Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllä hämmentynyt että esim kauppa jonossa jos nainen seisoo siinä about iha vieressä niin se ei ole huomaavinaankaan

Vierailija
21.08.2020 |

Huomaako ne oikeasti lähellään olevat ihmiset, vai onko niissä rakennettu joku tutka jonka perusteellla ne luovii eikä sitten törmää vaikka katseen perusteella ei voi kyllä vannoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
2/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääreisnäkö sulle tuttu käsite? Vai oletko itse putkiaivon lisäksi putkinäköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hämmentyy vähästä.

Ei nainen ala laulaa "sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen", jos seisot vieressä. Se ajattelee "jos katson tuota, se luulee että olen kiinnostunut ja alkaa höpöttää".

Vierailija
4/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain menee lujaa näistä kysymyksistä päätellen.

Vierailija
5/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus sisältää kyllä senkin tiedon, miksi tuo nainen ei ole huomaavinaan jotain kiilusilmäkyylää.

Vierailija
6/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun naisen pitäisi erikseen huomata sinut?

Vierailija
7/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin esitän kuin en olisi huomaavinaankaan jos "tunnen" että joku hullu kyylää vieressä, hyi hel ve tti

Vierailija
8/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen kiinnittäisi huomiota johonkin tuntemattomaan kassajonossa? Et kai itsekkään ota katsekontaktia ja moikkaile kaikkia tuntemattomia vastaantulijoita? Olisihan se pirun outoa.

Vierailija
9/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi alue on hyvä luodata. Itse kun esim. parkkeeraan auton ruutuun, katson ensiksi kaikki kulmat. Naiset ei osaa tasku parkkeerata ja silloin tulee ruttua.

Ja tämä vertaus siksi että esim. kassa jonossa on ihan hyvä katsoa ketä tulee takaata ja ketä edestä. Ylpeys ei tee ketään kauniimmmskdi.

ap

Vierailija
10/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi alue on hyvä luodata. Itse kun esim. parkkeeraan auton ruutuun, katson ensiksi kaikki kulmat. Naiset ei osaa tasku parkkeerata ja silloin tulee ruttua.

Ja tämä vertaus siksi että esim. kassa jonossa on ihan hyvä katsoa ketä tulee takaata ja ketä edestä. Ylpeys ei tee ketään kauniimmmskdi.

ap

Kuule kyllä ihmiset näkee, vaikka eivät katsoisi suoraan kohti. Sivusilmälläkin näkee aika paljon. Autolla ajokin olisi aika hankalaa, jos näkisi vain kapean kaistaleen edestä.

Paitsi sinulla taitaa olla aika kapea katsantokanta.

Vierailija
11/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä katselen ihmisiä kassa jonossa. Joskus jonoon eksyi tuttukin ja silloin keskustellaan. Olisi hyvä jos ihmist keskustelisivat enemmän.

ap

Vierailija
12/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n yhdyssanaongelma kertoo alhaisesta älykkyydestä.

Vierailija
13/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä pystyn esimerkiksi kävelemään vieraammissakin kämpissä ilman että erikseen oikein katson jokaista huonekalua, sillä ihan vain vilahdus sivusilmässä rekisteröityy aivoihin väistettävänä objektina. Autoilussa meninki on hieman eri, sillä ihmiset ovat liikkuneet sellaisilla nopeuksilla vain hetken kun mietitään Homo-sukuisten historiaa. Toisaalta auto on myös dimensioiltaan isompi kuin ihmisen oma keho, joten sitä ahtaisiin rakoihin aseteltaessa tarvii kiinnittää enemmän huomiota ympäristöön.

Jos sulla taas on joku ongelma sen kanssa että vieraat ihmiset ei kiinnitä suhun huomiota julkisilla paikoilla, niin miksi ihmeessä olet niin huomionkipeä? Eikö kaverit enää jaksa hengata sun kanssa? Eikö vaimokaan jaksa enää kuunnella juttujasi? Lapset ei soita? Oletko miettinyt koiran hankkimista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan