Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten paljon pidät yhteyttä

Vierailija
06.09.2013 |

ex-puolisoon, jonka kanssa yhteisiä lapsia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on asiaa. Joskus vain joka toinen viikko jolloin sovitaan, mitä lapsille pakataan mukaan isäviikonlopuksi. Joskus on enemmän asiaa esimerkiksi harrastuksista ja peleistä tai mökkireissusta vaikka. Viimeksi exä soitti alkuviikosta ja kertoi että lasten serkuilla oli ollut täitä, että tarkistaisinko lasten hiukset. Ja minä kysyin yhtä erikoistyökalua lainaksi, jotta voisin korjata lapsen pyörän.

Vierailija
2/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän. Omalta puoleltani onnistuisi asiallinen, sivistynyt, jopa ystävällinen yhteydenpito, mutta hän provosoituu ihan kaikesta, niin mieluummin olen tekemisissä niin vähän kuin mahdollista. Erosta kuitenkin jo 6 vuotta, eikä siihen liittynyt silloinkaan mitään suurta draamaa (minä jätin, mutta sovussa erottiin), niin en ymmärrä mistä kaikki tämä kumpuaa, mutta en voi asialle mitään. Onneksi lapsi on jo sen verran iso, että paljon ei yhteisiä asioita olekaan, mitä pitäisi keskenämme sopia, pienemmät hoituvat lapsen kautta (tyyliin ovatko menossa viikonloppuna mökille, tarviiko kumpparit mukaan jne.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 4 vuotta. Minä laittelen useinkin tekstareita, mutta ei niihin vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan