Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maca-jauhe ja rintojen kasvu

Vierailija
05.09.2013 |

Onko kukaan täällä syönyt maca-jauhetta? Itse ostin sitä alkukesästä, kun luin jostain, että se auttaisi kuukautiskipuihin. Söin sitä muutaman viikon, mutta seuraavat kuukautiset olivat pahimmat aikoihin, sekä kipujen, että PMS-oireiden puolesta. Epäilin macan olevan syyllinen, joten lopetin sen syömisen. Nyt olen huomannut rintojeni kasvaneen. Siis ennen täyttivät juuri ja juuri A-kupin, mutta nyt B-kuppi on ihan sopiva. Painoakin on tullut lisää viime vuoden aikana, mutta en huomannut mitään vaikutus kuppikokoon ennen kesää, ja suurin painon lisäys tapahtui talvella. Nyt epäilenkin, että rintojen kipuilu ei ollutkaan PMS-oire, vaan kasvukipuja.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt MSM-jauhetta smoothieden seassa, mutten osannut yhdistää sitä rintojen kasvuun. Rintani siis ovat kasvaneet puolen vuoden aikana ihan yhtäkkiä, ihmettelin kipuilua ja tajusin että nehän ovat kasvaneet kun poikaystävä huomatti että on enemmän puristettavaa heh :D En tiedä, ovathan ne jatkaneet kasvua juuri sen jälkeen kun aloitin MSM:n käyttämisen, toisaalta en käytä sitä ollenkaan säännöllisesti eli aikamoista tavaraa saisi olla jos satunnaisella käytölläkin tulisi tällaisia vaikutuksia. En kyllä ainakaan vähennä annoksia, jos sillä on tällainen vaikutus!! :D  Macaakin joskus testasin mutta siitä mausta tulee vain paha mieli.

Vierailija
42/63 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:46"]Mä olen syönyt MSM-jauhetta smoothieden seassa, mutten osannut yhdistää sitä rintojen kasvuun. Rintani siis ovat kasvaneet puolen vuoden aikana ihan yhtäkkiä, ihmettelin kipuilua ja tajusin että nehän ovat kasvaneet kun poikaystävä huomatti että on enemmän puristettavaa heh :D En tiedä, ovathan ne jatkaneet kasvua juuri sen jälkeen kun aloitin MSM:n käyttämisen, toisaalta en käytä sitä ollenkaan säännöllisesti eli aikamoista tavaraa saisi olla jos satunnaisella käytölläkin tulisi tällaisia vaikutuksia. En kyllä ainakaan vähennä annoksia, jos sillä on tällainen vaikutus!! :D  Macaakin joskus testasin mutta siitä mausta tulee vain paha mieli.
[/quote] Hahaa! Mulle mies lupasi ostaa Opti MSM pussin kun huomasi miten rinnat kasvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macassa kuten muissakin kasveissa/juureksissa/vihanneksissa/hedelmissä on kasviestrogeeneja, jotka ovat ihmisen estrogeenia heikompia luonnon estrogeeneja. Ne kiinnittyvät samoihin reseptoreihin kuin ihmisen omat estrogeenit ja sen vuoksi niillä on myös kehossa samanlaisia vaikutuksia. Joillakin naisilla on estrogeenia luontaisesti enemmän kuin toisilla ja näillä ihmisillä myös ulkoa tulevat estrogeenit (e-pillerit, kasviestrogeenit) vaikuttavat elimistöön voimakkaammin.

Aina näillä keskustelupalstoilla käydään sotaa siitä kasvattavatko jotkut pillerit rintoja vai eivät. Se on kuulkaa ihan täysin yksilöllistä riippuen millainen hormonitoiminta naisella luonnostaan on. Jos olet X-vartalotyyppinen nainen ja rasva kerääntyy sinulla herkästi reisiin ja rintoihin, todennäköisesti tällaiset maca-jauheet, e-pillerit yms. vaikuttavat sinun hormonitasapainoosi ja rintasi/lantionalueesi saattavat turvota. Jos taas vartalosi on poikamainen, hyvin hoikka etkä liho oikein mistään, kasviestrogeenien tai synteettisten e-pillereiden estrogeenien vaikutuksetkaan eivät todennäköisesti pure sinuun eivätkä kasvata sinulle suurempaa rintamusta.

Ennen 20 ikävuotta naisen rinnat kehittyvät sellaiseksi kuin ne kehittyvät eikä sen jälkeen radikaaleja pysyviä muutoksia tapahdu suuntaan tai toiseen ilman lihomista/laihtumista. Sen sijaan rintojen turpoaminen esimerkiksi kasviestrogeenien tai e-pillereiden vaikutuksesta on täysin mahdollista, ihan samalla tavalla kun naisen oma estrogeeni turvottaa rintoja suunnilleen ovulaation aikaan. Joillakin enemmän, toisilla vähemmän. Ihmiseltä on löydetty yli 50 eri hormonia ja ne kaikki vaikuttavat toistensa kanssa. Jos esimerkiksi estrogeenia erittyy miehellä liikaa, se alentaa toisen hormonin (tässä tapauksessa testosteronin) tasoa. Keho pyrkii aina pitämään hormonien yhteismäärän samassa, ja sen takia välillä jotakin hormonia täytyy lisätä, toista taas vähentää. Mistään parin kuppikoon peruuttamattomasta suurentumisesta naisten ei kuitenkaan pidä herätellä toiveita, se ei enää aikuisiällä tule ilman kirurgin veistä tapahtumaan.

Tosi asia on kuitenkin se, että nainen voi parhaiten kun hänellä on kohtalaisen korkea luonnollinen estrogeenitaso, ja tämän takia kasviestrogeeneillä on saatu hyviä tuloksia mm. vaihdevuosioireiden hoidossa. Tietenkään siihen ei vaadita vain niin sanottujen super foodien syömistä, vaan monipuolinen kasvisten syöminen ajaa samaa asiaa. Jos kärsii pahoista vaihdevuosi- tai vaikkapa pms-oireista, tiettyjä kasvikunnan tuotteita kannattaa kuitenkin kokeilla myös ravintolisän muodossa. Ja muistakaa d-vitamiini, se on elintärkeä terveen hormonitasapainon ylläpitämisessä!

Vierailija
44/63 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin noin kun itse syön macaa.millä annoksella otit? mulla alku annostus eli 1 tl 2 päivässä.sen voi nostaa jopa 4 tl päivässä ihan turvallisesti.mutta paljonko otit? kärsin mitättömistä rinnoista! :( vois kokeilla totakin...menin jo uhraa rahaa jononki bilsuihin mitkä kasvattas muka rintoja............aswangha vai miten se kirjoitetaan, käytän sitäkin , sen pitäs muka tehota rintojen kasvuun mutten ole oikein huomannut parissa kuukaudessa mitään tai sitten en vaan ole kiinnittänyt huomiota.hieron päivittäin rintoja kun se muka auttaa?? :O mulla maca ja muut JAUHEEN muodossa......ehkä ne sit vaikuttaa hormonitoimintaan niin kiihdyttävästi et joillakin rinnat kasvaa? kerro paljon sun annostus on noissa kapseleis et miten verrata jauheeseen sitä :)

Vierailija
45/63 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maca puolestaan poisti karmeat kuukautiskivut. Loppuivat kuin seinään macan aloittamisen jälkeen.

Vierailija
46/63 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte sen p*kan alas? Kärsin itsekin kuukautiskivuista, ja olen yrittänyt syödä macaa, mutta sen maku saa lähes yökkimään.

Vierailija
47/63 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kapseleita syöt ap?

Onko kukaan muuten saanut macasta apua hormonaaliseen akneen?

Vierailija
48/63 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maca kasvatti myös.

A:sta tuli C, eikä haittaa mua, eikä mun miestä.

Voiko sitä kokeilla miehelle? Sillä on nyt 25cm, mutta paksuutta saisi olla enemmän. Entä jos se vaikuttaa pituuteenkin?

Vierailija
49/63 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 08:42"]

Miten syötte tota macaa? Jauheena, kapseleina vai miten?

[/quote]

Sekoitan kuumaan kaakaoon. Maku peittyy aika hyvin. Mua alkaa oksettaa jo kun haistankin macan... Mutta en tiedä jatkanko käyttöä koska kuukautiskivut kestäneet tosiaan normaalia pidempään. Normaalisti kivut kestävät ehkä kaksi päivää, mutta macaa käyttäessä kipuja on vaikka vuoto on jo ihan lopuillaan.

Vierailija
50/63 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo nyt ahdistavan isot rinnat, täytyy siis kaiken varalta pysyä erossa macasta. Ehkä olen syönyt vahingossa jotain vastaavaa joskus.

Vierailija
51/63 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tuoremehuun niin menee alas

Vierailija
52/63 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin just maca kuurin, cocovin luomu maca jauheella... lueskelin kommentteja siitä, että maca on pahaa, mutta mie en oo huomannu että tää maistus millekkää.. ajattelin aloittaa hitaasti, ja aloitusannokseksi valitsin yhden maustemitallisen.. 

Vierailija
53/63 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vitamiinisuositukset.com/kuinka-saada-isommat-rinnat-peppu-m…

Järki kuitenkin käteen, kaikilla ei toimi rintojen kasvattajana ja pitää muutenkin huolehtia terveellisistä elintavoista jotta maca tukisi juuri näin kuin yllä mainitussa linkissä on puhe.

Vierailija
54/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen elämäni ekan kerran Macaa koska ainakin se väittää että mm hiukset ovat kasvaneet ja olo on energisenpi. Onko jollain tapahtunut tällaista?

Vierailija
55/63 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSM-ravintolisä auttaa rintojen kasvuun tiettyyn pisteeseen asti. Lue siitä lisää, on todellakin superia tavaraa!

Vierailija
56/63 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://dealerschoice.fi/

Siinä aitoa ja alkuperäistä andeilta saakka, suosittelen kokeilemaan itse alotin viime kesänä ja henk koht toimii mulla ainakin hemmetin hyvin. Paketissa myös ohjeita millä saa menee helposti alas. Mustaa eli pienempiä annoksia kerralla. 

Vierailija
57/63 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kapseleita syöt ap?

Onko kukaan muuten saanut macasta apua hormonaaliseen akneen?

Itse macasta ei ollut apua mutta minulla auttoi kun jätin kahvin pois.

Vierailija
58/63 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hormonitoimintaa tukevasti ja voi tosiaan toisilla "aiheuttaa" tuota rintojen kasvua.:)

Vierailija
59/63 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi nenä ja nyt "kaverit" sanoo juutalaiseksi :( onks niillä muka iso nenä?

Vierailija
60/63 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä