Ja mistäs löytyy tasokas ja kunnollinen nainen aikuiselle miehelle?
Sen toisen ketjun innoittamana kysyn minäkin ..... :)
Eli mistäs se sitten löytyy tasokas ja kunnollinen nainen?
Sellainen nainen jolla on muutakin tavoitteita kuin käydä selviämässä päivittäin työpaikalla ja ilta viettää sit tietokoneen tai television ääressä.
Kiinnostunut kenties urheilusta, ja itsensä kehittämisestä muutenkin.
Ei tarvitse olla mikään kuuta hamuava uratykki vaan jalat pitäisi kuitenkin ylttää maahan :)
Pitäisi ymmärtää se että me ihmiset ollaan erilaisia, niin myös parisuhteessa. Tämä pitäisi ottaa voimavarana eikä ongelmana.
Melkein väittäisin että jos joku väittää että me ollaan samanlaisia, niin sit jomman kumman tarpeet ja mielipiteet on poljettu :)
Niin ja tärkeimpänä on sit se että lapsia ja lapsiperhe-eloa täytyy ymmärtää, niin hyvässä kuin pahassa.
Rusinoita ei tästä pullasta voi kerätä :)
T: aikuinen mies
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:00"]
Ei ainakaan netin treffipalstoilta, harvoin myöskään baareista tms. Ovat piru varattuja kaikki.
Itse olen tyytynyt olemaan sinkku, sillä seura, joka ei ole vertaistani, on aina huonoa seuraa. Olen mieluummin yksin, kuin huonossa seurassa.
Mies, 40-v.
[/quote] koska olet a) lyhyt b ) ruma
[/quote]
No, en ole. Tuplatohtori ja keskimääräistä selvästi paremmannäköinen, mutta turhan älykäs, ei ole helppo löytää yhtä sielukasta&henkevää tapausta kuin minä.
Olen seurustellut useaan otteeseen, joten ei habitukseni ole ollut este, mutta sen verran viisaaksi olen tullut, että rima on nykyään korkea.
[/quote] Siis oikeasti: Mies, jonka tarvitsee hakea kumppania NETIN kautta täytyy olla joko helvetin ruma, vammainen taikka sosiaalisesti todella avuton. Sorry. :D LOL
[/quote]
En ole mitään niistä. Ei mulla ole tapana valehdella ainakaan täällä tuntemattomana henkilönä. Totesin, vain kuinka asiat näen. Jos se oikeuttaa tekemään yleistyksen, että olen helkutin ruma, niin OK.
Sitä paitsi moni hakee nykyään seuraa netin kautta, koska eivät halua dokata yöelämässä ja löytää vain elähtäneitä lutkia tai huoria.
Saanko kysyä, mikä on sinun koulutustasosi? Tai kuppikokosi?
[/quote]
Koulutustaso ja kuppikokohan ne ovatkin ne kaikkein ratkaisevimmat kriteerit. Huoh.
Itse olen aika huonosti koulutettu, enkä ole fiksu mutta olen hyvillä monilla mittareilla mitattuna komea, lisäksi urheilullinen. Kumppaneita on aina löytynyt monilta elämänaloilta, erittäin menestyvistä, korkeakoulutetuista aina alaspäin. Ulkonäöllä on parinvalinnassa hyvin paljon merkitystä, sanotaan mitä muuta tahansa. Toki moni sanoo, ettei näin ole, eikä aina olekaan, mutta usein on. En voi tarjota "korkeatasoista" seuraa kenellekään, enkä ole näin esittänytkään.
No naisen kohdalla kuppikoko on ratkaisevampi kuin koulutus.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:00"]
Ei ainakaan netin treffipalstoilta, harvoin myöskään baareista tms. Ovat piru varattuja kaikki.
Itse olen tyytynyt olemaan sinkku, sillä seura, joka ei ole vertaistani, on aina huonoa seuraa. Olen mieluummin yksin, kuin huonossa seurassa.
Mies, 40-v.
[/quote] koska olet a) lyhyt b ) ruma
[/quote]
No, en ole. Tuplatohtori ja keskimääräistä selvästi paremmannäköinen, mutta turhan älykäs, ei ole helppo löytää yhtä sielukasta&henkevää tapausta kuin minä.
Olen seurustellut useaan otteeseen, joten ei habitukseni ole ollut este, mutta sen verran viisaaksi olen tullut, että rima on nykyään korkea.
[/quote] Siis oikeasti: Mies, jonka tarvitsee hakea kumppania NETIN kautta täytyy olla joko helvetin ruma, vammainen taikka sosiaalisesti todella avuton. Sorry. :D LOL
[/quote]
En ole mitään niistä. Ei mulla ole tapana valehdella ainakaan täällä tuntemattomana henkilönä. Totesin, vain kuinka asiat näen. Jos se oikeuttaa tekemään yleistyksen, että olen helkutin ruma, niin OK.
Sitä paitsi moni hakee nykyään seuraa netin kautta, koska eivät halua dokata yöelämässä ja löytää vain elähtäneitä lutkia tai huoria.
Saanko kysyä, mikä on sinun koulutustasosi? Tai kuppikokosi?
[/quote]
Koulutustaso ja kuppikokohan ne ovatkin ne kaikkein ratkaisevimmat kriteerit. Huoh.
[/quote]
Daisarit on ensisijaista, jos naisellisuudesta puhutaan. Mutta itse puhuin alun perin viisaudesta, usein (ei aina) tuplatohtorit (kuten minä) ovat varsin fiksuja.
Kukaan ei ole vielä hoksannut vetää esiin tätä korttia: ap on NARSISTI!
Missä niitä ihmisiä sitten pitäisi etsiä? Junasta vai?
[/quote]
juna kuulostaa oikein hyvältä paikalta naisten iskemiseen. Yleensä junamatkat on niin tylsiäkin, että kivaa vain olisi jos joku alkaisi jotain juttelemaan. Yleensä sitä istutaan visusti penkissä ja ollaan lukevinaan jotain kirjaa tai näpytellään läppäriä.
Älkää vastatko näiden lassukoiden seuranhakuviesteihin.
Don't feed the troll.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:27"]
Missä päin ap asuu?
[/quote]
eteläinen Suomi
T: ap
[/quote]
Jostain Tuusulasta vai?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 21:40"]
Älkää vastatko näiden lassukoiden seuranhakuviesteihin.
Don't feed the troll.
[/quote]
Tapa itsesi. Kukaan mies huoli rupsattanutta, lattarintasta, mt-potilasta, jonka IQ on somalien luokkaa ja jonka viisaus=lassukka.
Vedä vittu päähäs, saatanan idiootti vihervaservosu!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:15"]
En tiedä olenko taskokas, mutta voit arvioida:
- ikä 41
-169cm, 52kg, 70E
- maisterin tutkinnon lisäksi opistotason tutkinto ja jatko-opinnot väitöskirjaa vaille valmiit
- 2 yläkouluikäistä lasta
- toimitusjohtaja
- harrastukset 3 krt vkossa (kuntosali, juoksu, laskettelu, golf tai rullaluistelu), käsityöt, ruuanlaitto, kunnallispolitiikka, matkustelu
- liian tunnollinen, huolehtivainen, itsenäinen, ahkera ja kunnianhimoinen
:D
[/quote]
Näillä "mittareilla" olet hyvinkin tasokas :)
Se loppu tasokkuus onkin sit henkistä puolta ja sitähän ei pysty esiintuomaan kirjoittamalla
T: ap
[/quote]
Et ole omassa mittakaaviossa yhtään tasokas, mutta ei siinä mitään.