Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä Sanna Marin siivous ja vessanpesupuheillaan ajaa takaa

Vierailija
22.08.2020 |

Aika ihmeellistä että naisjohtaja uhraa aikaansa luutuamiseen

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei ole asuttu pitkään aikaan, joten kuka käyttää Sannan kodin vessaa perheen asuessa Kesärannassa? Ns. lomalla eivät olleet Tampereella.

2vk lomalla olivat sekä Helsingissä että Tampereella. Sanna on sanonut monta kertaa, että siivous on hänelle meditaatiotyyppinen purkautumiskeino, vähän kuin joogaa. Kun tekee jotain käsillään, pää tyhjenee kaikesta passkasta mitä moni sinne syöttää.

Vierailija
22/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit ne vaan jaksaa tehdä pääministeriä halventavia kirjoituksia koko palstan aukioloajan.

Ja muille palstoille samoin.  Samat tyypit heittelevät noita trolleja tuntitolkulla.

Maksetaanko niistä tosiaan jotain palkkioita vai miten tuota hommaa viitsivät tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on, että ihminen haluaa siivota omat sotkunsa? Varmasti ollut perheellä niin kiire, että haisevat jo kuivuneet vesilukotkin asunnossa. Kerrankin pääsi käymään kodissaan! Tehokas nainen.

Vierailija
24/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella näyttäis olevan siivousintoista väkeä. Aiemmin mm tamperelainen muusikko Jarkko Ahola on sanonut useasti siivoavansa koko ajan kotona ollessaan.

Vierailija
25/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit ne vaan jaksaa tehdä pääministeriä halventavia kirjoituksia koko palstan aukioloajan.

Ja muille palstoille samoin.  Samat tyypit heittelevät noita trolleja tuntitolkulla.

Maksetaanko niistä tosiaan jotain palkkioita vai miten tuota hommaa viitsivät tehdä?

Luulen, että aika monet vain ovat samaa mieltä siitä, että Sanna Marin on huonoin pääminister miesmuistiin.

Maksetaanko sinulle täällä fantsu-Marinin puolustamisesta palkkaa, kun se tuli ensimmäisenä mieleen? Taitaa olla klassinen esimerkki heijastamisesta.

Vierailija
26/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Itse kiinnitin huomiota puheessa mahtipontiseen väitteeseen siitä että juuri demarit yksin ovat rakentaneet hyvinvointiyhteikunnan Suomeen. Siis sen mitä ovat nyt holtittomalla velanotolla köyhdyttämässä ja purkamassa.

Juuh. Viimeksi taisi olla Vasemmistoliiton kommunistit kiillottamassa kilpeensä moisella perättömällä väitteellä.

Vierailija
27/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on populisti joka tällaisilla jutuilla yrittää esiintyä maanläheisenä ja "kuin yhtenä meistä" kun ihan itse siivosi!

Vierailija
28/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää sanoa, että naisen työ ei ole koskan tehty ja että Sanna tietää kyllä miten tavallinen kansa elää.

Vierailija
29/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt ohimennen otsikoita olen tähyillyt ”Marin haluaa muuttaa maalle, hankkia lapsia lisää ja pestä vessoja”. Hänellä kai tarve yrittää esittää talvista, koska sosialistit ei tykkää herroista, ehkä ne tykkää narreista ; )

Vierailija
30/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli toimittaja, joka siivoamisesta kysyi. Pm:n twiitistä on selkeästi luettavissa, että jotain tärkeämpääkin olisi toimittaja voinut puoluekokouspäivänä kysyä. Tämä toki olisi vaatinut ammattitaitoa toimittajalta.

Ja sitten osa porukasta lukee vain ja ainoastaan näitä klikkiotsikoita ja älykkäänä tekee niistä johtopäätöksiä.

Vierailija
31/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siivoaminen ja järjestyksen pitäminen on hänelle merkityksellistä. Työssään joutuu ja saa hoitaa toisen mittaluokan asioita, joista varmasti nauttii kun on pyrkinyt nykyiseen asemaan.

Vierailija
32/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahommat hoitamatta ja Sanna vaan siivoilee

Vierailija
33/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi se Sanna sanoa että nykyään ei ehdi siivoamaan

Vierailija
34/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se tekee tosta siivoamisesta noin helvetin ison numeron?

Missä se on siitä ison numeron tehny?  Enenmmän sinä siitä numeroa teet. Itse olen nähnyt vai yhden Sannan oman kommentin, sekä yhden miehensä kommentin ja molemmissa he ovat vain vastanneet toimittajien kysymykseen.

Vierailija
35/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te teette Marinin siivoamisesta näin ison numeron? Tekeehän se Halla-ahokin toisinaan kanakeittoa ja siitäkin tehtiin juttua, Orpo ei kyllä taida tehdä mitään, mutta se onkin parempaa porvaristoa

Orpolla homman hoitaa kartanon palvelusväki.

Vierailija
36/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen ihan tavallinen duunari kuten tekin, pienet ihmiset, eikä minulla ole leegiota avustajia ja orjamummoa apuna enkä ole poliittinen broileri”.

Vierailija
37/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain ennenkin lukenut, että on hänen rentoutumiskeinonsa.

Hänen...😄

Vierailija
38/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoajat äänestäkää mua kun en ole eliittiä vaikka vaatteet onkin ilmaislahjoituksia

Vierailija
39/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se tekee tosta siivoamisesta noin helvetin ison numeron?

Jotta ihmiset antaisi anteeksi sen, kun se osti itelleen Brysselistä kovapalkkaisen työpaikan suomalaisten rahoilla, 6,6 mrd:lla. Mut ei se sit mitään, jos se siivoo ite omat vessansa. Pahinta tässä on, että jotkut oikeesti hyväjsyy sen alentuvan asenteen meihin. Mut ne saakin siitä palkkion tietenkin.

Paljonko EU-komissaari saa palkkaa kuussa? Tietääkö kukaan, pitäis varmaab olla julkista tietoa?

Vierailija
40/47 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt ohimennen otsikoita olen tähyillyt ”Marin haluaa muuttaa maalle, hankkia lapsia lisää ja pestä vessoja”. Hänellä kai tarve yrittää esittää talvista, koska sosialistit ei tykkää herroista, ehkä ne tykkää narreista ; )

Mikä estää, Brysselin virka?