Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa hiuksia synnärillä, ettei ihan peikolta näyttäisi? :/

Vierailija
05.09.2013 |

Kuulostaa pinnalliselta, joo... en mikään hienostelija ole, mutta tukkani on niin ongelmallinen laitettava, että mietityttää miten sen synnärillä ehtii ja jaksaa laittaa, että näyttäisi edes siistiltä. Tänäkin aamuna kun nousin ylös, niin tukka sojotti ihan joka suuntaan ja takaa on ihan lytyssä. Pesin illalla ja kuivasin föönillä vähän kuivemmaksi ennen nukkumaan menoa. Malli on leikattu ihan vasta sellaiseksi että takaa on lyhyt ja kerrostettu polkka ja sivuilta siis pitenee. Etuhiuksetkin on... Mutta jotenkin hiuslaatuni on hankala ja itsepäinen ja näin raskaana ollessa varsinkin!

Siis, miten kaikkein helpoiten laittaisin tämän tukkani synnärillä, kun aikaa ei ole paljoa laitella? Mutta niin, että olisi edes siisti lookki. Eihän sitä kehtaa edes käytävällä kulkea kun tukka on kuin mikäkin :D Ja minkälaisilla aineilla laittaisin? Pestävä on päivittäin.

OIisin oikeasti kiitollinen neuvoista :) :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain esikoisen kuusi vuotta sitten, minulla oli sellainen lyhyt, rikottu malli, joka vaati kastelun, jonkun rakennetta antavan systeemin ja vahaa vähintäänkin näyttääkseen hyvältä. Synnärillä en sellaisia joutanut/jaksanut miettiä, ja pyysinkin miestä tuomaan mulle huivin (kun tukka sojotti suoraan taivasta kohden). Huivihan ei sitten yhtään istunut päähän kun oli suoraan kaupan hyllyltö, sellainen tärkätty, neliönmallinen jenkkihuivi. Enhän minä sitä tajunnut. Innoissani solmin sen päähäni ja luulin näyttäväni nuorekkaalta ja freessiltä ja laitetulta. KUNNES näin itseni peilistä: huivi törötti melkeinpä kohtisuoraan pystyssä kolmion mallisena viirinä, ja tukka sojotti ja pönötti iloisesti sieltä alta ja päältä ja sivusta. Näytin ihan sähköiskun saaneelta hullulta tontulta :D

Seuraavalla kerralla synnärillä jätin huivit kotiin ja olin reippaasti juuri sen näköisenä kuin olin, taisin muistaakseni aamulla kastella vähän sormia ja haroa tukan läpi. Eikä kukaan kummastellut, ei siellä kellään mitään iltakampauksia ollut muutenkaan..

Vierailija
22/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laitto ei tee sinusta huonompaa äitiä, vaikka tääll kovasti tuntuu olevan sellainen mielipide :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mikä kiire siellä on? Kaiken saa valmiina eteen :) Ihan normaalisti olen hiuksiani laittanut ja meikannut sielläkin.

Vierailija
24/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olin viimeksi synnärillä lyhyen tukan kanssa. Neljäs lapsi syntyi. Ja vaikka kaikki muut sanoo mitä, mä kävin joka aamu suihkussa kun tuli sopiva hetki, mulla oli paljon freesimpi olo suihkussa käynnin jälkeen kuin jos en olisi käynyt. Tukan laitoin niin, että kosteaan tukkaan muotovaahtoa, annoin kuivaa itsekseen vaikka kotona aina föönaankin ja sitten sormilla pöyhin ja laitoin hiuskiinnettä. Oli edes jotenkin siisti, vaikka ei tietenkään samanlainen kuin kotona laitettu.

Mulle on ihan se ja sama miltä joku synnärillä näyttää, mutta jos itse pystyin olemaan jalkeilla niin todellakin menin suihkuun pesemään kaikki hajut ja eritteet pois! Aikalailla vaikuttaa mulla ainakin hyvinvointiin suihkussa käynti...

Vierailija
25/25 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on synnytyslakki? :o

t. 3 lasta ilman lakkia synnyttänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi