Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pienistä merkeistä erotat nuoren ja nuorekkaan miehen?

Vierailija
21.08.2020 |

Vai onko nämä kaksi sinulle täysin samanarvoiset?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin muutkin edellä kirjoittaneet että nuori on hehkeä ja aidosti nuoren näköinen, moni nuorekkaana tai nuorekkaan näköisenä itseään pitävä taas ohut ihoinen, ryppyinen, ohut hiuksinen, harmaata pilkottaa, rasvaa väärissä kohdissa ja jos ei ole niin on sitten livenä ilmeettömäksi asti täyteaineilla ja kiristyksillä pumpattu, kuvissa toimii kyllä mutta eron huomaa jos lähellä hyvinhoidettuja saman ikäisiä. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Oikeastaan opiskelu, lukeminen, matkustelu, ultrakasvohoidot, painonhallinta oikealla ravinnolla ja liikunnalla sekä tarvittaessa hiusimplantit ovat ainoita aidon näköisiä ja nuorekkuutta lisääviä asioita, jotka eivät ole korneja. 

Vierailija
22/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori näyttää nuorelta, nuorekas mies naurettavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorella on hiukset, pyykkilautavatsa ja jykevä kalu.

Nuorekkaalla haivenia liimattuna kiiltävän kaljun yli, kureliivi ja luttana.

Näin oli joskus vielä 80-90 luvullla. Tänä päivänä suuri osa parikymppisistäkin on aikamoisia possuja. Ero on kyllä huomattava, kun katson omia kouluaikaisia luokkakuvia ja vertaan siihen, mitä kadulla näkyy nyt.

Missä on nuorten naisten vyötärö nykyisin? Valtaosa nuorista miehistä ja pojista on paksuja ja jotenkin löysiä. Kaluista en tiedä, mutta hoikkaa (normaalia) vartaloa saa hakemalla etsiä. Tämä pätee sekä tyttöihin, että poikiin. Ja kun nykyiset nuoret ovat 50 vuotiaita, niin terveysongelmat räjähtävät käsiin!

Vierailija
24/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoista merkeistä, joista miehet erottavat nuoren ja "nuorekkaan". Jostain syystä moni mies näkee vain naisten ikääntymisen, mutta ei omaansa. Missä miesten peilejä myydään? Haluan sellaisen.

Vierailija
25/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Ulkonäöstä.

Nuoret miehet ovat alle 30-vuotiaita.

Nuorekkaiksi sanovat itseään jotkut iäkkäänpuoleiset miehet, jotka kuvittelevat näyttävänsä nuorilta.

Ja nuorekkaiksi miehiä väittävät naisetkin valehtelee, sanovat mitä vaan saadakseen hopeaketun patukkaa

Miehelle: Oi, kun oot komea hopeakettu! Kaverille: Hei, se setämies maksoi mulle uudet silarit, mitähän seuraavaksi, lol :D Poikaystävälle: Hei, turha olla mustis, mä unelmoin susta kun se pappa käy jyystämään...

Vierailija
26/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hopeanharmaa nuorekas mies. Harvoin kukaan muu kuin minä näkee hänet ilman paitaa, mutta puseron alta paljastuu upea kroppa joka vetää hyvinkin vertoja 20 vuotta nuoremmilleen. Kasvot ovat nauravaiset ja sielultaan hän on kroppaansa nuorempi.

Mieheni täyttää seuraavaksi 60 vuotta. Itse olen 45 vuotias. Emme ole enää nuoria mutta mieheni on nuorekas.

Vierailija
27/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt jo herraisäsentään joku teistä nuorista palstalaisista tälle hopeaketulle pmpsaa, että se lakkaa horisemasta täällä ja lopettaa nåiden vanha stonga on parempi kuin repullinen uusia stongia - lapsellisuuksien jakamisen ja itsensä mainostamisen. Lieneekö itse Danny vai joku sukaripukari.

Vierailija
28/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisi mitkä pienet merkit erottavat sammakon siilistä.

Vierailija
29/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorella on hiukset, pyykkilautavatsa ja jykevä kalu.

Nuorekkaalla haivenia liimattuna kiiltävän kaljun yli, kureliivi ja luttana.

Näin oli joskus vielä 80-90 luvullla. Tänä päivänä suuri osa parikymppisistäkin on aikamoisia possuja. Ero on kyllä huomattava, kun katson omia kouluaikaisia luokkakuvia ja vertaan siihen, mitä kadulla näkyy nyt.

Missä on nuorten naisten vyötärö nykyisin? Valtaosa nuorista miehistä ja pojista on paksuja ja jotenkin löysiä. Kaluista en tiedä, mutta hoikkaa (normaalia) vartaloa saa hakemalla etsiä. Tämä pätee sekä tyttöihin, että poikiin. Ja kun nykyiset nuoret ovat 50 vuotiaita, niin terveysongelmat räjähtävät käsiin!

Mielenterveysongelmat näköjään jo räjähtäneet sinulla, setä-parka.

En edes katso läskejä, saati läskejä setiä.

Vierailija
30/30 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavat harmaat hiukset ja partakarvat, miestissitkin alkaa roikkua mikä paljastaa ilman paitaa.

Tämä.

Olen 45v mies, jota usein luullaan 15 vuotta nuoremmaksi. Liikunta ja geenit nuorentaa, mutta juuri noista kolmesta erottaa.

Myös seurasta voi välillisesti nähdä jotain viitteitä iästä. Ja samanikäistä vaimoani taidetaan luulla puumaksi...