Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSQUISTEN maanantaiturinat***

17.07.2006 |

Tahdon vain toivotella hyvää yötä ja mukavaa viikonalkua :)

Tuttis

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti, mikäli ilma suosii ja pari asiaa järjestyy. Saatamme sitten olla siellä runsaan viikonkin. Ostimme työkaveriltani käytetyn moottoriveneen, joten nyt on melkein puolet isompi vene sitten alla. Pitäisi olla melko lailla turvallisempaa.

Valtavan ihanaa lukea vauvantuoksuisia Kukkuu-terveisiä :)) Niin se vain maailman häly hiljenee ja asioiden tärkeysjärjestys on neljän seinän sisällä rauhassa. Niin ihanaa (ja väsyttävää myös, tosiaan).

Pitäkää mukava puistotapaaminen. Harmi etten sitten päässyt olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Mukavaa viikkoa kaikille, saattaa olla että palaan vasta ensi viikon puolivälin jälkeen.

♥Saamus

Vierailija
22/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaonnea vauvaperheisiin :)

Ilmoittaudun vain, siis huomenna puistoon tulemma.

" Ihanaa, minä tapaan huomenna Otson, hän on minun hyvä ystävä" , sanoo Pyörsky :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuulle vielä onnittelut pienestä tytöstä! :-)

Mimmulle jaksuja!

Me tullaan puistoon!

Tämähän onkin kiva ja nätti kaupunki. :-o Mies kehui minua ennakkoluuloiseksi..

Vierailija
24/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaillaan, ihanasti kotosalla. Tänään oltiin koko porukka puistossa (siinä Kukkuun toisesssa ex-kotipuistossa ja Otso muistaa. joka kerta sanoa, että täällä me oltiin Poikasen kanssa). Huomenna olemme myös tulossa puistoomaan. Matkaa on 2,4 km ja YTV:n reittiopas kertoi, että kävelleen pääsee yhtä nopeasti kuin julkisilla. Alli, meidänkin on hankala tulla, joten tule sinäkin. Olisi kiva nähdä. Mutta ymmärrän, että teiltä on oikeasti hankala tulla. Minä taidan ottaa auton, kun Otso ei jaksa kävellä ja ei sitten tartte miettiä kotiin tuloa. No, mikään kiire ei ole kotiin nukkumaan, kun tutittomuuden myötä Valman päiväunet alkaa aikasintaa klo 14. Ja illalla nukahtaminen on myös niin hidasta. Mutta muuten ei tuttia kaipaa.

Ihania vauvatunnelmia, Kukkuu :)

Mutta ei sen kummempia. Tavoistani poiketen ajattelin kattoa elokuvan " Helmiä ja sikoja" . En muista milloin olisin jokun elokuvan katsonut.

Tapaamisiin ja kuulemisiin.

Pile

Vierailija
25/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uskoo, että olen todella kovasti kipeä. Toistan nimittäin kerran tunnissa kuinka ihanaa kotona olo onkaan. Huokailen ympärilleni katsoen ja kehun kaunista ympäristöä, nuuhkin ilmaa enkä valita joistakin epämääräisistä tuoksuista. Yleensä kun suunnittelen seuraavaa reissua johonkin jo kotiintulomatkalla.

Motti myös viihtyy, on itse aurinko, mitä ei todellakaan ollut reissussa. Nukkuu myös pois väsyään. Heräsi aamulla puoli yhdeksän, halusi kahdeltatoista päikkäreille, nukkui puoli neljään ja jo illalla kahdeksan aikaan oli sanonut miehelle ulkona " tule mennään aa-aa-seen" .

Lomalla Motti siis yhtä äkkiä alkoi puhumaan. Hidastahan se on ollut vauhdikkaalla miehellä, jonkin verran yksittäisiä sanoja. Nyt tulee paljon kolmen sanan lauseita peräjälkeen ja jotenkin ymmärryskin on kasvanut. Ja puhuu ihmeen selvästi-silloin kun malttaa. Jos on jostain todella innoissaan, höpöttää omaa talkkiaan. Kovasti vaan edelleen ikävöi serkkuaan:(

Huomenna rauhaisa elomme häiriintyy, kun vanhempani hyökkäävät tänne. Epäilen jo valmiiksi, että tämä vierailu ei suju suotuisissa merkeissä. Sympaattiset terveiseni vaan Alli ja Öttis, täällä yksi ristiriitaisen äitisuhteen omaava syysmamma. Joissain asioissa äitini vaan on rasittava, eikä todellakaan osaa pitää suutaan kiinni, sen olen jo saanut puhelimessa kuulla viimeiset pari päivää. *huoh* Olen aikanani niin paljon tapellut vanhempieni kanssa (ja todennut sen täysin hyödyttömäksi heidän ymmärryskykynsä korottamiseksi), joten yritän pitää suuni kiinni (miehen mielestä olen liian kiltti), mutta rajansa kaikella! Ja nyt jo se raja on aika lähellä.....Varsinkin kun veljeni tänään kertoi mitä olivat puhuneet viime reissun jälkeen. Eivät vaan ymmärrä meidän kiirettä ja kroonista aikapulaa, harvoin täällä on aikaa istua pyöritellen peukaloita, varsinkaan kesällä. Silti pitäisi piha olla priimakunnossa, vähintään uusi mahtava tupa tai ainakin vanha rempattu lattiasta kattoon, siivottu nuolemalla ja lapsenkasvatus-siitä aiheesta en edes aloita!

Hups, tulipahan, mutta jokseenkin on tänään ärsyttänyt.

Joten Mimmu, tänne vaan purkautumaan. Kyllä täällä ymmärretään! Ei se aina (siis ylipäänsä yhtään mikään) niin helppoa ole.

Ihanaa, Kukkuu!

Onnea T-P!

Mukavaa ja turvallista mökkireissua Saamuska. Sinun perhettä oli kiva nähdä. Antsa oli niin ihanan rauhallinen puuhastelija!

Selvästi alkaa palstaamattomuus patoumat irtaantua. Varokaa!:D

Aavis ja Motti-suloinen kuin mikä

Vierailija
26/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavis oon ehd.samoillla linjoilla sun kanssa et kotiinpaluu aina kivointa :)

Samariinille Rentouttavaa mökkilomaa!!

Kukkuullee Ihkua vauva arkea!

Yniksel teretulemast takas,hyvä kun reissu meni hyvin!!

(rohkaistuu täällä :)

Kaikille Hauskaa puistotapaamista :)

Mä en pysty kävelee,Au!

Niin on kovat nuo liitoskivut ollut tän illan.

Kun nousee niin tuntuu et lähtee järki ja häpyluu.Veri mats ikävää.

Tää viikko viel miehell töitä, sit 7vkoa lomaa :o

Toinen mummo on onneksi palannut reissusta,

joten apujoukkoja löytyy tarv.

Toiv ei tarvita..Tahtoo kävellä!!!!

Hilmukka vielä hereillä ja höpöttelee sänkyssää.Muumimammaa,muumipappaa yms :)

Eli suositteluni muumimaasta lähtee myös täältä.

Se musiikkirevyy juttu oli muuten loistava!!

Popsi,popsi porkkanaa nyt alkoi laulamaa..

Eli huomenna nukutaan taas yhteentoista oujees.

Hei eiks syysäideistäkin löytynyt kestoilijoita??

(Tähti ainakin :)Mä oon kans innostunut,aika pihalla.

Jotain oon nyt tilaillut mut aika jos tartteen infoa nIIN täältä varmaan saan :))

aattelin et kotioiloissa ainakin kestoiltaisiin.

Nyt saunaan raahaudun jotenkin jos se vähän auttais tähän..

Hyvikset!!

Ramika rv 35+2

Hilmukka (n.kaksi viiikkoa ilman vaippaa JEEEE)

Vierailija
27/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun oli tullut luettavaakin:)

Ankkis, onnea sisäänpääsystä!

Minä tänään mietin omia kuvioitani. Todettiin miehen kanssa, että vaikka nyt vois kai saada sekä työttömyyspäivärahaa, että kotihoidontukea, niin pysyttelen " hoitovapaalla" pelkästään. Ihan vaan sen takia, jos en edelleenkään löydä työpaikkaa vuoden sisällä, niin alotan sitten sen työttömän elämän. Niitä työttömyyskorvauksia kun saa sen 500 päivää, niin en tuhlaa niitä silloin, kun saan muuta tukea Kelalta.

Aavikselle voimia tulevaan vierailuun!

Saamuskalle mukavaa mökkireissua!

Mimmulle vielä. Olen samoilla linjoilla, että täällä ihan oikeasti saa valittaa kerta toisensa jälkeen! Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa sen! Oli aika, että mun viestit oli tosi negatiivisiä ja tosi pitkään. Välillä tuntui, että mitään hyvää sanottavaa ei ollutkaan. Nyt onneksi on toisin:)

Wau vaipattomia lapsosia! Meillä syyslapsi teki ennätyksen ja istui vaatteet päällä potalle Turkissa ja istui siinä jopa jonkun aikaa. Muuten ei missään nimessä, joten meidän rahat menee Pampersille vielä pitkään.

Jaksuja masuihmisille! Minä en tiennyt liitoskivuista mitään ja tokassa raskaudessa taisin vasta kuulla sellaisia olevankaan. Mut valloitti väsymys joka osasikin olla ihan kaamea.

Huomenna puistoon, kipii! Jos lapset vaan herää yhtään ajoissa.

T: Ynis

Vierailija
28/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövaippa löytyy meiltä tiettykin!

nyt kestohommia tutkimaan :)

R

Vierailija
29/29 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne on meilläkin, Ynis, että pottailu ei maistu vielä alkuunkaan. En tiedä olenko ollut liian laiska potattamisessa. Olen vain kahden vanhemman kohdalla todennut, ettei opettaminen johtanut mihinkään. Esikoinen ei kerta kaikkiaan lämmennyt asialle ennen kuin 3-vuotiaana (jonka jälkeen ei olekaan vahinkoa ikinä tapahtunut). Tyttö-keskimmäinen taas oli 1,5-vuotiaana täysin vaipaton, mutta pidättelee aina viimeiseen asti ennen vessaan menoa ja joskus on vuosien varrella pieniä vahinkoja sattunut. Molempia potatettiin samalla lailla.

Puhumisestakaan en vielä ole kovasti huolissani...taas: esikoinen ei oikeastaan puhunut ennen kuin 3-vuotiaana (ja kaikesta tästä jälkeenjääneisyydestään huolimatta on ihan fiksu kohta tokaluokkalainen ;)). Liikkumisestahan hiukan Antsan kanssa hermoilin, kun kaksi ensimmäistä ovat lähteneet aika vilkkaasti liikkeelle. Mutta lopultakin; annan nyt Antsan rauhassa kasvaa ja rohkaistua, niin ehkäpä tuo portaitakin kohta jo kiipeilee (sänkyyn kiipeää jo aika liukkaasti). Taitaa olla vaan perusluonteeltaan niin harkitsevainen ja varman päälle tapaus tuo meidän kuopuksemme (mistä ikinä lienee tuon piirteen saanut ;)).

Juuh, huomenissa kai lähdemme. Mies rapsuttelee pihalla venettä vieläkin (ja sihtailee joka puolelta). Minä kun olen hiukan arkajalka, niin toivon, ettei kovasti paljon tuulisi.

Uudemman kerran toivotan mukavaa viikkoa, siskot!

SaaMa