Oon puhunut että pitäis hankkia uus puhelin kun entinen reistailee
No mun ihana mies meni ja osti. Samoin on tehnyt läppärin kanssa jo kaksi kertaa vuosien aikana.
Mä vaan haluaisin itse edes joskus valita, ei tässä muuta. En tiedä, pitäisi olla kiitollinen, mutta olisi kiva valita itse itselle omat tuotteet, mulla olis myös ihan hyvin varaa ostaa ihan itse. En pääse valitsemaan itse itselleni koskaan mitään. Oli puhe, että mennään iltapäivällä, kun pääsen treeneistä, yhdessä katsomaan. No ei sitten.
Kommentit (12)
Älä lässytä vaan toimi. Jos haluat uuden puhelimen niin mene ja osta itse mieleinen. Poikaystäväsi ilmeisesti pitää sua aivokuolleena reppanana jolle pitää suunnilleen ruokakin pureskella valmiiksi lautaselle. Noh, sellaiselta vaikutatkin aloituksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä vaan toimi. Jos haluat uuden puhelimen niin mene ja osta itse mieleinen. Poikaystäväsi ilmeisesti pitää sua aivokuolleena reppanana jolle pitää suunnilleen ruokakin pureskella valmiiksi lautaselle. Noh, sellaiselta vaikutatkin aloituksen perusteella.
Ja sä oot teini kun puhut poikkiksesta.
Hän pitää sinua tyhmänä ja avuttomana - itseään teknisesti ylivertaisena. Onko insinööri?
Menet kauppaan (perinteiseen tai verkossa), valitset tuotteen, maksat.
Ehkä mies ostaa, kun ei jaksa kuunnella spekulointia ja jahkailua saati tehdä jotain yhteisiä katselukierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinua tyhmänä ja avuttomana - itseään teknisesti ylivertaisena. Onko insinööri?
Me ollaan molemmat insinöörejä. Ei kyse ole siitä, että hän pitää minua avuttomana, vaan hän ostaa.
Entä jollei mies ostaisi, pahoittaisitko siitäkin mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat insinöörejä. Ei kyse ole siitä, että hän pitää minua avuttomana, vaan hän ostaa.
Ettekö pysty kommunikoimaan näistä asioista keskenämme. Eikö olisi elämä helpompaa sillä tavalla.
Mmm, mitäkähän tekemistä sillä insinööriydellä on puhelimen ostamisen kanssa? :D
Voi olla, että kun puhut hänelle siitä, että pitäisi ostaa uusi puhelin, hän tulkitsee sen pyynnöksi, että hänen pitäisi se ostaa.
Anopillani on tätä vikaa. Kerran, kun taas ajattelin ääneen hänen kuullen, että pitäisi lapselle ostaa..., niin hän suuttui, ja sanoi, että hänellä ei nyt ole varaa siihen. Minä hämmästyneenä sanoin, että en minä sitä tarkoittanutkaan, ja kyllä meillä on varaa ostaa lapsillemme kaikki, mitä hän tarvitsee. Sen jälkeen olen yrittänyt olla mahdollisimman varovainen siinä, etten vaan ajattelisi ääneen yhtään mitään hänen kuullen.
Mutta kyllä se on tällaisena kroonisena ääneenajattelijana aika raskasta olla ihmisen seurassa, joka olettaa, että kaikki, mitä sanotaan hänen kuullen, sanotaan hänelle henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pysty kommunikoimaan näistä asioista keskenämme. Eikö olisi elämä helpompaa sillä tavalla.
Olis, kun mies puhuisi enemmän eikä vaan tekisi kysymättä, eikä auta, samasta asiasta sanonut vuosia, että kyllä itsekin haluaisin olla mukana. Kattelin valmiiksikin minkalaisen ostaisin. Hänhän touhusi sen kanssa niin että mun oli pakko sanoa, että annahan tänne, mä haluan itse. Jopa valitsi oman soittoäänensä - minkä vaihdoin, en todellakaan halua Rammsteinin Ich will kuuluvan jos hän soittaa ollessani julkisessa tilassa tai töissä. Hän osti oikeastaan puhelimen itselleen minun käyttööni.
Onneksi ei autoa voi ostaa, kun mä en pysty pienikokoisena ajamaan kunnolla millä tahansa autolla. Muuten varmaan menisi ja ostaisi. Oon sanonut, että joskus olisi kiva olla oma, mutta pärjätään me yhdelläkin - ja auto on miehen, mutta olen antanut siihen rahaa, kun sillä ajankin silloin tällöin.
Mitäs puhut etukäteen.