Lemmikille lässytys -ketju
Itsehän olen lemmikille lässytyksen kruunaamaton mestari, mutta olisi kiinnostavaa lukea muidenkin lemmikille lässyttämisen sanamuotoja. Äänensävyä tällaiseen litterointiin ei valitettavasti saa, mutta sen voi lukija kuvitella.
Minä kissalleni (otos)
Oi kuka on äitin komistus, on niin hieno kissa, vallltavan upea kissa, oi miten hän on komea poika, niiiiiiiii ääääitin poika, voi että äitin mulu niiiin on hieno äitin kulta. Äitin (kissan nimi) osaa olla niin komea ja kalvainen, on niin viisas, nii osaa olla kalvainen, äitin pikku kisumisuliini, kisu miuru maurunen..
( siis jatkuu vielä tuosta)
Hah hah haastetta. Yltääkö kukaan tässä lässytyskisassa edes lähelle tasoani?
Kissani tosin onkin erinomaisen hieno ja upea, että kyllä hänelle kelpaa lässyttää.
Kommentit (31)
Oi kuningattareni, kuinka voisin palvella teitä tänään? Haluaisitteko aamupalaa? Ai teitä pitää syöttää? Ottaisitteko tästä palan? Maistuuko tarpeeksi hyvältä? Ottaisitteko toisen palan? Syotän hänen korkeuttaan sitten kädestä :)
(Koira 12 v.)
Mun miespuolinen pomoni on jäyhä, asiallinen mies. Oli lähdössä kerran lomalle metsästämään, mutta pysähtyi työpaikalle tuomaan jotakin. Sen verran olemme jutelleet, että tietää minun olevan koiraihmisiä ja kysyi, haluanko nähdä hänen koiransa. Tottahan toki, parkkipaikalle mentiin ja koira esiin.
Pomon olemus muuttui täysin. Sellaista lässytystä ei ole missään. ”Karvanenu kultamussukka pusupetteri...” Ja karhumetsällä karaistunut koira oli ihan sykkyrällä ja onnestaan.
En olisi IKINÄ uskonut, ellen olisi itse nähnyt. Inhimillistä ja koomista. Koira oli kyllä hieno.
Edesmennyt isäni silloiselle koirallemme: ”Juu juu sie oo hyvä mies sie oot hyvä mies. Juu juu ei me vielä sua tapeta, juu ei me vielä tehdä sinusta rukkasia ei.” Koiran liehakoidessa jaloissa niin että häntä vaan kopisee ympäriinsä. :D
Äidin pikku pippuripaukku
Rönttäpöksyni mun
Mussu mussunen
Ajattele että Universumissa on söpöyttä :)
Nää on niin ihania! :D Kalevauva sais tehdä näistä laulun.
Äitin pikku vaua...äitin pieni ystävä. Kissalle.
Marsulleni: ”Kui kui ihan vaan ittelles munkkipossuni, haukkaan kohta ja syön sut senkin kurnuttava papanakone!”
Talon paras poika, Arttu Ruu, Kurttu Ruu, rapahousu, paskatassu!
Kissalle; mamman iso poika, mamman kulta, voi sitä mamman suursyömäriä, voi voi sitä isäntää tuliko iso kakka? anna mammalle pusu!
Lasketaanko sinä pikku viikari, röntti, senkin ryökäle.
Repesin :D:D:D, hyvä kun en jakkaralta pudonnut!