Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vetää verhot kiinni pimeällä?

Vierailija
21.08.2020 |

Kuvitteleeko, että joku kyylää mitä sisällä tapahtuu? Minä ainakin tykkään pitää verhoja auki.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulisi alaston olo jos olisi verhot auki pimeällä, mutta onhan se kiva että kaikilla ei ole =)

Vierailija
2/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu nähdä peilikuvaani heijastuksesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tästä kulkee ihmisiä ohi, kyllä vaan ne kattelee sisälle ja mä haluan kulkea rönttävaatteissa omissa oloissani, niin ei hyvät kulu. En viitsi ihmisten nähden kulkea reikäpyjamassa. 

Vierailija
4/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos talossa on valot päällä, ulkona pimeää ja verhot auki niin on kuin olisi näyteikkunassa. Ei tarvitse edes erityisemmoin kyylätä, niin näkyy kaikki ulos.

Vierailija
5/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella kun vastapäisessä talossa nuoren miehen alaston pylly vilahtelee iltaisin

Vierailija
6/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sänky on suoraan naapurin keittiön ikkunaa vastapäätä. Että jos nyt avaan verhot niin naapurin rouva käy sulkemassa ne, koska minä makaan sängyllä tuhero paljaana. On mulla valkoinen läpikuultava t - paita sentään päällä.

Vierailija
7/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis sähkövalo ei saa paeta ikkunasta. Ilman verhoja oleminen pimeällä on kuin avais ikkunat ja ovet pakkasella ja päästäis lämmön ulos.

Vierailija
8/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jotakin salattavaa. Parasta kutsua viranomaiset paikalle!

Vierailija
9/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sänky on suoraan naapurin keittiön ikkunaa vastapäätä. Että jos nyt avaan verhot niin naapurin rouva käy sulkemassa ne, koska minä makaan sängyllä tuhero paljaana. On mulla valkoinen läpikuultava t - paita sentään päällä.

Naapurilla on siis verhot auki tällä hetkellä.

Vierailija
10/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en vedä, kun asun neljännessä kerroksessa ja kukaan ei voi nähdä sisään.

Itse kyllä häikäilemättömästi ohimennen katselen valaistuihin huoneisiin. Ihan uteliaisuuttani, ihmisten toimia on kiva seurata. En jää tuijottamaan.

Vierailija
11/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis sähkövalo ei saa paeta ikkunasta. Ilman verhoja oleminen pimeällä on kuin avais ikkunat ja ovet pakkasella ja päästäis lämmön ulos.

Toi on totta, itse pidän valoja päällä vain puoli tuntia, mutta kun pitää verhot kiinni, on vielä viiden tunnin kuluttua niin valoisaa sisällä, että näkee hyvin telkkaria vaikka lamppu ei ole päällä.

Vierailija
12/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei ole pimeä enää. Makuuhuoneemme ikkuna on aamuauringon suuntaan ja sieltä qlkaa hyvin aikaisin paistamaan aurinko näköön, jos verhoja ei pistä kiinni. Meillä on vain makuuhuoneissa verhot, pimennyskaihdin ja sivuverhot. Olohuoneessa on kapeat verhot, jotka eivät ole kuin lyhyissä tangoissa sivulla ja muualla ei ole verhoja. Tai onpas! Takkahuoneessa on rullakaihtimet.

Vierailija
13/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kysymys tämä nyt on? Siksi ettei tarvitse aamulla erikseen nousta taas laittamaan niitä kiinni, vaan ne ovat jo valmiiksi kiinni kun aurinko porottaa sisään.

Vierailija
14/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhot on kiinni 24/7 paitsi sillo ku sataa vettä tai lunta sillo verhot auki

Vierailija
15/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahtelen täällä makkarin ja suihkun väliä ja en halua naapurin kiinnostuvan suloistani

Vierailija
16/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

verhot on kiinni 24/7 paitsi sillo ku sataa vettä tai lunta sillo verhot auki

Ootko narg-qi?

Vierailija
17/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos naapuritalossa verhot kiinni eikä mitään elämää näy. Tulee yksinäinen olo. Jos taas verhot on auki ja lämmin valo huoneessa ja näkyy vaikkapa kirjahyllyä, sohvaa ja kasveja, tulee niin lämmin ja kiva olo itsellekin.

Vierailija
18/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirvee vartalo ja ois noloo jos naapuri näkis mun pötkylätissit ja riippupyllyn

Vierailija
19/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit kyylää täällä sisälle vaikka olisi kirkas päivä eikä mitään edes näy. Vituttaa nämä oman talon Ulla Taalasmaat ja haluan olla kodissani rauhassa ahdistumatta kenenkään kyttäämisestä.

Vierailija
20/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kyylään joka paikkaan sisään, jos näkee. Siksi omat verhot pimeällä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi