Voi hyvänen aika mikä duuni on täiden kampaamisessa
tytön paksusta tukasta. En tiedä mistä ihmeestä koululainen niitä on itselleen saanut. Ikinä ennen ei ole ollut.
Kommentit (4)
Mä en ole kammannut. Olisi täysin mahdotonta 3 päätä plus oma hamppu josta se kampa ei läpi mene. Nypin sormilla ja käytettiin Liniciniä vai mikä se täishampoo oli ihan viikottaiseen tukanpesuun. Niin ne lähti ja pysyikin poissa. Mutta meillä ei päässyt ihan hirveää revohkaa rellestämään, lähinnä muutamat emätäit ja liuta munia. Aina kun koulussa epidemia (ja se on ihan joka kevät ja syksy) niin täishampoo viikottaiseen tukanpesuun. Siis se myrkytön shampoo.
On hirveä homma. Meillä kävi vielä niin, että parturi oli näkevinään saivareen pojan hiuksissa. Minä sitten hoitamaan molempia muksuja - ja varmuuden vuoksi itsenikin, kun tuntui kutisevan päänahka (olen sitä tyyppiä, jolla rupeaa vatsassa kiertämään, kun kuulee jonkun olevan oksennustaudissa). Kaikki petivaatteet, pehmot ym. pestiin, oltiin tosi tarkkoja.
Missään vaiheessa en saanut "tarkistuspaperille" (pöydällä olevalle valkoiselle paperille) näkymään yhden yhtä täitä tai saivaretta... Ilmeisesti lapsella oli vähän hilsettä hiuksissa, kun hän parturissa kävi - parturi oli sitä mieltä, että hilse oli täitä... Vähän ehkä otti päähän, kun pari viikkoa kampaili turhaan, toisaalta olin onnellinenkin, että tällä kertaa säästyimme täitartunnalta...
Itseltä se vasta hankalaa onkin =(