuumana.
palstapaastoa plen pitänyt välillä ihan tarkoituksella, eli kaikki vauva- lapsi- tai hoitoasioita sisältävät sivut netissä pysyy visusti kiinni ainakin pari viikkoa. ikään kuin pakotan ajattelemaan muita asioita.
keskenmeno on aina tosi rankka paikka, mutta siitä on pakko päästää irti. se ei ole kosto, tai mikään muukaan rangaistus, sillä kertaa se juttu vain meni valitettavasti niin..
puoli voittoa on jo se, että sä tulet raskaaksi!
kyllä mä olen itsekin ihan hermona tän raskauden jatkumisen kanssa,(ja ennen raskautta hoitojen aikana raskaaksi tulemisen kanssa), mutta vaikka kuinka kimpoilen ja hermoilen, lopputulos tulee kuitenkin olemaan just se, kuin on...
asiat kulkee nyt itestään, pitää vaan malttaa odottaa, ja katsoa sitten.
asiasta toiseen
mulla oli tänään neuvola, ja kaikki ok. sintti oli edelleen kyydissä, ja syke ok.
toi neuvolan ultralaite on aika onneton, ja se väitti la:n siirtyneen 24.2. mutta enpä vielä moista usko. se edellinen la yksityisen ultrasta on se 28.2. ja siihen alkion siirtopäivä täsmää.
perjantaina mulla on naisten polilla ultra ja lääkäri, kun pitää tätä tukilääkitystä varmaan alkaa muuttaa (PAS-raskaus)kun alkaa viikkoja jo tulla. katotaan sitten, jos tarvii se laskettu muuttaa.
laitan sitten pe tietoa itsestäni päivitystä varten kuitenkin jos tarttee.
voi, kohta pääsen nukkumaan... takaisin, otin just 2h iltapäikkärit..
-ennis- ja sintti rv8 (sen vanhemman tiedon mukaan)
Eilen kävin lääkärissä korvien takia ja samalla kerroin univaikeuksistani. Tajusin itsekin, että nyt on suru noussut pintaan maaliskuun keskenmenon jälkeen. Ja näin aavistelinkin keväällä käyvän. Kun laskettu aika meni, tuli niin konkereettiseksi se ajatus " että nyt meillä pitäisi olla vauva" . Loppukevät ja alkukesä meni niin ihmeellisen helposti. Odoteltiin vaan löytyykö mitään syytä mistään kokeista jne.. No, anyway, sain nukahtamistabletteja. En kuitenkaan edes vielä hakenut niitä apteekista. Mutta jo tieto siitä, että mulla on resepti, rentoutti mut ja esim. viime yön nukuin loistavasti.
Ihanaa Ennis kun sulla on sintti hienosti matkassa. Mä päätän joka päivä, etten käy tällä palstalla, mutta pakko vaan aina tulla kurkkimaan. Ja sit on niin mukava lukea hyviä uutisia, varsinkin silloin kun oma mieli on vähän maassa.
On ollut ikävä teitä ;o) Käyn aina välillä täällä että pysyis ovi auki ja pääsette helpommin O-puolelle!
PUHBEAR kyseli fiiliksistä. Ehkä suurimmaksi osaksi ajasta en etes muista varsinaisesti olevani raskaana, tuntuu vain ajantappamiselta tänä, mutta eilen tuli juuri sellanen olo yhtäkkiä että kuinka onnekas olenkaan ♥ Ja jotenkin on aika luottavainen mieli! Toisaalta sitten mikä nyt on alkanut huolestuttamaan on se, että viime raskaudessa huolehdin hyvin syömisistä ja ostin multivita special +:a, kasvissyöjä kun vielä olen, mutta nyt tässä raskaudessa en oo kertakaikkiaan saanut aikaseksi vaikka vitamiineja ois valmiiksi kaapissa. Jotenkin ollut sellanen olo että kun ei ne auttaneet viimeksikkään mitään... Nyt tietysti vilpertti sitten kärsii jostain kamalasta puutostilasta! Mutta yritin itseäni lohdutella että moni voi tämän ensimmäisen kolmanneksen niin huonosti että syö tuskin mitään ja silti ihan terveitä vauvoja saavat, eikös niin?
NONNA: Sun oireet on lupaavat, toivottavasti tällä kertaa ei oo mitään valeraskausoireita vaan ihan oikeita!
[color=pink]Plussapeukutukset Nonnalle ja Puhbearille![/color]
KATRI: Sulla on aika pirullinen tilanne... Toivottavasti tosiaan päivityshommat jatkuis niin että saisit lisätä paljon nimiä plussanneisiin!
VM69: Jaksuja sinne! Tässä seurassa tuo apaattisuus on tuskin kovin harvinaista...
Semmosta tänne. Viikot lisääntyy hitaasti, mutta kuitenkin enää reilu 2 viikkoa siihen kun valtteri kaavittiin pois. Joten ihan hyvällä mallilla. Sen yli kun pääsen niin aion mennä loppuu asti ;o) Huomenna on neuvola, toivottavasti sydänäänet kuuluu!
HANNELE + vilpertti rv 9+4
Onko kellään mitään uutta kerrottavaa..? Mulla ei. Lomaa tässä odottelen...
Hannele tulethan kertomaan huomenna neuvolakuulumiset.
Mites nonna ja puhbear? vieläkö piinailette??
Täällähän minä jo tuossa pari kuukautta sitten kävin keikkumassa, mutta esittely ei koskaan tainnut päästä listalle. Pidinkin aika hiljaiseloa palstailun kanssa, kun yritin vauvakuumetta vähän rauhoittaa. Kävin tänään tuonne keskenmeno-puolelle jo uusimmat uutiseni vuodattamassa... Niin, kaipa minut voi nyt tuonne esittelylistaan lisätä, kun olen täällä taas alkanut pyöriä: minä 24, mies 26, eka raskaus päättyi 7. viikolla 4/06. Pitkät kierrot riesana.
Eipä sitten muuta kuin kiitokset teille siskot, että olette kuuntelemassa!!!!
Pumpsu kp 43
pumpsu: Pahoittelevat tervetulotoivotukset tänne. Ikävää kun noita keskenmenoja tulee. Lisäsin tietosi, mutta näkyy vasta seuraavan päivityksen yhteydessä. Voimia tulevaan!
Hannele: Kiva kun kävit taas moikkaamassa meitäkin! =) Tulehan sitten kertomaan neuvolakuulumiset. ;)
ON: Olossa ei mitään uutta, kaikki oireet jatkuu edelleen. Mutta muuten onkin sitten kerrottavaa. Varattiin tänään vihdoin ja viimein se etelän matkakin. Lähetään syyskuussa viikoksi Puerto de la Cruziin, Teneriffalle. Tasan kahden kuukauden päästä sitä vietetäänkin ekaa iltaa. =) Samalla siellä sitten vietetään meidän hääpäivääkin. Tulee 12 v täyteen. =)
Miehellä olikin tänään vapaapäivä, joten en päivällä ehtinykään koneelle. Kohta tossa herkutellaan toisella mansikkatortulla, jonka mies vielä innostui kauppareissujenkin jälkeen tekemään. =)
Illanjatkoja kaikille!
Masentuneet on tunnelmat täällä. Täti parkkeerasi itsensä meille tänä aamuna. kp 30-> on siis 1 nyt. Odotukset oli vaan niin korkealla tän kierron suhteen. Mikä lie sitten ongelma, ajoitus ainakin oli kohdallaan...parantelen varmaan haavoja jokusen päivän ja pysyn poissa täältä. Pahoitteluni tän omanapaisuuden ja synkkien fiilisten vuoksi. Parempaa onnea muille, varsinkin Nonnalle, miten teidän kävi ?
Neuvolassa:
Pieni sydän jyskytti kiivaasti, neuvolantäti epäili josko viikkoja ois enemmänkin koska yleensä niiden laitteella ei näillä viikoilla kuulu vielä mitään. Mutta se selviää ultrassa reilun 2 viikon päästä.
Muuten neuvolassa kaikki ok, paitsi paineet 92/50 matalalla. Ja lisäksi piti saarnan kasvissyönnistä. Noh, täytyy myöntää että parantamisen varaa olis, mutta nyt ei oo ollut motivaatiota kun ed. päätty surkeasti. Mutta nyt alan syödä herneitä ja kananmunia sekä ehkä jopa joskus jotain riistaa kun mies niitä metsästää...
Parasta oli tietysti ne sydänäänet eikä enää pelota se tuleva ultra!
HANNELE + vilpertti rv 9+5
puhbear: Pahoitteluni tädin tulosta! Voimia!
Hannele: Kiva kun tulit kertomaan neuvolakuulumiset. Onnea hyvistä kuulumisista! Vai että josko oliskin pidemmällä.... no, eikös se vain oliskin hyvä asia? ;) Hyvä kun pidät sitä ovea jatkuvasti raollaan, josko täältäkin saatais joku sinne exien puolelle... ;)
Nonna: Mikä on tilanteesi, onko tädin tulosta mitään merkkejä?
ON: En voi olla ajattelematta tuota Teneriffan reissua. Mutta kun harvoin pääsee, niin kyllä se paljon hienommalta tuntuu. Nyt vain alkaa ne päivien laskemiset, koska se lähtöpäivä koittaa. =)
Tänään tuli taas vähän oksennusta suuhun, mutta siis vain vähän silleen kuitenkin, että haju ja maku tuntui... yöks. =( Närästystäkin on taas. Pitäisköhän vähentää sitä kahvin juontia....päivässä kun juon yhteensä 4 kupillista.
Mieskin tossa aamulla luki lehteä ja huomas jutun, jossa mainittiin, ettei haukea suositella syödä ollenkaan jos on raskaana. Kyseli huomasinko mä ja mä sanoin, että tiesin sen ennestäänkin. Sitten sanoi vielä, että pitäisköhän mun olla syömättä niitä haukia mitä on pakastimessa ja että jos mä vaikka syön silloin muuta kalaa, mutta se syö itse sitä haukea. Ekan kerran kun mieskin sanoi nyt tuollaista, kait se on tässä mun oirehtimista seuraillu ja ajatellu, että jos nyt sattuisinkin olemaan raskaana, niin katsoo vähän sitten mitä syö ihan vaan varuilta.
Toisaalta tavallaan huvittavaa ja toistaalta hellyttävää tollanen. Ei se silloin viime kesänä mitään tuollaista puhunu, ei sen plussatestinkään jälkeen. Oliskohan niin, että silläkin on sitten vauvakuumetta, mutta ei vain osaa siitä puhua mun kanssa... en tiedä, mutta tuli nyt vain mieleen tuokin vaihtoehto. Heti alkaa tossa huolehtimaan ja tälläkin viikolla kun on kotiin tullu töistä, niin kyselee miten olen voinu. Ei se sitäkään ole yleensä tehny.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!!
Joo, menkkamaisia kipuja on ollut, mutta oikeastaan sen tyyppisiä kipuja on ollu jo kuukauden päivät. Silloin kun piti alkaa kesäkuussa menkat, niin oli vähän kovempia kipuja ja pari viirua punaista tuli paperiin pyyhittäessä, ei muuta. Sitten pientä kipuilua on ollu aina silloin tällöin alavatsalla ja nyt taas pari päivää sitten alkoi tuo hieman kovempana eli juuri silloin kun olisi pitäny taas seuraavat menkat alkaa.
No, eikös sitä sanota että niin kauan on toivoa, kun ei menkkojakaan näy. Pidetään peukkuja, että ne menkat ei sulle tuliskaan.... ;)