Miksi mies ei tee aloitetta seksiin vaikka on ihan puutteessa jo selvästi?
En oo mitenkään lihonut siitä kun seksiä vielä oli.
Kommentit (35)
Nyt kun täällä puhutaan tuosta aloitteen tekemisestä niin miksi mies suuttuu tai ei lähde ollenkaan mukaan? jos teen aloitteen sekaisin. Saatan esim jo päivällä tehdä miten se nyt sanotaan siis ihan suoraan kyhnyttää ja pussailla ja sanoa et sit ku nuorimmainen nukkuu niin sais määrämittasta etupesään tyyliin..Meillä on hurskas huumori joten asia voi esittää esim noin.
Eli vaikka teen mitä ja miten niin monesti oon jääny ilman. Sit kun mies tyyliin hipelöi tms niin sit se on kiinnostunu seksistä ja mun pitää sit tollaseen syttyä...
Ja meillä on hyvää seksiä sillon kun sitä on ja usein ja kummatkin saa...
Useat veljet tuossa edellä ovat jo todistaneet miltei sanasta sanaan omia fiiliksiäni.
Kun ensin vuosikaudet tulee 90-prosenttisesti torjutuksi, läpsitään käsille ja tiuskitaan "ei nyt", "Älä nyt taas" ja milloin on väsy ja milloin ei vaan huvita ja milloin ikkunanpesu tai kännykän räpellys on kiinnostavampaa kuin seksi aviomiehen kanssa, niin loukkaantuuhan siitä. Torjunta satuttaa, varsinkin kun asiasta ei voi edes keskustella - tai siis mitään konkreettista vikaa meidän seksissä ei kuulemma ole, ei ole pieni muna eikä halua kuulemma minun tekevän mitään toisinkaan.
Silloin tulee todellakin sellainen olo, ettei haluakaan niitä aloitteita itse tehdä. Kukapa sitä nyt tieten tahtoen haluaa järjestää itsensä torjutuksi.
Kaikenlaista aikanani yritin, vaan enää ei jaksa panostaa, tyhjän saa nimittäin pyytämättäkin.
Ei selvästikkään toista kiinnosta, kun ei tee itse yhtään aloitteita. Olkoon sitten, vaikka kuinka haluttaisi. Niin harvoin on ettei siinä kuitenkaan kauaa kestäisi, eikä toinen sitten halua jatkaa siitä kun itse tulee..
En lukenut muita kommentteja läpi vaan kerron omasta kokemuksestani miksen halunnut seksiä kumppanin kanssa vaikka teki mieli. Suorituspaineet omalla kohdallani olivat niin suuret ja tunsin riittämättömyyden tunnetta kun nainen ei saanut orgasmia yhdynnän aikana. Tuli tunne, että olen täysin nolla ja ajattelen vain itseäni kun kumppani ei halunnut edes oman orgasmini jälkeen että olisin antanut hänelle suuseksiä tai käsihoitoa. Tosi inhottava tilanne kun olen kaikessa muussakin asiassa empaatiinen ja ajatten miltä toisesta tuntuu. Ehdotin myös dildon ostoa mutta sekään ei kuulemma käynyt. Kuitenkin nainen joskus huomasin naisen tyydyttävän itseään salaa ja joskus jopa unissaan.
Jos saa pakit liian usein seksiin, niin tulee riittämättömyyden tunne, sellainen ettei enää kelpaa puolisolleen.
Jossain kohtaa sitten yksinkertaisesti vain luovuttaa. Mielummin vaikka runkkaa pahimmat paineet pois ennemmin kuin ottaa vastaan taas yhdet pakit.
Minä olen jotenkin myös katkeroitunut koko seksiasiaan, kun olen niin usein tullut torjutuksi. Tiedän, miten se kuvio menee.
Pidän pussit tyhjänä masturboimalla.
En piruuttanikaan suostu seksiin vaimon kanssa, kun hänellä on ovulaatio tai muuten (hyvin harvoin) on innokas. Tekee siis sanallisia aloitteita tyyliin kerran kuussa.
Miksi hitossa edes suostuisin??? Tai miksi yrittäisin enää tehdä mitään hiton aloitteita, kun 9/10 niistä torpataan??
Jos saa seksiä kerran kuussa, se tekee vain vihaiseksi.
Kun tietää, että se on hyvää, mutta ei voi saada kuin harvoin, niin on paljon järkevämpää torjua vaimo silloin kun hän tekee aloitteen, vaikka ehkä vähän kirpaiseekin. Sen jälkeen tuntuisi seuraavat viikot kuin kidutukselta, kun vaimo on saanut himonsa tyydytetyksi ja itse joutuu kärvistelemään kun vielä muistelee sitä, miten ihanalta se tuntui.
Halailen kyllä vaimoa ja muuten harrastan läheisyyttä, joten sitä puolta en ole lopettanut enkä varmaan lopetakaan. Mutta en enää tee aloitteita enkä kyllä hyväksy vaimonkaan laimeita sanallisia ehdotuksia. Masturboikoon jos tekee mieli, niin minäkin joudun tekemään melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo tällasta tilannetta muilla miehillä ikinä? Olet puutteessa mutta syystä x et tee seksialoitetta? Jos nyt oletetaan että myöskään vaimo ei sua torjuisi (kuten itse en tekisi).
Kyllä. Omasta miehestä tulee saamattomana saamaton. Hän kitisee, marisee ja käyttäytyy muutenkin niin, ettei tee mieli antaa yhtään mitään. Eikä välttämättä sano itse syystä sanaakaan, saati että tekisi asialle jotain.
Lievemmässä versiossa ei käsitä vaikka esileikkisi koko päivän tai työntäisi tortun naamaan.
Ei hän ole normaalisti tällainen, mutta hänellä on tyhjäkäynnin kausia. Johtunee hänen neurologisista puutteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä teen aloitteen seksiin.mies ei enää. En tiedä mitä tapahtunut. Viimeiset kolmeviikkoa keksinyt jos jonkinmoista tekosyytä kieltäytyä seksistä. Rakastaa kuulemma kyllä. Tuntuu ihan hirmu pahalta kun muita katselee kyllä mutta yhtäkkiä omaan vaimoon ei haluta koskea.
Peittelee jotain vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo tällasta tilannetta muilla miehillä ikinä? Olet puutteessa mutta syystä x et tee seksialoitetta? Jos nyt oletetaan että myöskään vaimo ei sua torjuisi (kuten itse en tekisi).
Kyllä. Omasta miehestä tulee saamattomana saamaton. Hän kitisee, marisee ja käyttäytyy muutenkin niin, ettei tee mieli antaa yhtään mitään. Eikä välttämättä sano itse syystä sanaakaan, saati että tekisi asialle jotain.
Lievemmässä versiossa ei käsitä vaikka esileikkisi koko päivän tai työntäisi tortun naamaan.
Ei hän ole normaalisti tällainen, mutta hänellä on tyhjäkäynnin kausia. Johtunee hänen neurologisista puutteistaan.
Nyt on toisaalta eletty 40:n nelistystä, mikä meni jossain kohtaa painostavan vonkaamisen puolelle. Mikään ei riittänyt. Onneksi siitä on päästy, ja omatkin halut on heränneet pienen kuivan kauden jälkeen. Olemme tasapainossa.
Ei aina saa kirjoitti:
Nyt kun täällä puhutaan tuosta aloitteen tekemisestä niin miksi mies suuttuu tai ei lähde ollenkaan mukaan? jos teen aloitteen sekaisin. Saatan esim jo päivällä tehdä miten se nyt sanotaan siis ihan suoraan kyhnyttää ja pussailla ja sanoa et sit ku nuorimmainen nukkuu niin sais määrämittasta etupesään tyyliin..Meillä on hurskas huumori joten asia voi esittää esim noin.
Eli vaikka teen mitä ja miten niin monesti oon jääny ilman. Sit kun mies tyyliin hipelöi tms niin sit se on kiinnostunu seksistä ja mun pitää sit tollaseen syttyä...
Ja meillä on hyvää seksiä sillon kun sitä on ja usein ja kummatkin saa...
Jos mies suuttuu aloitteestasi, niin on varmaan loukkaantunut aiemmasta torjunnastasi tai sitten aloitteesi on ollut törö. Jos ei lähde mukaan, niinei varmaan seksi juuri silloin kiinnosta. Taustalla voi olla haluttomuus, parisuhteen muut ongelmat tai yksinkertaisesti kiire ja stressi.
Mun ex mies käytti tuota valtataisteluna. Sai jäädä valtataistelemaan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jotenkin myös katkeroitunut koko seksiasiaan, kun olen niin usein tullut torjutuksi. Tiedän, miten se kuvio menee.
Pidän pussit tyhjänä masturboimalla.
En piruuttanikaan suostu seksiin vaimon kanssa, kun hänellä on ovulaatio tai muuten (hyvin harvoin) on innokas. Tekee siis sanallisia aloitteita tyyliin kerran kuussa.
Miksi hitossa edes suostuisin??? Tai miksi yrittäisin enää tehdä mitään hiton aloitteita, kun 9/10 niistä torpataan??
Jos saa seksiä kerran kuussa, se tekee vain vihaiseksi.
Kun tietää, että se on hyvää, mutta ei voi saada kuin harvoin, niin on paljon järkevämpää torjua vaimo silloin kun hän tekee aloitteen, vaikka ehkä vähän kirpaiseekin. Sen jälkeen tuntuisi seuraavat viikot kuin kidutukselta, kun vaimo on saanut himonsa tyydytetyksi ja itse joutuu kärvistelemään kun vielä muistelee sitä, miten ihanalta se tuntui.
Halailen kyllä vaimoa ja muuten harrastan läheisyyttä, joten sitä puolta en ole lopettanut enkä varmaan lopetakaan. Mutta en enää tee aloitteita enkä kyllä hyväksy vaimonkaan laimeita sanallisia ehdotuksia. Masturboikoon jos tekee mieli, niin minäkin joudun tekemään melkein joka päivä.
En ymmärrä. Miksi halailet vaimosi, jos olet niin katkera? Ei pahalla, en vaan tajua ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, miksi et itse tee aloitetta?
Kyllä pakon edessä teenkin, mutta kyllä nainen haluaa joskus että mies ottaa ja selättää.
En tosin sanallista aloitetta tee ikinä, mut meen vaikka lusikka-asentoon sänkyyn hänen eteensä, vedän pikkarit alas tai työnnän miehen käden alusvaatteitteni sisään. Joku ihan erityinen himorakkausikäväkaipaus pitää olla, jotta aloittaisin ottamalla munansa suuhuni.
Huh, vaikka kuinka ottaisi pattiin ja väsyttäisi, niin tuollaista en voisi vastustaa...
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap, miksi et itse tee aloitetta?
Kyllä pakon edessä teenkin, mutta kyllä nainen haluaa joskus että mies ottaa ja selättää.
En tosin sanallista aloitetta tee ikinä, mut meen vaikka lusikka-asentoon sänkyyn hänen eteensä, vedän pikkarit alas tai työnnän miehen käden alusvaatteitteni sisään. Joku ihan erityinen himorakkausikäväkaipaus pitää olla, jotta aloittaisin ottamalla munansa suuhuni.
Huh, vaikka kuinka ottaisi pattiin ja väsyttäisi, niin tuollaista en voisi vastustaa...
-m
Minusta tuo on lähinnä käsiksi käymistä ja vaatimista eikä aloite. Pahimmillaan jopa seksuaalista hyväksikäyttöä. Mitäköhän kävisi jos mies vain tunkisi haluttoman vaimonsa käden housuihinsa? Olisiko seurauksena intohimoista seksiä vai kuumottavat korvat?
Niinpä niin. Kun oikein kunnolla aletaan panemaan, niin siinä on naiset vain tiellä!