Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mistäs löytyy tasokas ja kunnollinen nainen aikuiselle miehelle?

Vierailija
04.09.2013 |

Sen toisen ketjun innoittamana kysyn minäkin ..... :)

Eli mistäs se sitten löytyy tasokas ja kunnollinen nainen?

Sellainen nainen jolla on muutakin tavoitteita kuin käydä selviämässä päivittäin työpaikalla ja ilta viettää sit tietokoneen tai television ääressä.

Kiinnostunut kenties urheilusta, ja itsensä kehittämisestä muutenkin.

Ei tarvitse olla mikään kuuta hamuava uratykki vaan jalat pitäisi kuitenkin ylttää maahan :)

Pitäisi ymmärtää se että me ihmiset ollaan erilaisia, niin myös parisuhteessa. Tämä pitäisi ottaa voimavarana eikä ongelmana. 

Melkein väittäisin että jos joku väittää että me ollaan samanlaisia, niin sit jomman kumman tarpeet ja mielipiteet on poljettu :)

Niin ja tärkeimpänä on sit se että lapsia ja lapsiperhe-eloa täytyy ymmärtää, niin hyvässä kuin pahassa.

Rusinoita ei tästä pullasta voi kerätä :)

T: aikuinen mies

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:00"]

Ei ainakaan netin treffipalstoilta, harvoin myöskään baareista tms. Ovat piru varattuja kaikki.

Itse olen tyytynyt olemaan sinkku, sillä seura, joka ei ole vertaistani, on aina huonoa seuraa. Olen mieluummin yksin, kuin huonossa seurassa.

Mies, 40-v.

[/quote] koska olet  a) lyhyt b ) ruma

Vierailija
42/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella tasokas nainen ei ole sinulle sopivaa seuraa. Suosittelen, että jatkat kapakoissa kiertelemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELIITTIKUMPPANEISTA! SINNE NE TASOKKAAT MENNEET ON!

Vierailija
44/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:15"]

En tiedä olenko taskokas, mutta voit arvioida:

- ikä 41

-169cm, 52kg, 70E

- maisterin tutkinnon lisäksi opistotason tutkinto ja jatko-opinnot väitöskirjaa vaille valmiit

- 2 yläkouluikäistä lasta

- toimitusjohtaja

- harrastukset 3 krt vkossa (kuntosali, juoksu, laskettelu, golf tai rullaluistelu), käsityöt, ruuanlaitto, kunnallispolitiikka, matkustelu

- liian tunnollinen, huolehtivainen, itsenäinen, ahkera ja kunnianhimoinen

:D

[/quote]  ja naama kuin petolinnun perse syysripulilla :)

Vierailija
45/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 10:51"]

Sen toisen ketjun innoittamana kysyn minäkin ..... :)

Eli mistäs se sitten löytyy tasokas ja kunnollinen nainen?

Sellainen nainen jolla on muutakin tavoitteita kuin käydä selviämässä päivittäin työpaikalla ja ilta viettää sit tietokoneen tai television ääressä.

Kiinnostunut kenties urheilusta, ja itsensä kehittämisestä muutenkin.

Ei tarvitse olla mikään kuuta hamuava uratykki vaan jalat pitäisi kuitenkin ylttää maahan :)

Pitäisi ymmärtää se että me ihmiset ollaan erilaisia, niin myös parisuhteessa. Tämä pitäisi ottaa voimavarana eikä ongelmana. 

Melkein väittäisin että jos joku väittää että me ollaan samanlaisia, niin sit jomman kumman tarpeet ja mielipiteet on poljettu :)

Niin ja tärkeimpänä on sit se että lapsia ja lapsiperhe-eloa täytyy ymmärtää, niin hyvässä kuin pahassa.

Rusinoita ei tästä pullasta voi kerätä :)

T: aikuinen mies

[/quote] SÄ OLET VARMAAN AIKA VITUN RUMA MIES!

[/quote]

No eipä ole vielä kukaan rumaksi sanonut, eikä varsinkaan vitun rumaksi :D

T: ap

Vierailija
46/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:03"]

Tekstisi perusteella tasokas nainen ei ole sinulle sopivaa seuraa. Suosittelen, että jatkat kapakoissa kiertelemistä.

[/quote]

En juurikaan käy kapakoissa

Vierailija
47/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 18:44"]

Mutta ap, miksi juuri sinun tulisi saada tasokas nainen? Me emme tiedä sinusta juuri muuta kuin että olet nelikymppinen. Kerro itsestäsi jotain, älä vain latele kriteerejä muille.

[/quote]

Hyvä kysymys!

Kysymyshän lähti tietty liikkeelle siitä kun oli vastaava ketju jossa nainen haki tasokasta miestä.... mutta siis, miksi mulle tasokas nainen. Ehkä se on niin että haluan ehkä eniten että naisella olisi hieman kouluja käytynnä. En oikein usko että duunarimimmin kanssa minulla olisi kovinkaan paljoa yhteisiä intressejä. 

Sitä lähinnä tarkoitin että nainen tykkää rutiinin omaisesta työstä jota vain tehdään sen takia että saa leipää ja kaljaa niin ei kiitos.

Mikään tohtori en ole itsekään mutta teen itsenäistä vastuullista työtä ja olen kiinnostunut ajan ilmiöistä enkä hyväksy asiat pitäsi aina olla niinkuin ne on aina olleet. Jämähtäneisyyttä en siedä, kaikken ei tietenkään tarvitse aina olla muutoksen kourissa mutta että jotain kehittämistä löytyisi, intohimoa asioihin ja elämään täytyy olla kuten minullakin.

[/quote]

Tasokkaat naiset ei tykkää miehistä, jotka tekee kirjoitusvirheitä.

Vierailija
48/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kirjoitit (viesti 35) jotain ajatusmaailmastasi, minun kiinnostukseni lopahti. Ajastusmaailmamme ihmisistä on liian erilainen.

t. lääkäri

Vierailija
49/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:01"]

Ei ainakaan netin treffipalstoilta, harvoin myöskään baareista tms. Ovat piru varattuja kaikki.

Itse olen tyytynyt olemaan sinkku, sillä seura, joka ei ole vertaistani, on aina huonoa seuraa. Olen mieluummin yksin, kuin huonossa seurassa.

Mies, 40-v.

[/quote]

No, en ole. Tuplatohtori ja keskimääräistä selvästi paremmannäköinen, mutta turhan älykäs, ei ole helppo löytää yhtä sielukasta&henkevää tapausta kuin minä. 

Olen seurustellut useaan otteeseen, joten ei habitukseni ole ollut este, mutta sen verran viisaaksi olen tullut, että rima on nykyään korkea. 

Vierailija
50/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, miksi juuri sinun tulisi saada tasokas nainen? Me emme tiedä sinusta juuri muuta kuin että olet nelikymppinen. Kerro itsestäsi jotain, älä vain latele kriteerejä muille.

[/quote]

Hyvä kysymys!

Kysymyshän lähti tietty liikkeelle siitä kun oli vastaava ketju jossa nainen haki tasokasta miestä.... mutta siis, miksi mulle tasokas nainen. Ehkä se on niin että haluan ehkä eniten että naisella olisi hieman kouluja käytynnä. En oikein usko että duunarimimmin kanssa minulla olisi kovinkaan paljoa yhteisiä intressejä. 

Sitä lähinnä tarkoitin että nainen tykkää rutiinin omaisesta työstä jota vain tehdään sen takia että saa leipää ja kaljaa niin ei kiitos.

Mikään tohtori en ole itsekään mutta teen itsenäistä vastuullista työtä ja olen kiinnostunut ajan ilmiöistä enkä hyväksy asiat pitäsi aina olla niinkuin ne on aina olleet. Jämähtäneisyyttä en siedä, kaikken ei tietenkään tarvitse aina olla muutoksen kourissa mutta että jotain kehittämistä löytyisi, intohimoa asioihin ja elämään täytyy olla kuten minullakin.

[/quote]

Vastauksesi on niin ympäripyöreää tekstiä, ettei siitä saa selvillä oletko edes akateeminen. Eräällä keskustelupalstalla yksi koulujakäymätön vahtimestari etsi naista, joka olisi akateeminen koska mies piti itseään niin fiksuna ja lukeneena etteivät duunarinaiset olleet henkisesti samalla tasolla. Sinunkin tapauksessasi käy mielessä, ettet vain yliarvioisi itseäsi?

Vierailija
51/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:16"]

Mies, 40-v.

[/quote]

No, en ole. Tuplatohtori ja keskimääräistä selvästi paremmannäköinen, mutta turhan älykäs, ei ole helppo löytää yhtä sielukasta&henkevää tapausta kuin minä. 

Olen seurustellut useaan otteeseen, joten ei habitukseni ole ollut este, mutta sen verran viisaaksi olen tullut, että rima on nykyään korkea. 

[/quote] Siis oikeasti: Mies, jonka tarvitsee hakea kumppania NETIN kautta täytyy olla joko helvetin ruma, vammainen taikka sosiaalisesti todella avuton. Sorry. :D LOL

Vierailija
52/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi on suomeksi savukala ?

Vierailija
53/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen, ruma tai muuten vaan idiootti :D

Vierailija
54/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:19"]

[/quote]

Hyvä kysymys!

[/quote]

Vastauksesi on niin ympäripyöreää tekstiä, ettei siitä saa selvillä oletko edes akateeminen. Eräällä keskustelupalstalla yksi koulujakäymätön vahtimestari etsi naista, joka olisi akateeminen koska mies piti itseään niin fiksuna ja lukeneena etteivät duunarinaiset olleet henkisesti samalla tasolla. Sinunkin tapauksessasi käy mielessä, ettet vain yliarvioisi itseäsi?

[/quote]

No mitään yksityiskohtaista "vaatimuslistaa" kumppani ehdokkaasti ei voi eikä kannata laittaa. Tai itsestäkään nyt sen tarkempaa erittelyä. Asiahan ei ole mitenkään mustavalkoinen. Kokonaisuus ratkaisee, mutta ääripäitä en etsi. 

Enkä ole tässä akateemista naista ollut vailla, on niitä muitakin koulutuksia.

SItä en sano etteikö poikkeus voisi vahvistaa säännön; duunarimimmeistä löytyy varmasti fiksuja ja akateemisista ihan toivottomia uunoja.

Vierailija
55/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap asuu? 

Vierailija
56/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 40-v.

[/quote]

[/quote] Siis oikeasti: Mies, jonka tarvitsee hakea kumppania NETIN kautta täytyy olla joko helvetin ruma, vammainen taikka sosiaalisesti todella avuton. Sorry. :D LOL

[/quote]

Missä niitä ihmisiä sitten pitäisi etsiä? Junasta vai?

Vierailija
57/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa ristiriitaisesti. Alkaa valjeta, miksi kukaan kunnon nainen ei innostu hänestä.

Vierailija
58/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 40-v.

[/quote]

[/quote]

En ole mitään niistä. Ei mulla ole tapana valehdella ainakaan täällä tuntemattomana henkilönä. Totesin, vain kuinka asiat näen. Jos se oikeuttaa tekemään yleistyksen, että olen helkutin ruma, niin OK. 

Sitä paitsi moni hakee nykyään seuraa netin kautta, koska eivät halua dokata yöelämässä ja löytää vain elähtäneitä lutkia tai huoria.

Saanko kysyä, mikä on sinun koulutustasosi? Tai kuppikokosi?

Vierailija
59/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:32"]

Ap kirjoittaa ristiriitaisesti. Alkaa valjeta, miksi kukaan kunnon nainen ei innostu hänestä.

[/quote]

Täällä kirjoittelee joku toinenkin mies samaan ketjuun! joten vastaukset varmaan on sitä sun tätä

Vierailija
60/71 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:27"]

Missä päin ap asuu? 

[/quote]

eteläinen Suomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme