Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riipiikö ketään muuta Voicen sääpoika Dennisin ääni?

Vierailija
04.09.2013 |

Tuli vaan mieleen että oonko ainoa joka siitä ärtyy. Aamulla taas radio päällä työmatkalla ja kuuntelin Voicea, mutta kanava vaihtui tasan kun se sääpoika Dennis alkoi puhua jotain. On jotenkin niin suorastaan inhotusta aiheuttava se korkea, kummallisella nuotilla laulava ääni. Erittäin harvoin ärryn kenenkään äänestä erityisemmin, varsinkaan miehen, mutta tuo aiheuttaa suorastaan kylmiä väreitä, hyy...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hauska tyyppi. Ei minusta yhtään teennäinen vaan ennemminkin aito. Aidompi kun monet muut radiojuontajat. En ymmärrä miksi homot edelleen aiheuttavat suomessa niin paljon vihantunteita? Me eletään vuotta 2013!  Luulis suomalaistenkin jo pikkuhijaa alkaa hyväksymään erilaisuutta.

Vierailija
2/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 13:22"]

Sehän on hauska tyyppi. Ei minusta yhtään teennäinen vaan ennemminkin aito. Aidompi kun monet muut radiojuontajat. En ymmärrä miksi homot edelleen aiheuttavat suomessa niin paljon vihantunteita? Me eletään vuotta 2013!  Luulis suomalaistenkin jo pikkuhijaa alkaa hyväksymään erilaisuutta.

[/quote]

Ap:lla ei ainakaan ole mitään homoja vastaan, minua vaan ärsyttää ihan puhtaasti sen äänen sointi ja nuotti riippumatta siitä onko puhuja homo vai ei. Ottaa korvaan se terävä ääni. En ollut itse asiassa tullut edes ajatelleeksi sitä että ääni on stereotyyppisen homomainen, koska itse live-elämässä tuntemani 2 homomiestä puhuvat ihan normaalilla miehen äänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi Denniksen ääni ärsytti mua myös mutta nyt olen jo tottunut siihen ja nykyään juuri hänen takia kuuntelen voicea aamuisin. 

Töissäkin nauretaan yhdessä niille sääpojan tarinoille. Ääni hänellä on se mikä on mutta aina Dennistä kuunnellessa tulee väkisinkin hymy huulille. 

Vierailija
4/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kun sen nasaaliäänen ekaa kertaa kuulin, ajattelin että tollasella äänellä ei pitäisi olla radiossa töissä. Mutta tottunut olen minäkin kuten joku aikaisempikin vastaaja. Dennis vaikuttaa letkeältä persoonalta, joka osaa myös nauraa itselleen.

Vierailija
5/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kanava vaihtuu saman tien, ei jaksa kuunnella. Samoin lopetin Suomipopin iltapäivien kuuntelemisen silloin kun Raakel Liekki vielä oli siellä. Ei kestänyt kuunnella.

Eikä mulla ole mitään homoja tai lesboja vastaan, siitä ei ole kyse. Jotkut vain ei sovi radioon.

Vierailija
6/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 14:04"]

Kieltämättä kun sen nasaaliäänen ekaa kertaa kuulin, ajattelin että tollasella äänellä ei pitäisi olla radiossa töissä. Mutta tottunut olen minäkin kuten joku aikaisempikin vastaaja. Dennis vaikuttaa letkeältä persoonalta, joka osaa myös nauraa itselleen.

[/quote]

se että Dennis osaa nauraa itselleen ja myös niille homovitseille on syy minkätakia mun arvostus tätä tyyppiä kohtaan on noussut todella paljon.

Ruuvaan kanavan voissin taajuuksille aamuisin aina kun voin. Sen verran hauska ja rehellinen tyyppi joka on aina just oma itsensä, ei mitään teeskentelyä.

Sitäpaitsi hän vaikuttaa fiksulta kaverilta, paljon fiksummalta kun tuo toinen voicen miesjuontaja.

Vierailija
7/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Marko Paananen ja Antti Tuisku ole avoimesti homoja, luulin niin.

tosin en oo koskaan kuullu heidän puhuvan aiheesta.

??? Kuka tää Dennis on? En kuuntele voicea. Milloin on äänessä?

Vierailija
8/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 14:46"]

Eikö Marko Paananen ja Antti Tuisku ole avoimesti homoja, luulin niin.

tosin en oo koskaan kuullu heidän puhuvan aiheesta.

??? Kuka tää Dennis on? En kuuntele voicea. Milloin on äänessä?

[/quote]

miten Marko tai Antti Tuisku tähän liittyy? 

Tuo homppeli on voicen aamussa.

Vierailija
9/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 13:57"]

Aluksi Denniksen ääni ärsytti mua myös mutta nyt olen jo tottunut siihen ja nykyään juuri hänen takia kuuntelen voicea aamuisin. 

Töissäkin nauretaan yhdessä niille sääpojan tarinoille. Ääni hänellä on se mikä on mutta aina Dennistä kuunnellessa tulee väkisinkin hymy huulille. 

[/quote]

Ahaa, se siis heittää jotain hyvää juttua. Tätä en ole tiennytkään kun vaihdan aina HETI kanavan kun se vinkuminen alkaa... TÄytyisi joku päivä yrittää kestää edes hetki ja kuunnella mitä se puhuu.

t. ap

Vierailija
10/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella. Siihen jää koukkuun. 

Vierailija
11/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele mitään paskaradiota. Ainoastaan radioRockia

Vierailija
12/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voicen Dennis on mahtava tyyppi. Näin itseiroonista ja aitoa ihmistä ei suomen radiossa eikä muussakaan mediassa ole vielä nähty. Dennis on ainutlaatuinen, jopa meidän 6 ja 8 vuotiaat pojat ihannoivat Dennistä.

meillä on jo kaksi pehmolelua joiden nimi on Dennis :)

Vierailija
13/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin nauratti tää Dennisin haastattelu Baba Lybeckin kanssa. Kuulin sen viimeviikolla. 

http://www.voice.fi/audiovideo/aamu/60/12273

Vierailija
14/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös tsekkaamassa voicen sivuilla näitä audiota ja videoita.

Löysin tämän video haastattelun Päivi Räsäsestä.

http://www.voice.fi/audiovideo/aamu/60/12253

huomasin että Päivi oli hyvin hermostunut mutta niin oli myös tuo radiojuontaja Dennis. Ja tuntui jotenkin siltä että Dennis ymmärsi tai halusi ymmärtää Päiviä, teeskentelemättä. 

Hän ei koskaan hyökännyt ja pysyi herrasmiehenä vaikka mielipiteet olisivatkin täysin eri planeetoilta. 

Dennis on hieno mies! 

Vierailija
15/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:19"]

huomasin että Päivi oli hyvin hermostunut mutta niin oli myös tuo radiojuontaja Dennis. Ja tuntui jotenkin siltä että Dennis ymmärsi tai halusi ymmärtää Päiviä, teeskentelemättä. 

Hän ei koskaan hyökännyt ja pysyi herrasmiehenä vaikka mielipiteet olisivatkin täysin eri planeetoilta. 

Dennis on hieno mies! 

[/quote]

nyt ymmärrän. Rasittava ääni mutta kultainen sydän.

varmasti on ensimmäinen homo joka kohtelee Räsäskää noin hyvin. 

Vierailija
16/49 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aluksi, että Dennis on joku vitsi (esim. joku imitaattori). Hän taitaakin olla ihan aito. Puistatuksia...

Vierailija
17/49 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin luulin alkuun pilahahmoksi, mutta ei... Ja nyt se ei enää edes tyydy lukemaan pelkkiä säätiedotteita vaan välillä hölöttää aamussa muutakin.

Vierailija
18/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:19"]

Dennis on hieno mies! 

[/quote]

nyt ymmärrän. Rasittava ääni mutta kultainen sydän.

varmasti on ensimmäinen homo joka kohtelee Räsäskää noin hyvin. 

[/quote]

hyvin sanottu. Dennis vaikuttaa paljon fiksummalta kun muut homoaktivistit. Sen näkee että hän kunnioittaa Päivin mielipidettä. 

Voi miten suloinen hän on! Tekee mieli antaa iso-hali.

Vierailija
19/49 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Hengenheimolainen täälläkin.

Ja tasan vaihtuu kanava.

Vierailija
20/49 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:08"]

Tuli vaan mieleen että oonko ainoa joka siitä ärtyy. Aamulla taas radio päällä työmatkalla ja kuuntelin Voicea, mutta kanava vaihtui tasan kun se sääpoika Dennis alkoi puhua jotain. On jotenkin niin suorastaan inhotusta aiheuttava se korkea, kummallisella nuotilla laulava ääni. Erittäin harvoin ärryn kenenkään äänestä erityisemmin, varsinkaan miehen, mutta tuo aiheuttaa suorastaan kylmiä väreitä, hyy...

[/quote]

on aika säälittävää ja surullista että maailmassa ihmisiä kuolee nälkään, Syyriassa on täys-sota ja täällä "vauva foorumilla" ämmät vauhkoo siitä että joku turhanpäiväinen radiojuontaja kuulostaa liian "homomaiselta". Voi jeesus mihin tää maailma on menossa.

ja ei siinä radiojuontajassa ny mitään vikaa oo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän