Ja mistäs löytyy tasokas ja kunnollinen nainen aikuiselle miehelle?
Sen toisen ketjun innoittamana kysyn minäkin ..... :)
Eli mistäs se sitten löytyy tasokas ja kunnollinen nainen?
Sellainen nainen jolla on muutakin tavoitteita kuin käydä selviämässä päivittäin työpaikalla ja ilta viettää sit tietokoneen tai television ääressä.
Kiinnostunut kenties urheilusta, ja itsensä kehittämisestä muutenkin.
Ei tarvitse olla mikään kuuta hamuava uratykki vaan jalat pitäisi kuitenkin ylttää maahan :)
Pitäisi ymmärtää se että me ihmiset ollaan erilaisia, niin myös parisuhteessa. Tämä pitäisi ottaa voimavarana eikä ongelmana.
Melkein väittäisin että jos joku väittää että me ollaan samanlaisia, niin sit jomman kumman tarpeet ja mielipiteet on poljettu :)
Niin ja tärkeimpänä on sit se että lapsia ja lapsiperhe-eloa täytyy ymmärtää, niin hyvässä kuin pahassa.
Rusinoita ei tästä pullasta voi kerätä :)
T: aikuinen mies
Kommentit (71)
Mieheni sanoi minulle että en ole tasokas vaan luksus :) Ihan yhteisen tutun illanistujaisista löysimme toisemme.
NO EI ainakaan täältä. Ootsä ihan hullu??
Kaikista tasokkaimmat on täällä vauva palstalla.
No en ainakaan näköjään minä. Minä olen akateemisesti koulutettu, perusfiksu, ok näköinen ja hoikka, enkä käy töissä selviämässä vaan työskentelemässä. Mutta minä kyllä tykkään viettää illat rennosti tietokoneen ja tv:n ääressä enkä harrasta muuta liikuntaa kuin arkiliikuntaa. Itseni kehittämiseenkään en oikein koe tarvetta koska olen niin onnellinen ihan tällaisena kehittymättömänä versiona ;-)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 11:04"]
No en ainakaan näköjään minä. Minä olen akateemisesti koulutettu, perusfiksu, ok näköinen ja hoikka, enkä käy töissä selviämässä vaan työskentelemässä. Mutta minä kyllä tykkään viettää illat rennosti tietokoneen ja tv:n ääressä enkä harrasta muuta liikuntaa kuin arkiliikuntaa. Itseni kehittämiseenkään en oikein koe tarvetta koska olen niin onnellinen ihan tällaisena kehittymättömänä versiona ;-)
[/quote]
Tiedätkö milloin ihminen on onnellinen?! Silloin, kun ei sitä huomaa...
Teissä "aikuisissa" miehissä on yleensä vikana se, että etsitte näitä kriteereitänne täyttävää naista alle 25-vuotiaiden joukosta. Katselkaa joskus oman ikäisiänne tai jopa vanhempia, saatatte yllättyä iloisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 10:57"]
Mieheni sanoi minulle että en ole tasokas vaan luksus :) Ihan yhteisen tutun illanistujaisista löysimme toisemme.
[/quote]
Tiedätkö hyviä kopioita?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 11:10"]
Teissä "aikuisissa" miehissä on yleensä vikana se, että etsitte näitä kriteereitänne täyttävää naista alle 25-vuotiaiden joukosta. Katselkaa joskus oman ikäisiänne tai jopa vanhempia, saatatte yllättyä iloisesti.
[/quote]
Ehdottomasti ikää pitää olla yli 25 ja vielä mielummin yli 30v
T: ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 11:00"]
Lähdetkö treffeille?!
[/quote]
Lähden !
Minä kävisin muuten, mutta en halua elää lapsiperhe-elämää. Onnea matkaan! Maailma on täynnä hyviä, kunnollisia ihmisiä. :)
Ei nyt 25 ole kuin hikisesti aikuinen. Just ja just etuotsalohkokin kehittynyt.
Mulla 3 lasta, ero vireillä, lähteekö ap treffeille mun kaa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 11:12"]
[/quote]
Ehdottomasti ikää pitää olla yli 25 ja vielä mielummin yli 30v
[/quote]
... ja itse olet? 45? 55?
Netissä. ;-) Sieltä me toisillemme erittäin hyvin sopivat mieheni ja minä toisemme löysimme kolmikymppisinä melkein kymmenen vuotta sitten. Mieheni myöntää olleensa kranttu, ja minä taas olen ajatellut itselläni olevan sen verran erikoisempia kiinnostuksen kohteita, etten ainakaan miehestäni saa seuraa harrastuksiini. Mutta kuinka ollakkaan, jo ensimmäisestä yksäristä alkaen huomasimme, että kriteerit ja vielä jopa huumorintajumme kohtasivat, ja loppu onkin sitten historiaa...
Toki itse kävin n. 10 deiteillä, ennenkuin tämä jackpot osui omalle kohdalle, mutta kyllä ne muutkin ehkä kahta peluria lukuunottamatta olivat selkeästi hyviä miehiä, jollekin muulle naiselle tai muussa tilanteessa vain.
[/quote]
Sori, en pidä kurttuisasta p*llusta.
Mies
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 10:53"]
Tasokkaita naisia on tässä maassa pilvin pimein. Se on tietysti haaste, mistä heidät löytää.
[/quote]
Tasokkaita naisia on, tasokkaita vapaita naisia ei ole.
Tasokkaita naisia on tässä maassa pilvin pimein. Se on tietysti haaste, mistä heidät löytää.