Mistä pienistä merkeistä erotat nuoren ja nuorekkaan miehen?
Kommentit (30)
Lol. "Nuorekas" mies = ryppyjä, ohentunut iho
Nuori mies = ei ryppyjä, normaali iho
N21
Alkavat harmaat hiukset ja partakarvat, miestissitkin alkaa roikkua mikä paljastaa ilman paitaa.
Leila Koo kirjoitti:
Ulkonäöstä.
Nuoret miehet ovat alle 30-vuotiaita.
Nuorekkaiksi sanovat itseään jotkut iäkkäänpuoleiset miehet, jotka kuvittelevat näyttävänsä nuorilta.
Ja nuorekkaiksi miehiä väittävät naisetkin valehtelee, sanovat mitä vaan saadakseen hopeaketun patukkaa
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Ulkonäöstä.
Nuorekkaiksi sanovat itseään jotkut iäkkäänpuoleiset miehet, jotka kuvittelevat näyttävänsä nuorilta.
Ja nuorekkaiksi miehiä väittävät naisetkin valehtelee, sanovat mitä vaan saadakseen hopeaketun patukkaa
Säälistä sanovat kun toisella on niiiiin kova yritys käydä nuorukaisesta.
Nuorekas eli setämies, joka pukeutuu teinien trendivaatteisiin, jotka oli trendikkäitä
ehkä 5vuotta sitten
Kaikki yli 25-vuotiaat on vanhoja, ja se näkyy vaikka kävisit plastiikkakirurgian joka päivä- katsokaa vaikka Madonnaa tai Tomppa Cruisea- vanhoja mitä vanhoja
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Ulkonäöstä.
Ei minun ole tarvinnut "kehua miestä nuorekkaaksi" saadakseni hopeaketun patukkaa. Terveisin nainen 69 v.
Eihän niissä ole mitään samaa? Nuori on nuori ja nuorekas joku viisikymppinen eli energisen näköinen viisikymppinen, ei nuoren näköinen.
No mua sanottiin 23 vuotiaana "ootpa sä nuorekas" :'DDDDDDDDDDDDDD ja olin todella babyface. et se riippuu kyl ihan tapauksesta että mitä tol tarkotetaan. :DDD
Oikean iän yleensä näkee katsomalla kaulaa. Naamassa voi olla meikkejä tai kirurgiaa, mutta kaulan alue yleensä jätetään huomiotta.
"pienistä merkeistä"????
Kyllä sen iän huomaa, ja ne eivät ole mitään pieniä merkkejä. Tällä hopeaketulla on ilmiselvä viidenkympin villitys.
Nuorella on hiukset, pyykkilautavatsa ja jykevä kalu.
Nuorekkaalla haivenia liimattuna kiiltävän kaljun yli, kureliivi ja luttana.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella miehellä ei ole kultaista Amexia ;)
SilverFox59
Kyllä minä ainakin tiedän useitakin vähän päälle parikymppisiä joilla on.
Itsearvioidun nuorekkaan miehen nyt erottaa nuoresta sokea otsallaankin, mutta aidosti hyvin säilyneen ikää voi arvioida samanlaisista pienistä merkeistä kuin naisenkin.