Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat hölskyvät naidessa

Vierailija
22.08.2020 |

Ihana näky oli nainen sitten selälteen, kontillaan tai ratsastuksessa. Mutta tekeekö se naiset kipeää? Onko hyvä jos mies hyväilee rintojasi samalla tukien niitä, jos et sitä itse tee. Vai kiihotutko lisää itsekin jos annat tissien heilua ja hölskyä?

Tissimies

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tosta valitettavasti kokemusta kun aa-kuppi :( tiedän kyllä että miehet kiihottuvat isoista ja hölskyvistä ja harmittaa

Vierailija
2/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiihottavaa, kun naisen tissit hölskyy. Se on esteettisesti kaunista. Mun mielestä on upeinta ratsastuksessa ottaa ne kouriin ja hyväillä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tosta valitettavasti kokemusta kun aa-kuppi :( tiedän kyllä että miehet kiihottuvat isoista ja hölskyvistä ja harmittaa

Älä sure, moni mies jumaloi myös aa-rinnoista, minä mukaan lukien.

Tissimies

Vierailija
4/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan b-kuppi. Tuntuu tosi ihanalta kun mies hyväilee, teen sitä itsekin seksin aikana.

Kuppikoko kasvaa ennen menkkoja jopa kahdella, silloin hölskyminen tekee kipeää.

Vierailija
5/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies taas ei pidä siitä että rintani "hölskyvät", joten käytän usein korsetteja, avorintaliivejä tai tällaisia, jotka ovat mieheni suosikit.

https://antishop.fi/shop/avorintaliivit-r9014

N32/ D-kuppi

Vierailija
6/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, moni mies jumaloi myös aa-rinnoista, minä mukaan lukien.

Tissimies

No joo kyllä ne isot hölskyvät tissit on visuaalisesti tosi kiihottavat. Mut kuule olivatpa minkä kokoiset tahaansa niin yhtä lailla ne on ihanat ja kiihottavat :) ja kaikista tärkeintä on kessä ne on kiinni:)

M23

Vierailija
7/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, kiihotun itsekin tisseistäni ja siitä kun ne tärähtelee jo kävellessä.

Vierailija
8/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiihota. Ärsyttää kun tiedostaa siinä ettei ne ole enää kiinteät.

Vierailija
9/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun rintani liikkuvat ja vielä enemmän nautin kun niistä otetaan kiinni. Hellät puraisut, kourinnat ja nännien pyöritys ovat parhaita. Tissini rakastavat huomiota. Mies joka jumaloi tisujani on kiihottava.

Vierailija
10/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi kiihottavaa, kun naisen tissit hölskyy. Se on esteettisesti kaunista. Mun mielestä on upeinta ratsastuksessa ottaa ne kouriin ja hyväillä samalla.

Voi, tää olis mun unelma, G- kuppisena. Ja nännien nipistely ja imeminen ratsastaessa. Ooh.

Vierailija
11/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta hölskyminen sattuu. Tosin ei oo seksiäkää enää suhteessa niin ei oo ongelma :D

-N25, 70E

Outoa, minusta ei satu seksiä harrastaessa vaikka kyllä hölskyykin. Juokseminen ilman liivejä (tai urheiluliivejä) tosin kirpaisee. En pidä tissejäni isoina. Sellaset 80F on kyllä jo kooltaan sellaiset, että hölskyy joka suuntaan ja varmasti sattuukin :D

n21, 65F/70E

Vierailija
12/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pitää valkoista, tiukahkoa t-paitaa ilman rintaliivejä ihan vaan siksi, että kävellessä syntyvä rintojeni pyörivä/hölskyvä liike näkyy niin selvästi ja tietysti nännit nöpöttää.

Hölskyminen ei satu, ei mulla satu muutenkaan rintoihin kuin joskus hiukan ennen kuukautisia (ovat niin turvoksissa ja pinkeät).

Aika kovaa niitä saa käsitellä ennen kuin sattuu, vaikka eniten rakastankin ihan vaan sitä kun rintojani imetään.

Vierailija
13/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa ainakin ihan jumalattomasti kun ratsastan ja omat tissit hölskyy ja pomppii :D Kaikista ihaninta on, kun oma mieskin rakastaa sitä ja nousee välillä puoli-istuma asentoon hyväilemään ja suutelemaan tissejä ja imemään nännejä ja sanoo ”vit*u sä oot nainen seksikäs”

T. 75B

Vierailija
14/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäten (ja itse alkuperäiseen kysymykseen vastaten): tissien hölskyminen pannessa ei satu, vaan kiihottaa, mutta esim. ilman rintsikoita juostessa sattuu.

Viesti nro 14

Vierailija
15/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat. Hölskyy, ei satu mutta en pidä visuaalisesti itse hölskynnästä. Mieluummin pitäisin kauniit rintaliivit päällä, kun on isot rinnat.

Vierailija
16/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nännien nipistelystä tai siitä, että ne heiluvat doggyssä. Muuten tykkään kyllä kovasti, kun mies koskettelee niitä. Joskus rinnat on hormonaalisista syistä kipeät ja silloin ei kyllä ole kiva mitenkään.

Vierailija
17/29 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupin rinnat, jotka levisivät rintakehälle kuin suuret keittolautaset, tasaisesti ja keskellä kauniit marjamaiset nännit "atollin" sisällä. Kiihottavin näky, mikä voi olla. Seisokki vain jatkui ja jatkui vaikka molemmat viisikymppisiä, mutta kovakuntoisia "teinejä".

Vierailija
18/29 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot rinnat. Hölskyy, ei satu mutta en pidä visuaalisesti itse hölskynnästä. Mieluummin pitäisin kauniit rintaliivit päällä, kun on isot rinnat.

Avokuppiliivit olisivat varmaankin sulle hyvä ratkaisu, kun jää nännit esille miehen ja miksei itsesikin iloksi.

Vierailija
19/29 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on rintsikat päällä ja asettuu miehen päälle panemaan voi ottaa tissit kupeista pois, siinä pääsee näkemään miten tissit lyö tahtia, kun nainen ryrtmikkäästi panee ja saa hyvän kontakti kosketuksen litorikseen mikä antaa lisäpontta ja voimaa panemiseen ja voi itse säädellä panemisen nautintoa ja etenemistä, kunnes kokee hekuman huipun ja laukee orgasmiin voimakkain äänenpainoin.

Vierailija
20/29 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaimolleni ei ole isot rinnat ,ja muutenkin pienikokoinen.

Siitä huolimatta rinnat heiluu ihanasti kun häntä naidaan rajusti.

Näen sen eteenkin silloin kun vieras mies nai säälittä. Alkaa tehdä häijyä kun vaimo saa silloin vielä upeita äänekkäitä orkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi