Osaatko tehdä itsestäsi huomaamattoman/epäkiinnostavan tarvittaessa?
Siis jos vaikka kävelet narkkarien ohi, tai joku vastakkaisen sukupuolen henkilö on liian kiinnostunut sinusta?
Minä yleensä onnistun, ja osaan myös liueta paikalta huomaamattomasti.
Kommentit (13)
Laitan hiukset kiinni ja jäykistän yleensä selvästi keinuvan kävelyni, niin häviää kaikki naisellisuus. Mulla on niin korkea hiusraja, että kun laitan hiukset kiinni, niin muutun ihan erinäköiseksi.
Palstalla on uusi hullu. Vastaus kysymykseen, en osaa. Yleensä juttelen narkkareiden ja juoppojen kanssa, ne on ihan normaaleita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on uusi hullu. Vastaus kysymykseen, en osaa. Yleensä juttelen narkkareiden ja juoppojen kanssa, ne on ihan normaaleita ihmisiä.
Ai, mikä hullu minä nyt olen? Ap
Vierailija kirjoitti:
No siis miten se tehdään?
Ryhdy lähihoitajaksi
Onnistuu. Yleensä en ole mitenkään poikkeuksellisen kiinnostava.
Olen työskennellyt myös mystery shoppaajana nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinun mielestä juu...
Riittää kun laittaa pipon syvälle päähän niin ei kukaan ota kontaktia.
Perusolemukseni on epäkiinnosrava ja täysin näkymätön joten eipä tarvitse nähdä vaivaa moisesta.
jos on joku epämääräisen näköinen laitapuolenkulkija, joka on jo ottamassa kontaktia, niin alan jupista itsekseni näyttääkseni päästäni laholta. Toimii.
jos on vaikka joku naapuri, joka on tunnettu juoruilustaan, nin katson vain häntä tiukasti silmiin kulmiani kurtistaen. Toimii. Kaikenlisäksi hän alkaa miettiä sitten, että onko joku kertonut minulle minusta liikkeellä olevan juorun, jonka hän laittoi alulle. Kun sitten ohitan hänet, katson vielä kerran taaksepäin ja mulkaisen
Perusolemukseni on mielestäni aika epäkiinnostava. Rynttyvaatteet ja tukka sykeröllä. Sitten kun harvoin laittaudun, niin hämmästyn itsekin, että miten voikin näyttää niin erilaiselta. Siis silloinkaan en kyllä mikään upea kaunotar ole, mutta ihan ok naisen näköinen, eikä mikään hirvitys.
Resting bitch face auttaa jo pitkälle, lisäksi kuljen yleensä työvaatteet päällä, joten minua väistetään. Niin, siis en ole huomaamaton, mutta minusta halutaan pysyä kaukana. Se riittää minulle.
No siis miten se tehdään?