Rinnat hölskyvät naidessa
Ihana näky oli nainen sitten selälteen, kontillaan tai ratsastuksessa. Mutta tekeekö se naiset kipeää? Onko hyvä jos mies hyväilee rintojasi samalla tukien niitä, jos et sitä itse tee. Vai kiihotutko lisää itsekin jos annat tissien heilua ja hölskyä?
Tissimies
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kun naisella on rintsikat päällä ja asettuu miehen päälle panemaan voi ottaa tissit kupeista pois, siinä pääsee näkemään miten tissit lyö tahtia, kun nainen ryrtmikkäästi panee ja saa hyvän kontakti kosketuksen litorikseen mikä antaa lisäpontta ja voimaa panemiseen ja voi itse säädellä panemisen nautintoa ja etenemistä, kunnes kokee hekuman huipun ja laukee orgasmiin voimakkain äänenpainoin.
Meillä on vaimo halunnut olla pääällä,kun pannaan aivan juuri niin kun edellinen kirjoittaa vaimon orgasmin jälkeen tulee minun vuoro saan panna mieleni mukaan ja pitkään kunnes haluan laueta täysillä pimppiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei satu, kiihotun itsekin tisseistäni ja siitä kun ne tärähtelee jo kävellessä.
Imetkö myös omia nännejäsi
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun rintani liikkuvat ja vielä enemmän nautin kun niistä otetaan kiinni. Hellät puraisut, kourinnat ja nännien pyöritys ovat parhaita. Tissini rakastavat huomiota. Mies joka jumaloi tisujani on kiihottava.
Hyväiletkö omia nännejäsi tai imetkö niitä myös?
Ai että se on ihana näky kun panee takaapäin ja katsoo/pitää kiinni isoista tisseistä. Sitten kun nainen vielä samalla putistelee/hyväilee kasseja. Lopuksi roiskia spermat perseen päälle tai syvälle pilluun....
Minulla on löysät, roikkuvat, keskikokoiset rinnat. Miehen mielestä ne ovat kiihottavat, Hän haluaa, että kotioloissa jätän rintsikat tiukan t-paidan alta pois, niin hän näkee rintojen hölkkyvän ja tissien nipukkojen törröttävän.
Hän haluaa naida minua takaapäin, että voi samalla puristella rintojani. Joskus hän pelkästään hyväilee rintojani niin, että saan orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tosta valitettavasti kokemusta kun aa-kuppi :( tiedän kyllä että miehet kiihottuvat isoista ja hölskyvistä ja harmittaa
Ihanat AA.t otan susta vaimon. M45
Pistetään tissit rokkaamaan sanon, kun alan rajusti panemaan rouvaa, joka makaa selällään!
Ei tissien heilunta satu, mutta on heiluntaa kiva seurata.
https://spankbang.com/55bw5/video/f1rst+mate
Tuommoista, kun joskus saisi kokea. Ihana näky.
Oi joi! Tuo kuulostaa kiihottavalta. Vieras naimassa säälittä takaapäin vaimon pienten tissien ja muodokkaan perseen heiluessa. Muutaman kerran nähty ja se on kiihottavaksi todettu.