Minua miehenä ärsyttää noi KAALIMADOT
Sinällään aivan sama käyttävätkö naiset niitä, mutta melkoista kaksinaismoralismia taas parhaimmillaan.
Jos miesten tekopimpsoja mainostettaisiin yhtä avoimesti tyyliin:
"uusi mallisto karvareuhkoja. Tule ja tilaa omasi"
Varmaan viimeistään silloin joku älähtäisi.
Kommentit (26)
no joha! meillä se on mukana yhteisissä leikeissä aina välillä. en käytä yksinäni ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:48"]
Mua ärsyttää se että "hauskoissa kotivideoissa" yms. esitetään hauskana vitsinä se kun mies satuttaa haarovälinsä. Voisiko kuvitella että esitettäisiin naiselle sattuvaa vastaavaa tapaturmaa hauskana?
[/quote]
Oletko sokea? Kyllä siellä naisiinkin sattuu, mutta ymmärrät varmaan fysiologisista eroista johtuen isku naisen haaroihin ei ole kovinkaan kivulias.
[/quote]
terveisin mies :D
Todellakin :D Jokainen tyttö tietää miltä tuntuu kun tömäyttää alapäänsä esim. pyörän runkoon. Kyllä kipunoi päässä asti.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 20:48"]
Mua ärsyttää se että "hauskoissa kotivideoissa" yms. esitetään hauskana vitsinä se kun mies satuttaa haarovälinsä. Voisiko kuvitella että esitettäisiin naiselle sattuvaa vastaavaa tapaturmaa hauskana?
[/quote]
Oletko sokea? Kyllä siellä naisiinkin sattuu, mutta ymmärrät varmaan fysiologisista eroista johtuen isku naisen haaroihin ei ole kovinkaan kivulias.
[/quote]
terveisin mies :D
[/quote]
Mäkin naisena vähän ihmettelen,miksi juuri kaalimato?Madot on kyllä yleensä melko löysiä vetkuleita,mieluummin oksantynkä tai haravanvarsi.. :) Yhtälailla outoja nimikkeitä dildolle... :)
Mun lapsi löysi pihalta vihreän toukan ja halusi tietää mikä se on. Sanoin että varmaan joku kaalimato, katso googlella. Ja pari sekuntia myöhemmin tajusin että sieltä hakutuloksista ei ehkä ihan ekaks tule mitään kaalikasvien tuholaista :/
Mä sanoin miehelleni, että eikö noi mainokset tunnu alentavilta, niin tämä vastas; että ei, koska miehet käy huoris, eikä räplää muovisilla leluilla....