Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkertaan muutti elefantti! Terveisiä vaan sinne!

Vierailija
06.09.2013 |

Potuttaa kyllä nuo kanta-askeleet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun entinen naapuri, herra kerrostalotamppaaja, muuttanut yläkertaasi :D

Joka ilta klo 20-22 välillä alkoi ponnkas kanta-askelluslenkkeily kaksion päästä päähän, jatkui 02-06 asti. Kukaan ei uskonut kun asiasta puhuin, mutta kyläilleet kaverit sitten todistivat että kyllä, joku ravaa tuntikausia kaksiota eestaas.

Vierailija
22/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kerran vastaava naapuri. suhtautui ihan kivasti valitukseeni ja uskomatonta kyllä, muutti askellustaan normaaliksi. enimmäisen kerran 30 kerrostaloasumisvuoden aikana osui tuommoinen tpaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan köyhä - rahallisesti ja mielikuvituksesssaan verrattuna siihen, millaista elämää hän haluaisi viettää. 

Vierailija
24/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä valittamassa. A voi vielä huomata, että pieni töminä ei ole mitään verrattuna siihen kun yläkerran asuaks vittuuntuu ja vuokraa asuntonsa etnisille vähemmistöryhmille.

Vierailija
25/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina asunut omakotitalossa ja muutin kaupunkiin omaan kämppään kerrostaloon. Minulla oli sisäkenkinä hollannikkaat:-) Kukaan ei valittanut. En tiedä kuinka töölössä vanhoissa taloissa kuului kopinat. Nyt tajuan käyttää pehmeitä pohjia.

Vierailija
26/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vammaiset ja lihavat ihmiset kulkevat tömistellen.

Vierailija
27/27 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:39"]

Minulla oli sisäkenkinä hollannikkaat:-)

[/quote]

Sissus  =)

Minulla olisi kyllä saattanut mennä kuppi nurin parin viikon jälkeen.  =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi