Superfruit Slim
Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta? Itseäni kiinnostaisi kokeilla mutta mietityttää että voiko tuo oikeasti toimia vai onko ihan huuhaata...
Kommentit (60)
Ihan turha osto sinne meni rahat ja läskit säily! miten saa rahat takaisin huijauksesta? kysyy NEnnu
Nää on nItä, joilla päätyy maksansiirtojonoon...
Lääkäri-setäni sanoin: jos olisi olemassa pilleri, joka tepsii ihan oikeasti, ei ylipainoisia lääkäreitä olisi.
Viikon syönyt ja viisi kg lähtenyt. Energiaa täynnä,hiukset kynnet iho loistokunnossa =) enkä ole urheillut taikka mitenkään muuttanut ruokavaliota. Suosittelen kyllä! Kahden sijasta,olen neljä kapselia päivässä ottanut.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:58"]Hei kaikki, ketä olette tilanneet ja käyttäneet näitä superfruit slim17 kapseleita.
Tilasin ja tänään tuli paketti...Firma mikä edustaa sukkia ja terveystuotteita eli siis paketti jo herätti epäilystä. Toiseksi odotin saavani muovipurkin en pahvipakettia. Pahvipaketti ihan asiallinen. Pahvipaketin sisällä "minigrip" pussissa kapselit. Löytyi voimassaoloaika. Avasin pussin, eivät haisseet ainakaan pahalle. Vaalean ruskeita kapseleita. Onko muut tilaajat saaneet kapselit näin? Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla ennen, kuin saan kommentteja samanlaisista tuotteen saanti tiedoista. Ja he ketä on saanut vatsaoireita, onko ehtinyt vessaan asti? ;)
[/quote]
Mulle tuli myös minigrip-pusseissa ja paketti tuli Virosta. Yli puolitoista kuukautta käytin ja nyt lopetin, koska eivät ole pudottaneet painoani.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:58"]Hei kaikki, ketä olette tilanneet ja käyttäneet näitä superfruit slim17 kapseleita.
Tilasin ja tänään tuli paketti...Firma mikä edustaa sukkia ja terveystuotteita eli siis paketti jo herätti epäilystä. Toiseksi odotin saavani muovipurkin en pahvipakettia. Pahvipaketti ihan asiallinen. Pahvipaketin sisällä "minigrip" pussissa kapselit. Löytyi voimassaoloaika. Avasin pussin, eivät haisseet ainakaan pahalle. Vaalean ruskeita kapseleita. Onko muut tilaajat saaneet kapselit näin? Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla ennen, kuin saan kommentteja samanlaisista tuotteen saanti tiedoista. Ja he ketä on saanut vatsaoireita, onko ehtinyt vessaan asti? ;)
[/quote]
Mulle tuli myös minigrip-pusseissa ja paketti tuli Virosta. Yli puolitoista kuukautta käytin ja nyt lopetin, koska eivät ole pudottaneet painoani.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:32"]
Pistin kyseisen tuotteen kans tilaukseen kun ihan mielenkiinnosta haluun koittaa. Kovasti tuolla sivuilla puhutaan että se on semmoissille ihmisille jotka muuten eivät pysty pudottamaan painoa.. ihmettelen vaan että toimiiko se sitten kunnolla niillä ihmisillä jotka eivät ole edes jaksaneet yrittää pudottaa sitä ( tiedän että kuulostaa laiskalta ). Onko edellytys sen toimivuudelle se että on yrittänyt jo kaikkea muuta? Olen todella skeptinen tämän suhteen koska tämä mietityttää todella paljon. Noista vatsaoireista minäkin haluaisin kuulla enemmän
[/quote]
Ai saatana :D:DD
Kylläpä minäkin laihdun jos aina aamusin alan näin nauraa hytkyttään :D
Kyllä tyhmiä riittää! Epäilet siis, että laihtumisen edelletyksenä on se, että joskus on yrittänyt laihduttaa. Ja olet skeptinen koska sinua mietityttää :D:D:D
KIITOS!
Ei te ootte niin tyhmiä :D Jos joku pillereiden popsiminen laihduttais oikeesti niin maailmassa ei olis ylipainoisia ihmisiä..
Ei siinä oikeesti muu auta kuin syödä vähemmän kuin kuluttaa.
ei voi olla totta??Eikä edes mahdollistakaan- nimittäin hiusten kasvua ajatellen.Kuukaudessa hiusten kasvu kun normaalisti on noin 1sentti.Jos totta lie niin heti tilaisin.Ja mahtaako sekään toimia samallalailla jokaisella
Tilasin em paketin ja olen syönyt aamuin - illoin kaksi kapselia kerrallaan. Ei mitään vaikutusta, paino ennallaan.
Yritin soittaa palvelunumeroon heti sen auettua, jonossa viisi tuntia, sit luovutin.
tod.näk täyttä humpuukia.
Toiminta ja kapselit on täyttä huuhaata!! Älä missään nimessä tilaa moisia. Paino ei muuttunut mitenkään viikossa, vaikka koetin muulla tavoin tukea painon laskua, vaan pah! Olin firmaan yhteydessä ja kerroin, että heidän mainonta antaa ymmärtää paljon, mutta mikään ei toteudu ja lisäksi sanoin, että koska mitään ei ole tapahtunut ja laskussa oli aikaa jäljellä eräpäivään lähes viikko, niin on idioottimaista maksaa lasku ja sitten odotella rahaa takas. Jouduin hieman väkeviä sanoja käyttämään, mutta tehosi. Lähetin avaamattomat paketit takas yhdessä laskun kanssa, ykkösluokan postissa ja asia on sillä selvä.
mulla ei vatsa kipua ole tullut eikä kyllä painokaan ole tippunut.... juoda kylläkin pitää enemmän kuin normisti.. mut eipä tartttte toista kertaa moista tilata..
Miten Superfruitslim 17 suhtautuu esim. verenpaine- tai kolesterolilääkitykseen? Voiko käyttää yhtäaikaa?
Älä mene lankaan! Luin juuri tarkaan esittelypaperin. Ei mitään asiallista tietoa, pelkkää kertomusta. Tässä tuotteessa raha menee hukkaan. Jos valmiste poistaa vettä, se ei näkyy tietenkin painon vähenemisenä. Ruokavalio ja liikunta, se vauvaperheessäkin mahdollista.
Kun et tiedä, mitä syöt, voit syödä vaikka huumetta, joita käytettiin lääkärin määräyksestäkin aikanaan laihduttamiseen. Se pistää elintoiminnat vauhtiin.
Minkälaisessa paketissa tulee? Perus valkoisessako? Ja tuleeko kotiovelle vai postilaatikkoon?
Olkaa iloisia ettette tilannu kalleinta pakettia niin kuin minä JA IHAN TYHJÄSTÄ. Kyllä on niin typerä olo, kun tämmöseen mainoshömppään narahdin...
Hei, etsiskelin myös kokemuksia ko tuotteesta. esittely ja kokemukset netissä kuulostivat aidoilta...mutta oma kokemus oli se että makeanhimo kasvoi ekan viikon aikan ja paino nousi yli kilon!! Otin ihan normisti tabletin kuten ohjeessa sanottiin x 2 pvä???
Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Vasta Thermacuts :n avulla asteittain pääsin eroon ylimääräisistä kiloista ja 3 kuukauden kuluessa painoni oli pudonnut 75 kilosta 60 kg.
Muahahahahaaaa!!!!
Aika idioottia uskoa mihinkään "superpilleridietteihin".. vaikkakin olisko nää hehkuttajat kyseisen firman edustajia? ;)
LIIKKUKAA LÄSKIT JA LOPPETTAKAA MÄSSÄILY!
Siinä teille ihmediettiä kerrakseen