Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoilla alistut kumppanillesi?

Vierailija
06.09.2013 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun siihen, että hän ei ilmoita jos ei tule töistä ajoissa kotiin.

Vierailija
2/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alistu missään asiassa, vaan käyttäydymme toisiamme kohtaan kunnioittavasti ja arvostavasti kuten kypsät aikuiset ihmiset tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:15"]

En alistu missään asiassa, vaan käyttäydymme toisiamme kohtaan kunnioittavasti ja arvostavasti kuten kypsät aikuiset ihmiset tekevät. 

[/quote]

Näin juuri.

Vierailija
4/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä

Vierailija
5/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä

Vierailija
6/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun korjaamaan hänen likaisia sukkiaan ja kalsareitaan lattialta ja viemään ne pyykkikoriin. Olen näköjään parempi opettamaan teineille matematiikan saloja kuin omalle miehelleni vaatehygieniaa. Se on kuitenkin aika pieni juttu, mies on muuten aivan ihana.

Vierailija
7/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan seksiä, vaikkei itseäni huvittaisikaan. Lähden mukaan "koko perheen mukaviin menoihin", jotka lähinnä ahdistaa, mutta jotka on miehelle tärkeitä. Ja olen aina hoitanut kaikki lasten lukuisat ja erittäinkin pahalaatuiset yöheräämiset ym. uniongelmat, että mies saisi nukuttua paremmin.

Vierailija
8/18 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en alistu tietenkään. miksi alistuisin?

Vierailija
9/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla miehelleni aina seksiä kun hän haluaa.

Vierailija
10/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun seksissä, nautin kun mies dominoi.

Muuten olemme tasavertainen pari.

Vierailija
11/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 16:15"]

[/quote]

Näin minullakin oli, suhteen alkuaikoina pääsimme tähän. Pikkuhiljaa mies ei enää kestänytkään sitä, että en alistu hänelle enkä olekaan nyrkin ja hellan välissä, vaan aloitti väkivallan. Käyttäytyi aina uhkaavasti, jos en totellut. Sen jälkeen hän onkin ollut ex.

Vierailija
12/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen alistunut seksi orjaksi. Pimpalleni hän saa tehdä mitä haluaa. Seksi asioissa miehelleni ei sanota ei.

Vierailija
13/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia sub-naisia täällä... Oletteko keskustelleet asian läpi? Suomi-miehet aika heikkoja keskustelemaan. Ymmärtävätkö miehenne, että alistuminen koskee vain seksiä ja on ikään kuin rooli?

Vierailija
14/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nauttii minun alistamisesta paljon. Ymmärtänee että kyseessä on rooli. Mun on kyllä suostuttava kaikkiin roolileikkeihin mitä hän tahtoo. Hän on todella voimakas tahtoinen. Leikki ei aina pääty yhdyntään. Aina mieheni kyllä työntää pimppaani dildoa tai joitakin esineitä. Joskus olen vaipoissa. Olen pienikokoinen ja mieheni taas roteva ja voimakas. Hän on minua vanhempi eikä meillä ole lapsia.

Vierailija
15/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettääkö sun mies sut joskus myös töihin dildo tai tappi pimpissä tai pyllyssä? 

Vierailija
16/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähetä. Olen työtön. Mieheni on hyvä palkkainen ja asumme hänen talossa.

Vierailija
17/18 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä. Muuten en ole alistuvaa sorttia, mutta sängyssä nautin siitä kun mies ottaa ja minä olen otettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi