Oon laihtunu helposti n 10kg, kysyttävää?
Kommentit (8)
Ja halusit laihtua? Miten se tapahtui? Tai miten sen teit?
Kuinka paljon ylipainoinen olit? Paljonko painat nyt, pituus?
Muutin kaikkia osa-alueita vähän ja parasta tässä on, et saan herkutellakin ihan kunnolla ! :)
Pienensin pikkuhiljaa aika paljonkin annoskokoja ja lisäsin HYÖTYliikuntaa (jos liikun enemmän, voin herkutella enemmänkin) Kävelen työmatkat ym. enkä istu puistossa lasten kanssa,vaan leikin aktiivisesti. En niuhota, vaan joskus on parempia kausia ja joskus huonompia... En pelkää satunnaista näläntunnetta. Syön vain sen verran että nälkä lähtee, ei ähkyjä ja lopetan ennen täyden olon tunnetta (koska sehän tulee usein viiveellä) Toivottavasti tää vois inspiroida jotain!
Olin 74-75kg 162cm -> 65kg
trenaan kotikonstein myös lihaskuntoa
Hienoa! Inspiroi kyllä ainakin minua. :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 22:18"]
Hienoa! Inspiroi kyllä ainakin minua. :)
[/quote]
Hyvä ja voin kertoa et kun alkuun pääsee niin koko ajan helpottaa! :)
Netissä on kaikenlaisia kyseenalaisiakin vinkkejä mut jotkut voi olla hyviä, esim light mehusta tehdyt mehujäät makeannälkään.
Itse teen esim niin, et jos tekee mieli sipsejä, teen paljon myös vihanneksia dipattavaksi samalle lautaselle. Menee ihan kevyesti päivän annos vihanneksia samalla ja ei tuu tyhjään mahaan vedettyä sipsejä.
Ja voin kertoo vielä senkin, että noihin muutoksiin tottuu, niin että ne tuntuu luonnollisilta, jos asenne on kohdillaan. Sit ei kaipaa enää entiseen!
Kuituja suosin kans, pitää kylläisenä ja suolisto ja aineenvaihdunta voi hyvin. Helppo lisätä puuroon, jogurttiin, pirtelöihin leseitä.
kaks sanaa: Miten ja helvetissä???? :D