Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kokema ihmissuhde ja seksuaalinen väkivalta

Vierailija
22.08.2020 |

Mietin onko täällä kelläkään kokemuksia aiheesta tai mielipiteitä. Nykyään uskallan vain anonyymisti jutella asiasta. Olen nuori mies ja mulla oli läheinen ihmissuhde itseäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Hän hyväksikäytti minua henkisesti ja seksuaalisesti. Teki jatkuvaa henkistä väkivaltaa ja alisti. Lopulta sain häneltä sukupuolitaudin ja hän kiusasi minua siitä. Tammikuussa hän humalassa raiskasi minut ja helmikuussa heivasi menemään elämästään, kun kyllästyi pahaan olooni, mitä sukupuolitaudista, henkisestä väkivallasta ja seksirikoksesta tuli. Olin aika hajalla puoli vuotta tämän jälkeen. Minulla on posttraumaattinen stressihäiriö ja vaikea masennus todettu tästä kaikesta. Trauman henkeen oli pakonomainen tarve puhua asiasta. Koetin valita tarkkaan keille puhun, mutta se kääntyi minua vastaan. Lopulta yksi nainen, jolle puhuin kokemuksistani suuttui minulle, kun olin todennut hänen olevan hyvä esimerkki mielenterveysongelmaisesta ihmisestä ja hyvä ihminen, vaikka hän moralisoikin minua paljon siitä, että koin huonoa oloa menneestä ihmissuhteesta ja kritisoin naista ja käyttäytyi huonosti, mutta menee varati sen piikkiin, että hänelläkin on vaikeaa ja sen ymmärrän. Minua kaltoinkohdellut nainen liittoutui tämän naisen kanssa ja kesäkuussa lähetti tämän naisen vainoamaan ja herjaamaan minua. Tämän jälkeen hän on valehdellut minusta ja mustamaalannut minua saadakseen puheeni hänestä menettämään merkityksen. Tämä on mennyt jo niin pahaksi, että harkitsen opintosuunnan muuttamista, koska nämä ihmiset aktiivisesti mustamaalaavat minua. Ainoa synti oli, että olin hajalla edellä mainituista tapahtumista, ja en kyennyt olla käsittelemättä niitä päivisin ja unissani. Menetin ison osan ystävistäni tämän asian takia ja jaksaminen on aika lopussa. Itsessään tämän vanhemman naisen teot ovat rankka taakka kantaa mukana, mutta jälkikäteinen mustamaalaaminen ja vainoaminen ovat pahentaneet taakan määrää.

Tästä syystä miehet ja kaltoinkohtelun uhrit eivät puhu. Se kääntyy usein vastaan ja lopulta me ollaan niitä, joita syytetään. Tekijät eivät myönnä ja tekevät kaikkensa pelastaakseen itsensä. Ihmiset ei ymmärrä ja usein kääntyvät vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa miehet päätyy ennenaikaiseen hautaan naisten henkisen terrorin takia.

Vierailija
2/3 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saman kokeneena voin vain sanoa, ettet ansainnut sinulle tapahtunutta. Toivottavasti saat ammattiapua ja empatiaa.

Muuten, toivottavasti tämä kommenttiketju ei käänny naisten vihaamiseen tai naispuolisten uhrien vähättelyyn. Me too -kampanjoista huolimatta naispuolisillakin uhreilla on edelleen vaikeaa kertoa traumastaan tai saada oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut ammattilaisen kanssa? Se kannattaisi. Sieltä saisit paremmin apua.

Ráiskaus, tapahtui se kummalle sukupuolelle tahansa, on yleensä sellainen aihe josta ihmiset eivät osaa puhua. Ajatuskin on niin hirveä, että moni kääntää asian uhrin syyksi. Näin he rauhoittelevat omaa mieltään siltä ajatukselta, että kuka vain voidaan ráiskata, myös heidät, vaikka he pukeutuisivat kuinka peittävästi ja välttäisivät esim. pimeitä kujia ja epäilyttäviä ihmisiä.

Toivottavasti tämä viesti menee läpi, täällä vissiin sensuroidaan joitakin sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän