Ottaa päähän miehen pihtaaminen.
Suututtaa ja itkettää kun se haluaa seksiä vain kerran kuussa ja mä monta kertaa viikossa. Taas jouduin dildoilemaan kun mies töissä. Ei auta bpuheet,seksikkäät alusvaatteet tms on kuulemma väsynyt ja stressaantunut. Tätä jatkunut jo useamman vuoden. En vaan meinaa jaksaa. Pitääkö naisen näin 40v lopettaa seksihommat?
Kommentit (11)
Miehillä on ikävä kyllä sellainen ongelma, että stressi ja väsymys voivat viedä paitsi seksihalut niin myös stondiksen. Nainen voi aina feikata tai olla passiivisesti mukana mutta mieheltä tuo ei oikein onnistu, jos nussia pitäisi.
Pyysitkö panon sijaan esimerkiksi nuolemaan sulle orgasmin? Se ei aseta miehelle paineita stondiksen keston suhteen.
No yyh, kolmonen, varmaan oiskin tosi kivaa nuolla pillua, jos ei halua seksiä!
Meillä oli sama tilanne ja ratkaisin sen menemällä vieraisiin. Nyt on seksisuhde erään miehen kanssa. Mies saa olla ihan rauhassa minun vonkaamiseltani.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:13"]
[/quote]
Mitä, täällähän on toitotettu että toki naisen pitää ottaa suihin vaikka seksi ei huvittaisikaan. Joten miksi asia olisi eri kun mies on kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:18"]
[/quote]
Mitä, täällähän on toitotettu että toki naisen pitää ottaa suihin vaikka seksi ei huvittaisikaan. Joten miksi asia olisi eri kun mies on kyseessä?
[/quote]
Ei se mun mielestä olekaan.
t. nelonen (nainen, btw)
Onko mitään keinoa saada mies vähemmän stressaantuneeksi? Meillä oli sama juttu, siitä on jo kauan, oltiin vasta alle kolmikymppisiä. Miehellä oli kova stressi töissä ja seksihalut hävisivät täysin. Se ei edes koskenut minuun, se oli kamalaa :( Asia ratkesi vasta kun mies vaihtoi työpaikkaa ja piti sitä ennen pitkän loman.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
t. nelonen (nainen, btw)
[/quote]
Ei mulla ole asian kanssa ongelmaa. Olen ollut tuollaisessa tilanteessa se seksiä haluamaton mies, joka kyllä ryhtyi nuolemaan ja sormettamaan. Ongelmana ei minun osaltani ollut se, että seksi olisi inhottanut vaan se että seksi ei kiinnostanut tarpeeksi stressin vuoksi. Orgasmin antaminen omalle kullalle ei ole mitenkään vastenmielistä.
t. kolmonen (mies)
Kannattaa joskus pestäkin se toosa.
Kammottavaa oli kun yksi veti alushousut alas ja niistä roikkui jokin paksu keltainen joustava kappale. Se tarttui alushousuihin ja oli kiinni toosassa. Kysyin mikä toi on ja nainen katsoi toosaan ja tarttui naruun kiinni ja veti sen irti ja sanoi että täähän on valkovuotoa!!!! pyyhki limanarun alushousuihin ja kouraisi toosaansa ja alkoi venytellä sitä että kato miten kiva.
käännyin kannoillani ja juoksin ulos. sillä matkalla olen vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 00:28"]
t. nelonen (nainen, btw)
[/quote]
Ei mulla ole asian kanssa ongelmaa. Olen ollut tuollaisessa tilanteessa se seksiä haluamaton mies, joka kyllä ryhtyi nuolemaan ja sormettamaan. Ongelmana ei minun osaltani ollut se, että seksi olisi inhottanut vaan se että seksi ei kiinnostanut tarpeeksi stressin vuoksi. Orgasmin antaminen omalle kullalle ei ole mitenkään vastenmielistä.
t. kolmonen (mies)
[/quote]
Sama täällä, tosin on kyllä poikkeuksellinen päivä, jos minua ei haluta tai en innostuisi siitä kun toinen tekee aloitteen.
Joku kyseli stressin vähentämisestä. Suurelta osinhan se on korvien välissä, aiheesta löytyy kyllä ohjeita miten sitä voi yrittää laukaista. Ironista kyllä, säännöllinen seksi laskee stressihormonin tasoja selvästi. Stressihormoniin voi vaikuttaa myös sillä mitä syö. Lisäravinteissa on tehokkaita tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 23:17"]
Meillä oli sama tilanne ja ratkaisin sen menemällä vieraisiin. Nyt on seksisuhde erään miehen kanssa. Mies saa olla ihan rauhassa minun vonkaamiseltani.
[/quote]
Tosi kypsää käytöstä.
Mikä ihme siinä on, että kun naiset nuorena pihtaa ja miehet pettää. Miehet on tunteettomia sikoja. Kun naiset vihdoin heräävät seksin iloihin, on miehet jo kyllästyneet koko touhuun. Kun naiset sitten hakee seksinsä muualta, he ovat siihen täysin oikeutettuja.
Et sä täältä myötätuntoa tuohon saa, täällä on vain niitä pihtaavia naisia.