Rakastuvatko naiset mieheen itseensä, vai "kokonaisuuteen"?
Nyt puhutaan ensisijaisesti aikuisista naisista, sanotaanko alle kolmekymppisistä alle nelikymppisiin.
Yhä vahvemmin alkaa tuntua siltä ettei nainen rakastu vain mieheen, vaan kaikki miehen sosioekonomisesta statuksesta ystäväpiiriin ja ansaintakykyyn ovat kokonaisuus jonka nainen haluaa. Miehen asema ja varallisuus ovat kuin miehen jatke, tai osa miestä. Mitä paremmalla tasolla ne ovat, sitä positiivisemmassa valossa nainen miehen luonteen ja ulkonäön kokee. Yhtäkkiä se mikä oli ennen epäkiinnostavaa ja tylsää, onkin nyt jotain muuta. Tyhmät vitsit muuttuvat hauskoiksi, outo käytös kiehtovaksi omaperäisyydeksi, tylsä pohdiskelu ilmiselväksi älykkyydeksi. jne.
Kukaan ei ole koskaan myöntänyt ihastuneensa ammattiini tai varallisuuteeni, mutta kuitenkin jonkinlainen menestyminen yrittäjänä on muuttanut naisten suhtautumisen aivan erilaiseksi verrattuna aikoihin kun olin rividuunari samalla alalla.
On sellainen tunne ettei yksikään nainen näe minua, vaan elämän - kokonaisuuden - joka seuraisi jos päätyisimme yhteen.
Olen joutunut menemään itseeni ja kysymään onko aina näin, vai onko yritykseni ainoa avuni? En ole kuitenkaan ainoa joka pohdiskelee tätä ja on kokenut saman.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään esimerkiks vaikka ranta-aho.
Täys rikollinen mutta hyvän näkönen ja rikas, suurin osa naisista ihan lääpälläänLähde sille, että suurin osa naisista on ihan lääpällään. Mä itse ainakin ampuisin itseäni mieluummin jalkaan kuin tunkisin johonkin rikollispiireihin.
Jatkuvasti nähdään esimerkkejä siitä, että naiset on ihan lääpällään väkivaltaisiin miehiin. Rikollisten lisäksi kelpaavat mm. vapaaottelijat, nyrkkeilijät sekä poliisit.
Niin sitä lähdettä kyselin sille, että suurin osa naisista on lääpällään rikollisiin. Ymmärräthän, että lähde ei ole se, että toistat mielipiteesi?
Olin eri kuin se jonka kanssa keskustelit aiemmin. Todisteet näkee jokainen omilla silmillään. Naiset tykkäävät väkivaltaa tekevistä miehistä.
Olen eri kuin kukaan aiemmista. Olen nainen, enkä pidä väkivaltaisista rikollisista. Aiemmin mainittu poika on rikollinen - ja jos hän on mielestäsi hyvännäköinen, eihän se tarkoita että hän olisi sitä myös minun mielestäni? Vai tarkoititko, että hän on hyvännäköinen sinun ja instatyttöjen mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täys rikollinen mutta hyvän näkönen ja rikas, suurin osa naisista ihan lääpälläänLähde sille, että suurin osa naisista on ihan lääpällään. Mä itse ainakin ampuisin itseäni mieluummin jalkaan kuin tunkisin johonkin rikollispiireihin.
Jatkuvasti nähdään esimerkkejä siitä, että naiset on ihan lääpällään väkivaltaisiin miehiin. Rikollisten lisäksi kelpaavat mm. vapaaottelijat, nyrkkeilijät sekä poliisit.
Niin sitä lähdettä kyselin sille, että suurin osa naisista on lääpällään rikollisiin. Ymmärräthän, että lähde ei ole se, että toistat mielipiteesi?
Olin eri kuin se jonka kanssa keskustelit aiemmin. Todisteet näkee jokainen omilla silmillään. Naiset tykkäävät väkivaltaa tekevistä miehistä.
Olet väärässä. Naiset eivät pidä väkivaltaisista miehistä, he pitävät maskuliinisista piirteistä miehillä. Kaikki maskuliiniset miehet eivät ole väkivaltaisia, mutta maskuliinisissa miehissä on enemmän väkivaltaan taipuvaisia kuin feminiinisissä, mikä on aika loogista, koska ei kukaan hintelä nörtti yritä päteä voimillaan selviytymiskeinona. Jos nyrkkelijä saa kunniaa toisen turpaan lyömisestä, nakkikioskijonossa uhitteleva nörtti voi menettää siitä henkensä. Siksi saattaa näyttää siltä, että naiset kokevat vetoa väkivaltaan, vaikka oikeasti heitä kiihottaa näissä miehissä lähinnä leveät hartiat ja isot lihakset sekä testosteronin muokkaamat kasvonpiirteet. Naiset katsos ovat seksuaalisia ja visuaalisia olentoja, jotka kokevat vetoa enemmän tiettyihin muotoihin kuin toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan ensisijaisesti aikuisista naisista, sanotaanko alle kolmekymppisistä alle nelikymppisiin.
Yhä vahvemmin alkaa tuntua siltä ettei nainen rakastu vain mieheen, vaan kaikki miehen sosioekonomisesta statuksesta ystäväpiiriin ja ansaintakykyyn ovat kokonaisuus jonka nainen haluaa. Miehen asema ja varallisuus ovat kuin miehen jatke, tai osa miestä. Mitä paremmalla tasolla ne ovat, sitä positiivisemmassa valossa nainen miehen luonteen ja ulkonäön kokee. Yhtäkkiä se mikä oli ennen epäkiinnostavaa ja tylsää, onkin nyt jotain muuta. Tyhmät vitsit muuttuvat hauskoiksi, outo käytös kiehtovaksi omaperäisyydeksi, tylsä pohdiskelu ilmiselväksi älykkyydeksi. jne.
Kukaan ei ole koskaan myöntänyt ihastuneensa ammattiini tai varallisuuteeni, mutta kuitenkin jonkinlainen menestyminen yrittäjänä on muuttanut naisten suhtautumisen aivan erilaiseksi verrattuna aikoihin kun olin rividuunari samalla alalla.
On sellainen tunne ettei yksikään nainen näe minua, vaan elämän - kokonaisuuden - joka seuraisi jos päätyisimme yhteen.
Olen joutunut menemään itseeni ja kysymään onko aina näin, vai onko yritykseni ainoa avuni? En ole kuitenkaan ainoa joka pohdiskelee tätä ja on kokenut saman.
Tämä on totuus, ja totuudesta rangaistaan jyrkästi feministisellä vauvapalstalla. Mies ei kiinnosta naisia ihmisenä. Mies kiinnostaa naisia erilaisina hyötyinä, ja jos hyötyjä on riittävästi, niin nainen kiihottuu. Hyötyjä voivat olla mm. mukava asuminen, viinikoiramatkailu, kateelliset tyttökaverit, jne.
Mistäs mies sitten kiinnostuu naisessa? Mahdollisuudesta saada muut kateelliseksi kaunis nainen käsivarrella? Vallan tunteesta seksissä (useimmat miehet tykkäävät alistaa seksin aikana)? Mahdollisuudesta saada egon jatke eli lapsi, jota useimmat miehet eivät hoida tasa-arvoisesti, vaan jättävät rankimman homman naisen harteille? Egon buustaus saadessa naisen ihailua?
"Ihanan" kyynistä... Itse ihastuin miehessäni hänen olemukseen. Sen perusteella kuvittelin hänen olevan sydämellinen, hellä, mystinen ja viisas. Tutustuttuamme hän myös oli tuota kaikkea. Mutta ihmisen luonnekin voi muuttua monesta eri syystä. Se myös heijastuu siihen mitä tekee, mitä omistaa... Joten mikä onkaan se "minuus", mihin mielestäsi pitäisi rakastua?
Naisille nyt vaan on tärkeintä miehen rahat ja status.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että mieheni rakastui lähinnä siihen miltä näytän.
Hän on eritellyt hetken jolloin se tapahtui. Olin kävellyt häntä kohti, sääret paljastavassa mekossa. Olin katsonut häntä ja hymyillyt lämpimästi, kuulemma. Silloin hän oli "mennyttä miestä" omien sanojensa mukaan.
Tää saa mut tietenkin ajattelemaan, että entä jos mun sääret ei olisi näin pitkät (geneettinen ominaisuus johon en voi vaikuttaa), tai jos muuten en olisi tämän näköinen (sama) tai hymyni olisi ollutkin hänestä epäviehättävä, olisiko hän sitten mennyt vokottelemaan sitä toista, tummatukkaista naista joka hänellä oli kierroksessa deittipalvelussa?
Tietenkin oli muitakin syitä ihastua juuri minuun, kuten mun omistusasunto Helsingin keskustassa, hyvä työpaikka ja korkea koulutus, hauskat jutut ja iloinen luonne.
Mikä tästä on sitä kokonaisuutta, ja mikä on sitä "minua itseäni", joka saa miehen rakastumaan?
Jos olisin lihava tai köyhä, hän ei olisi halunnut minua. Eikö hän siis "rakasta" "minua" oikeasti? Mistä voin tietää?
Onneksi en ole miehen rakkaudesta riippuvainen, vaan mulla on omat tulot ja oma asunto.
n34
Vastauksia näihin kysymyksiin, ap ja muut miehet? Kiitos panoksestanne,
Et tule saamaan. Ei nämä kykene dialogiin. Kohta tulee taas julistus, johon voi vastata "ok". Sellainen kommentti ei ole keskustelua, johon voi vastata noin. Yksikään ketjun miehistä ei ole valmis antamaan itsestään mitään. He nauttivat siitä, kun naiset nöyryyttävät itseään puolustautumalla heidän väitteitään vastaan.
En koe että tämä olisi naisten itsensä nöyryyttämistä, ennemminkin nämä asialliseen keskusteluun kehottavat viestit osoittavat, miten heikoilla kyvyillä varustettuja ovat ne pojat (en sano miehet), jotka eivät pysty vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisessa keskustelussa. Ne jotka pystyvät, ovat tietenkin eri asia.
Olen valmis hyväksymään perustellut argumentit, ja vastaamaan niihin. Olen tietenkin myös tietoinen, että moni ei pysty keskusteluun. On oma aiheensa, miksi peruskoulussa ei opeteta väittelytaitoja, mutta emme mene siihen nyt.
Haluan uskoa, että tähänkin kysymykseen tulee punnittuja vastauksia. Muutenhan pitäisimme palstamammamiehiä typeryksinä, emmekä tietenkään halua sortua siihen. Arvostamme keskustelukumppania, kuten asiaan kuuluu.
Minä haluaisin, että mieheni olisi paras ystäväni, eikä halua tehdä minulle pahaa. Olisi hauskaa yhdessä ja turvallista suunnitella elämää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Naiset eivät pidä väkivaltaisista miehistä, he pitävät maskuliinisista piirteistä miehillä. Kaikki maskuliiniset miehet eivät ole väkivaltaisia, mutta maskuliinisissa miehissä on enemmän väkivaltaan taipuvaisia kuin feminiinisissä, mikä on aika loogista, koska ei kukaan hintelä nörtti yritä päteä voimillaan selviytymiskeinona. Jos nyrkkelijä saa kunniaa toisen turpaan lyömisestä, nakkikioskijonossa uhitteleva nörtti voi menettää siitä henkensä. Siksi saattaa näyttää siltä, että naiset kokevat vetoa väkivaltaan, vaikka oikeasti heitä kiihottaa näissä miehissä lähinnä leveät hartiat ja isot lihakset sekä testosteronin muokkaamat kasvonpiirteet. Naiset katsos ovat seksuaalisia ja visuaalisia olentoja, jotka kokevat vetoa enemmän tiettyihin muotoihin kuin toisiin.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Naisille nyt vaan on tärkeintä miehen rahat ja status.
Ok. Eli tiedät, miten herättää naisen kiinnostus, eikä aiheesta siis tarvitse enempää keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että ap ei edes ole mikään yrittäjä vaan kuvittelee vain, että hänellä kävisi parempi flaksi yrittäjänä.
Niin, kuulostaa enempi akateemiselta ja sellaiselta, joka pohtii ja on varmaan lukenut jonkinverran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totuus, ja totuudesta rangaistaan jyrkästi feministisellä vauvapalstalla. Mies ei kiinnosta naisia ihmisenä. Mies kiinnostaa naisia erilaisina hyötyinä, ja jos hyötyjä on riittävästi, niin nainen kiihottuu. Hyötyjä voivat olla mm. mukava asuminen, viinikoiramatkailu, kateelliset tyttökaverit, jne.
Kiintoisa mielipide. Asun mukavasti mieheni kanssa (en tosin tiedä, onko sinulla ja minulla sama käsitys mukavasta asumisesta).
En ole huomannut, että ystäväni olisivat kateellisia minulle, enkä ole ollut heille kateellinen. Ehkä se johtuu siitä, ettemme ole vielä päässeet perille siitä, mitä viinikoiramatkailu on?
Ai nin, tulotaso on aika samanlainen, ja ollaan saman ikäisiä.Odotatko ihan oikeasti asiallista keskustelua? Teet vain itsestäsi pellen kertomalla henkilökohtaisista asioistasi ketjuun, jonka tarkoituskin on vain huudattaa naisia.
En odota asiallista keskustelua, pehmoprovoilen, koska se saattaa ärsyttää. Mikä on sun tekosyy? 💕
Riippuu ihmisistä. Joidenkin seurassa ei tällaisia tarvitse edes pohtia. Heistä kannattaa valita kumppani.
Auttaa myös jos tietää itse, että on tarjota ihmisenä muutakin kuin ulkonäkönsä ja statuksensa. Riittävän hyvä itsetunto tuo kyvyn painottaa itsessään piirteitä, jotka ovat merkityksellisiä.
Kannattaa myös olla nirso. Nirsous pitää pahimmat hyväksikäyttäjät etäällä. Surullista jos joutuu pohtimaan tällaista omasta puolisostaan jälkikäteen.
Ensimmäisen kerran historiassa todella hyvä kysymys. Täytyy paneutua asiaan ja palaan toivottavasti huomenna. TODELLA HYVÄ KYSYMYS!!!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran historiassa todella hyvä kysymys. Täytyy paneutua asiaan ja palaan toivottavasti huomenna. TODELLA HYVÄ KYSYMYS!!!
Samaa mieltä!!! Jee!!! Antropologiaa, uujeeee... Niina 28 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan miehiset piirteet niinku kasvojen muoto,, mutta en mitään muuta tästä kirjoituksesta.
Ihan samamillanen lihas, niin nakkikioskilla voi henki lähteä.
Kaapit ei kiinnosta. Enemmän kiinnostaa semmoset, jotka osaa liikkua hyvin tai soittaa tai piirtää tai on verbaalisti lahjakas ja osaa huomioida minut ja välittää ihmistä muutenkin ja on luotettava.
Ai jumalauta kuinka hyvin aseteltu ja monitahoinen kysymys. Vanhan hipin haara allkaa kostumaan. Kysyjäjällä on yliopistotutkinto, for sure. Palataan.
Koko yhteiskunta on äärimmäisen menestyskeskeinen. Jos olet ”menestynyt” näyttäydyt kiinnostavana, suosuttuna ja älykkäänä seurana niin miehille kuin naisille. Varmasti menestys ja älykkyys on kautta aikojen kiinnostanut ihmisiä.
Oli kyllä vaikea valinta. Miksi nainen ei valinnutkaan sitä kouluttamatonta miestä, joka kohteli huonosti? Miksi ihmeessä hän valitsi korkeasti koulutetun miehen, joka kohtelee hyvin? Kyllä naiset ovat pinnallisia.
Ap kirjoittaa täällä itse kommentteja omasta älykkyydestään ja aloituksen nokkeluudesta, heh 😁
Et tule saamaan. Ei nämä kykene dialogiin. Kohta tulee taas julistus, johon voi vastata "ok". Sellainen kommentti ei ole keskustelua, johon voi vastata noin. Yksikään ketjun miehistä ei ole valmis antamaan itsestään mitään. He nauttivat siitä, kun naiset nöyryyttävät itseään puolustautumalla heidän väitteitään vastaan.