Mitä jäi käteen tästä kesästä?
Kommentit (54)
Vähän sumussa mennyt koko kesä. Sain alkukesästä syöpädiagnoosin, sitten oli leikkaus ja sen perään alkoivat hoidot. Missään en ole uskaltanut käydä koko kesänä, kun hoidot alentavat vastustuskykyä. Kukkia olen puutarhassa hoidellut. En oikein ole kartalla edes säästä. Se ei kai ole ollut nyt kovin tärkeää.
Ihminen jota rakastin usean vuoden ajan kertoi ettei hän välitä minusta pskaakaan ja suhteemme päättyi.
Semmoinen kesä.
Suhteellisen täydet varastot kaikkea kesän aikana säilöttyä :)
Ja vielä lisääkin onneksi on tulossa . Kolme uutta vauvaakin muuten tuttavapiirin toi tämä kesä :)
Vietin paljon aikaa lapsuudenperheeni luona, näin sukulaisia. Jäi hyviä muistoja. Se oli hyvä, ettei tuskaisen kuumia hellejaksoja ollut tänä kesänä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ahdistavan kevään ja alkukesän jälkeen oli mukava kesä. Olen ollut lähinnä kotona ja ulkoillut paljon. Matkasuunnitelmien peruuntuminen ei ole harmittanut. Olen yrittänyt levätä ja ottaa rennosti.
Mielenterveysongelmia, kamala ahdistus, riita ystävän kanssa, tylsyys, tyhjyys, loputon musta aukko.
Kymppitonni, tuli yllätysprojekteja töissä, en ehtinyt pitää lomaa lainkaan.
Ei hyvä. Jotenkin hermostunut ja vittuuntunut olo koko ajan ilman ilmeistä syytä.
Aivan loistava. Kolme ulkomaan matkaa, ikimuistoinen juhannus ja puolitusinaa disco-risteilyä. 😎
Matkustelua ja koronatesteistä ramppaamista.
Suunnilleen 200 kg erilaista säilöttyä syötävää talven varalle: mustikoita, vadelmia, sieniä, tomaatteja, kurkkua, yrttejä. Ja vielä on maassa perunat, nauriit, porkkanat ja muut juurekset.
Ensi talvena ruokalasku saattaa joinain kuukausina hipoa nollaa, kaupasta tarvitaan vain suola, kahvi ja varmaan jotain muuta, jonka joku viestiin vastaaja minulle kertoo sanoen, että olet pöljä, kun et kardemummaa mainitse.