Säkki Tepponen - Hot or Not?
Kommentit (14)
Nottis, mutta kaikki hunkkelit on nottiksia. Oikein hävettää ne ihan kuin muutkin vastaavat tyttö/poika kiehnääjät
Pakko myöntää, ettei oikein ole mun makuuni myöskään. Lähinnä hymyilyttää yhdistelmä yliruskea iho ja valkoiset hampaat. Lisäksi se, että mies laittaa tukkaa puoli tuntia päivittäin on vähän, ööö, neitimäistä. Mutta mä oonkin vanha kurppa, enkä ehkä ollenkaan tajua hyvän päälle.
Ei ole hot. Tekemällä tehty kuuman oloiseksi. On ylituunatut hiukset, trendivaatteet ja flirttaileva luonne. Ainut ihana piirre siinä miehessä on se kuinka tunteellisen rakastanut se on ex-naiseensa. Itse meni suhteensa pilaamaan. Toivottavasti vielä joskus saa tilanteen korjattua.
Jos Tepolla olisi päällä verkkarit, t-paita ja hankkijan lippis, näyttäisi ihan juntilta.
Yhtenäinen linja täällä tähän asti. Ja komppaan edellisiä...kuvottava lähinnä! Kuvottavuuden kruunaa ne sen kulmakarvat, karseet!
NOT, hirvee guido ja rumat kulmakarvat. Lisäksi petti raskaana olevaa tyttöystäväänsä. Ällö.
Kyllähän kaveri on hyvännäköinen ja hyväkroppainen, sitä ei käy kieltäminen, mutta onko hän seksuaalisesti hottis, se on sitten täysin eri asia.
NOT ! En pidä meikkaavista miehistä enkä rusketusvoiteen väärinkäyttäjistä. Kamalaa katsottavaa. Tainnut toikin muijansa tavoin käydä kirurgin veitsen alla. Kuvitteleeko ne oikeesti, että silvottuna ovat kauniimpia?
On kyllä erittäin not. Melkein menee jo luotaantyöntävän puolelle.
Not :-( Tekisi jotain niille kammottaville kulmakarvoille. Tai tarkemmin jättäisi tekemättä. Ei näyttäis niin ämmältä.
Not potenssiin sata!