Ahdistaa ja itkettää suomen poliisin väkivaltaisuus
Luulin ettei suomessa tarvitse pelätä poliisia :(
Kommentit (73)
Oletko rikollinen? Narkomaani? Juoppohullu? Hakkaat vaimoasi? Missä kaikissa tilanteissa joudut poliisin kanssa tekemisiin?
Tavallisella ihmisellä ei ole mitään pelättävää poliisien taholta.
Mene ap hoitoon. Älä ole idiootti. Jos itse käyttäytyy sekopäisesti ja aggressiivisesti, eikä usko mitään, saa kyllä syyttää itseään.
Suomessa ei tarvi pelätä poliisia.
Olet vain a) provo tai b) h elvetin tyhmä
Kyllä, putkaan joutuneita ennenkin joskus kohdeltu huonosti.
Yksi ongelma on myös poliisin nuiva suhtautuminen eläinsuojelurikoksiin, ei kiinnosta tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä hyvin sinisilmäinen.
Voi yleistyksien kanahäkki taas.
Tällaiset tyypit sopisivat lööppejä väsäämään, sensaation-nälkäisille.
Vierailija kirjoitti:
Mene ap hoitoon. Älä ole idiootti. Jos itse käyttäytyy sekopäisesti ja aggressiivisesti, eikä usko mitään, saa kyllä syyttää itseään.
On ihmisoikeus käyttäytyä juuri niin kuin käyttäytyy!
Poliisit ovat sikailleet niin kauan kuin muistan. Luulevat olevansa yli-ihmisiä verrattuna meidän siviileihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä hyvin sinisilmäinen.
Avaa toki lisää?
Suomessa keskiverto kansalainen asioi poliisin kanssa korkeintaan puhallusratsiassa ja niitäkin on naurettavan harvoin.
Sit varmaan pitäisi elää niin ettei poliisia tapaa
Jokaisessa ammattikunnassa lienee häpeäpilkkunsa. Heidän perusteellaan ei voi leimata koko porukkaa.
samoin mua hirvittää nämä uutiset aarnioista ja näistä väkivaltarikollisista jotka kantaa poliisin virkamerkkiä.
ne poliisit mitä olen itse tavannut, ovat olleet asiallisia, äärimmäisen rauhallisia ja ammattimaisia hoitamaan aggressiiviset ihmiset. arvostan heitä vaikeassa työssään.
kai sielläkin on miesongelmaa, eli tyyppejä jotka eivät pysty hallitsemaan omaa testosteronista johtuvaa uhoaan.
haluaisin että Suomen poliisi pysyisi maailman parhaana. oksettaa nämä rikolliset tyypit jotka piiloutuu virkamerkin taakse,
en tiedä mitä tälle voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan kritisoida pelihetkiä salaamatta IP-osoitettaan. Ihmisille on laitettu rikostuomioita ihan uutisten jakamisesta somessa ja Ranskassa käräjäoikeudet ovat pakottaneet Facebookin jakamaan ihmisten päivityksiä tuomiotehtailua varten.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voi tehdä ja tekeekin ihan tavallisten ihmistenkin kotiin kotietsintöjä syytä epäillä-nojalla.
Ihan tavallisten ihmisten, joilla ei ole mitään tekemistä ollut tai ole virkavallan kanssa.
Mutta kun on syytä epäilä tai "nähty jossain".
Vaikka ei olisikaan mitään pelättävää niin kyllä siinä hieman tavallinen ihminen järkyttyy.
Koskas se takkua ei olisi itkettänyt ja ahdistanut? Huutista!
Kyllä poliisilla on tämän tapauksen vuoksi peiliin katsomisen paikka . Suomi on sivistys ja oikeusvaltio, jote asia pitää poliisien taholta selvittä kunnolla, jotta poliisien luottamus voidaan säilyttää.
Jokaisesta ammattista löytyy valitettavasti ihmisiä, joilla esiintyy väkivaltaisuutta tai muita epätoivottuja ominaisuuksia. Yleisesti suomessa poliisit ovat hyväkäytöksisiä ja turvaavat kansalaisia pahanteoilta.
Emme elä lintukodossa :(