Kuinka huono kunto on ihmisellä, jolla menee 6,5 km
Kommentit (29)
Joku onneton pätijä taas. Paino sanalla onneton.
Parempi sekin kuin maata sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Juosten
ap
Hölkkää tuo on. Monet kävelevät nopeammin jos kävelevät ripeästi.
Mitä väliä? Tosi hienoa, että ihminen liikkuu! :)
Se hieman riippuu vaikkapa iästä, siitä kauanko on harrastellut liikuntaa, mutta tuo vaikuttaa enemmän kävelylenkin nopeudelta. Onhan se silti ihan positiivista jos jaksaa tuon verran matkaa taittaa
Samoin, parempi kuin minulla. Olen vähän liikuntaa harrastava ja ylipainoinen, tällä hetkellä kunto ei riitä tuohon(kaan) vauhtiin. Onneksi olen kuitenkin terve ja toimintakykyinen, vaikka kävelyvauhdiltani olen hidas. Menee varmaan vain 4 km/h.
Sillä on joku hoito jota käy panemassa.
Mikäli hän ei ole ap niin vastaus on helppo: parempi henkinen kunto kuin ap:lla. Ehkä fyysinenkin, se jää mysteeriksi.
Kävellen, juosten, käsillä, takaperin - ihan samaa, 6,5km. on hyvä matka jokaiselle ajasta riippumatta.
Minulla menee tuntiin 5km, mutta pystyn kävelemään vaikka 4 tuntia pysähtymättä ellei vessahätä iske. T. Fätimutfiti
Kuumalla ilmalla minulla voi mennä vaikka kuinka kauan kävellä lyhytkin matka, tosin 6 km ei ole lyhyt matka XD. Mutta joka tapauksessa. Minulla on paksu tukka, joka hiostaa kuin karvalakki XD. Kuumuus alkaa aina päästä. Tukka valuu hikeä, helpotusta ei tule, koska tukka pysyy päässä. Lisäksi minulla on käsilaukku toisessa kädessä ja toisessa kädessä voi hyvin olla täysi kauppakassi tai jotain pakettia, jota vien tai tuon. Tällöin käveleminen on erittäin raskasta.
Normaalisti, kun ilma ei ole liian hiostava eikä kantamuksia ole liikaa, alan hengästymään siinä suunnilleen vartin kävelyn jälkeen.
Miks aina tämmösii vttuiluketjuja. Olispa joskus jotain tsemppausketjuja.
Aivan sama. Ei pitäisi sun napaa kaivaa.
Tosi huono, kyllä tunnissa pitäisi kävellä 10km ja vielä takaperin.
150kg voimaannusta menee hitaasti mutta epävarmasti
Kävellen vai juosten?