Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotuksia väsyneelle äidille: minne tutit katoavat?

Vierailija
04.09.2013 |

Keksikää, minne olen kadottanut tähän mennessä (vauva 2kk) jo kuusi tuttia! Eilen ostin aventin tutin, ja se on pysynyt vielä tallessa, mutta yöllä on kadonnut tutin suojus! Minne ne tulee aina lykättyä? Minne teillä menevät katoilevat pikkutavarat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli joskus osti pikkuveljelleni kymmeniä tutteja ja heitti ne kaikki kerralla lattialle, että jos ainakin yksi olisi joskus suussakin kun tarvii...

Jospa teillä on kummituksia?

Vierailija
2/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tippuu pinnasängyn pinnojen välistä sängyn alle. Kurkkaappa sinne :) Saattaa välillä olla kolmekin tuttia kerralla siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kanssa pinniksen patjan alle meni jostain syystä yllättävän monta tuttia. ja sit niitä jäi jumiin pinnojen ja seinän väliin. ja keittiön eri kaappeihin ne myös aina löysi tiensä. 

olin jo ihan unohtanut tämän :-)

Vierailija
4/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvan takana tai tyynyjen välissä, Pinnasängyn laidan ja seinän välissä, pinnasängyn alla, pöytien ja sohvien alla, kengissä (Tosin vasta sitten kun lapsi oppii niitä itse piilottamaan) Jääkaapissa (uninpöpperössä tuli niitä sinnekin laitettua) kylpyhuoneessa pesukoneen päällä tai takana, naulakon alla, hoitopöydän laatikossa tai pehmusteen alla, vaunujen patjan välissä, verhojen takana yms... oikeestaan ihan missä vaan.

Vierailija
5/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunujen patjan välistä löytyi yksi! Etsintä jatkuu...

Vierailija
6/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöpatterin ja seinän välissä, tyynyliinan sisällä, pussilakanan sisällä, pinnasängyn pinnojen ja seinän välissä (ei ole tippunut lattialle asti), pöytien ja huonekalujen alla (kannattaa tarkistaa ihan totaalisesti kaappien alukset, koska siellä on sellaisia "salalokeroita", mihin pöly kerääntyy, kumisaappaan tai muun kengän sisällä, laukussa tai pussissa, jossain kaapissa tai vetolaatikossa, mihin taapero on kerennyt jemmata sen, potassa tai vessanpöntössä...

Vierailija
7/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa alkaa ravistella pussilakanoita, nimittäin ei täällä missään ole enää koloa mitä en olis tutkinu! Mystistä :D -ap

Vierailija
8/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti pysyy parhaiten tallessa, kun niitä on vain yksi. Et päästä sitä ainutta hukkumaan. Jos aina on varastoa, mistä ottaa uusi, niin hukkuvat kaikki.

Turvakaukalossa, auton lattialla, haalarin sisällä...

Vierailija
9/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin etsiskelin joitain kuukausia ja lopulta sittne otin tuttinauhat käyttöön, kaikkien tuttien kohtaloa en vieläkään tiedä, vähän sama kun parittomat sukat, ne vaan katoaa.

Vierailija
10/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist

Vierailija
11/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin pimeässä hohtavia tutteja, ei enää kadonneet

Vierailija
12/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille? :D

Just toissapäivänä olin kaverin kanssa lenkillä lähimaastossa ja bongattiin lyhyen välimatkan päässä toisistaan kaksi tuttia maassa :)

Vierailija
13/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessasta allaskaapin alta ja kodihoitohuoneesta kaappien alta on löytynyt meillä aika monta tuttia, edellämainittujen paikkojen lisäksi. :)

Vierailija
14/14 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jottei seuraava katoa, niin solmi se harson kulmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi