Yläkertaan muutti elefantti! Terveisiä vaan sinne!
Kommentit (27)
mulla oli kerran vastaava naapuri. suhtautui ihan kivasti valitukseeni ja uskomatonta kyllä, muutti askellustaan normaaliksi. enimmäisen kerran 30 kerrostaloasumisvuoden aikana osui tuommoinen tpaus.
Ap on vaan köyhä - rahallisesti ja mielikuvituksesssaan verrattuna siihen, millaista elämää hän haluaisi viettää.
Kannattaa käydä valittamassa. A voi vielä huomata, että pieni töminä ei ole mitään verrattuna siihen kun yläkerran asuaks vittuuntuu ja vuokraa asuntonsa etnisille vähemmistöryhmille.
Olin aina asunut omakotitalossa ja muutin kaupunkiin omaan kämppään kerrostaloon. Minulla oli sisäkenkinä hollannikkaat:-) Kukaan ei valittanut. En tiedä kuinka töölössä vanhoissa taloissa kuului kopinat. Nyt tajuan käyttää pehmeitä pohjia.
Vain vammaiset ja lihavat ihmiset kulkevat tömistellen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:39"]
Minulla oli sisäkenkinä hollannikkaat:-)
[/quote]
Sissus =)
Minulla olisi kyllä saattanut mennä kuppi nurin parin viikon jälkeen. =)
Onkohan mun entinen naapuri, herra kerrostalotamppaaja, muuttanut yläkertaasi :D
Joka ilta klo 20-22 välillä alkoi ponnkas kanta-askelluslenkkeily kaksion päästä päähän, jatkui 02-06 asti. Kukaan ei uskonut kun asiasta puhuin, mutta kyläilleet kaverit sitten todistivat että kyllä, joku ravaa tuntikausia kaksiota eestaas.