Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vetää verhot kiinni pimeällä?

Vierailija
21.08.2020 |

Kuvitteleeko, että joku kyylää mitä sisällä tapahtuu? Minä ainakin tykkään pitää verhoja auki.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on verhot auki aina, paitsi makkarissa jonne paistaa aamuaurinko. Talvellakin ja kuljen röntsävaatteissa ja joskus jopa alasti suihkun jälkeen. Ei haittaa.

Asun kuitenkin maalla, lähin naapuri ei näe suoraan sisään omasta talostaan ja toisen pitää kiikaroida jos haluaa nähdä. Talvella taas jos joku näkee sen vaivan, että jaksaisi kylmällä seisoa tuolla pilkkopimeällä tiellä ja katsella meille sisälle jotta ehkä näkisi muutaman sekunnin vilauksen kenestä tahansa meidän perheestä puolipukeissa, niin ihan vapaasti.

Kaupungissa olisi varmaan meilläkin verhot kiinni omakotitalossa. Kerrostalossa riippuisi asuinkerroksesta.

Vierailija
22/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään katsella kun vastapäisessä talossa nuoren miehen alaston pylly vilahtelee iltaisin

Mua kiihottaa kun sä katsot mua iltaisin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ei sieltä ulkoa kukaan katso kuitenkaan. Siksi harrastan huoletta seksiä seksinukkeni kanssa verhot auki iltaisin ja öisin.

Vierailija
24/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naapuritalon ikkunoista näkee suoraan mun olohuoneeseen, enkä halua että sieltä näkevät kuinka löhöän kaikki illat sohvalla :D Aiemmin asuin 8. kerroksessa ja silloin toki pidin verhot auki pimeälläkin kun lähinnä vain ohilentävät linnut näki sisään.

Vierailija
25/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa, metsä edessä. Siitä huolimatta laitan syksyllä / talvella verhot ikkunan eteen. Vihaan pimeyttä, tuntuu, että ulkoa näkyy sisälle, kun sisällä on valot. Rakastan kesää, kun on valoisaa.

Vierailija
26/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun penthousessa ainakaan

Vierailija
27/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän pimennysverhot kiinni koska katuvalojen kajo pitää minua hereillä ja aamulla herään muuten liian aikaisin päivän sarastukseen.

Samoista syistä todella perseestä yökyläillä paikoissa joissa on heppoiset verhot. Varsinkin kesällä.

Vierailija
28/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapäätä kerrostalossa asuu joku nuori nainen, joka pistää kaihtmet kiinni. silti näkyy raoista, huonosti asennetut. välillä liikkuu alasti:p

Vierailija
29/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastapäätä kerrostalossa asuu joku nuori nainen, joka pistää kaihtmet kiinni. silti näkyy raoista, huonosti asennetut. välillä liikkuu alasti:p

Kerrostalossa jos kaihtimet vääntää väärin päin niistä 2 asennosta, ylempänä olevat näkee alaviistoon katsoen sieltä kaihtimien välistä läpi. Tätä ei taida moni heti oivaltaa kun luulee ettei kukaan näe kun itse ei näe suoraan ikkunaan katsoen ulos. Kaihtimet toisinpäin taas näkee alaviistosta läpi.

Vierailija
30/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts minä varmaan D:

Vierailija
31/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa jos kaihtimet vääntää väärin päin niistä 2 asennosta, ylempänä olevat näkee alaviistoon katsoen sieltä kaihtimien välistä läpi. Tätä ei taida moni heti oivaltaa kun luulee ettei kukaan näe kun itse ei näe suoraan ikkunaan katsoen ulos. Kaihtimet toisinpäin taas näkee alaviistosta läpi.

Siis kummin päin ne pitää laittaa ettei ylhäältä nähdä? :D

Vierailija
32/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri ne väärinpäin! No ei ihme jos naapuri näkee mun alaston kekkuloinnit

Vierailija
33/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri ne väärinpäin! No ei ihme jos naapuri näkee mun alaston kekkuloinnit

Apua, mullakin on väärin päin! Tossa vastapäätä on ihan järjetön rivistö kerrostaloja, ei saakeli.

Vierailija
34/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kaihtimet kiinni, kyykisty ikkunan eteen ja katso ylöspäin. Jos kaihtimien välistä näkyy läpi ikkunan yläosasta niin käännät ne toiseen asentoon. Tällöin kaihtimien toisessa asennossa näkyy sitten kaihtimien välistä läpi ikkunan alaosasta jos seisot ikkunan vieressä.

Vierailija
35/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ylimmässä kerroksessa, metsä edessä. Siitä huolimatta laitan syksyllä / talvella verhot ikkunan eteen. Vihaan pimeyttä, tuntuu, että ulkoa näkyy sisälle, kun sisällä on valot. Rakastan kesää, kun on valoisaa.

Samoin. Vihaan sitä, kun en näe ulos, mutta joku voi nähdä sisälle. Minä myös vihaan pimeyttä. Laitan aina verhot kiinni pimeällä.Tunnen oloni turvalliseksi, kun kukaan ei näe sisälle .

Vierailija
36/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kaihtimet kiinni, kyykisty ikkunan eteen ja katso ylöspäin. Jos kaihtimien välistä näkyy läpi ikkunan yläosasta niin käännät ne toiseen asentoon. Tällöin kaihtimien toisessa asennossa näkyy sitten kaihtimien välistä läpi ikkunan alaosasta jos seisot ikkunan vieressä.

Niin miten se meni

Vierailija
37/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksiössä ja sulken kesäisin verhot, että aamuaurinko ei paista sisään ja herätä tarpeettoman aikaisin.

Vierailija
38/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin laittamaan verhot kiinni ihan lapsuudesta asti, kun lehdessä varoiteltiin paikallisesta tummiin pukeutuneesta hiipparista, joka seisoi pimeällä ikkunoiden takana kyyläten sisään.

Uutisesta alkoi mielikuvitus jyllätä ja päätin, että meidän ikkunoiden takana on ihan turha seistä.

Toinen syy on se, että liikuskelen kotonani paljon puolialasti tai ilman rihman kiertämää. En halua olla julkisesti näytillä, kun on yksityisyydestä kysymys.

Vierailija
39/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin kupera puoli ulospäin, ni ei näy ylemmistä kerroksista sisään. Kaihtimessa siis yksittäisen säleen yläosa jää ylemmän säleen sisäpuolelle.

Vierailija
40/40 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ei kaihtimista näe jos kupera puoli on ulospäin. Unohtakaa tuo toinen selitys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi