Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superfruit Slim

Vierailija
04.09.2013 |

Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta? Itseäni kiinnostaisi kokeilla mutta mietityttää että voiko tuo oikeasti toimia vai onko ihan huuhaata...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2-viikoa popsinut,ei mitään toivoa:(

Vierailija
22/60 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmia palautuksessa oli? Odotan näet pakettia jolla lähden kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin myös kyseistä tuotetta, kuulostii liian hyvältä, että pakko oli kokeilla. Otin pakkauksen jossa laihtuu 14-18 kg. Laihtusin ehkä n.3kg 4kk aikana, eli tosi vähän, mutta senttejä on lähtenyt ja paino ei ole noussut vaikka olen herkuttellut pitsaa ym. Salilla ja juoksemassa käyn, entiedä onko laihtuminen siitä johtuvaa. Vatsa ainakin toimii paljon paljon paremmin tämän tuotteen avulla. Meinaan vielä tilata, ja lopetan pitsojen ym syömisen ja teen testin uudelleen. On huuhaata tai ei, ni testaan vielä, tyytyväinen ainakin kun reilu parituumaa laihtunut :) Eikä ole tullut vatsakipuja.

Vierailija
24/60 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako syödä jos imettää missään ei lue

Vierailija
25/60 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ku imettää

Vierailija
26/60 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin aloituksen, olin ihan varma, että ap saa kauhean ryöpytyksen niskaansa, kun edes harkitsee kokeilevansa jotakin noin höhlää. Yllätys oli suuri, kun luin vastauksista ja huomasin, miten moni noita pillereitä on tilannut ja syönyt! Rahat voisi kyllä käyttää viisaamminkin... Ja kuten joku edellä jo ihmetteli, miten ihmeessä uskallatte ylipäänsä syödä joitain minigrippussissa tulevia pillereitä?

Vierailija
27/60 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...huh...mitä potaskaa...hiukset kasvaa tyvestä ja kaikki mitä on päänpäällä on kuollutta hius ei kuljeta latvoihin ravintoa vain ainoastaan uuteen kasvuun joka tyvestä tulee noin 1cm kuussa...kyllä on potaskaa koko hopatus. Mutta hienoa jos henkinen taso virittyy

Vierailija
28/60 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miten varmasti laihdut. Aamupala iso lautasellinen puuroa ja voileipä, töissä lämmintä ruokaa evääksi (n.2 nyrkin kokoinen annos), töitten jälkeen lämmintä ruokaa (n. 1 yhden nyrkin kokoinen annos) klo 18.00 jälkeen jos nälättää niin porkkanoita tai kirsikkatomaatteja yms. Terveisin. -23 kg nykyinen bmi 19.

Vierailija
29/60 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ihmiset pistävät suuhunsa tollaisa tabeltteja,joiden sisällöstä ja pitkä aikaisista vaikutuksista ei ole mitään tietoa?

Oikeastiko ihmiset ovat pahimmassa tapauksessa uhraamaan oman terveytensä, laihtuakseen.

Laihtumiseen ei ole olemassa mitään ihme pillereitä.Ruokavalio on ainut tehoava keino.

Vierailija
30/60 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuottetta itselleni pian kolme viikkoa sitten. Kauan teillä niiden saapuminen kesti?

Vierailija
31/60 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO voi voi..minäkin tilasin ..olen  pari päivää syönyt..ootan millon paino hurahtaa alaspäin

Vierailija
32/60 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minigrippi pussissa ja kukapa tietää mitä ne ovat..palautin tabletit söin viisi päivää

ja ei grammaakaan painoa pois ..huuhaata..!!!

Vierailija
33/60 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan edes kuullut kyseisestä tuotteesta?

Vierailija
34/60 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös kokeilla tuota, mutta eipä oikein tunnu kukaan tietävän onko se oikeasti tehokas vai ei.

Pitää kai ottaa riski ja kokeilla kävi miten kävi :D

Vierailija
35/60 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuon googlaa ja klikkaa ekaa halutulosta, sanoisin että samanlaista huuhaata kuin muutkin laihdutusvalmisteet! Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että syömällä oikein ja järkevästi ja ehkä liikkuen hieman, ne kilot karisevat? Herkut pois ja lenkille tuonne kauniiseen syyssäähän!

Vierailija
36/60 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kans otin sit riskin ja tilasin sen pienimmän pakkauksen. Nuo mahakivut oli kyllä minullakin ekat 2 päivää melkoiset  ja ihan vesiruikulla olin joten sen takia paino tippui sen 2kg. Mutta tulipa sitten taas takaisin nekin :P Ruokahalut on kyllä kieltämättä vähentyneet, eikä niin herkkujakaan mieli tee.   Kyllä mä kans luulen, että kakkulan kaivoon rahat meni, mutta koitanpa minäkin tän kuurin kunnialla loppu saattaa :D 

Vierailija
37/60 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muka osalla toimii ja toisilla ei :O

Vierailija
38/60 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullekki tuli minigrip pusseissa. Viikon olen syönyt ja ei mulla minkäänlaisia vatsakipuja ole. En tiedä onko paino pudonnut koska minulla ei ole vaakaa kotona :D

Vierailija
39/60 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kaikki, jotka petyitte SuperFruit Slim -tuotteeseen. Minä olen yksi pettyneistä ja lähetin kapselit toimittaneelle yritykselle viestin, jossa ilmaisin selvin sanoin pettymykseni tuotteeseen. Paino ei minulla ollut laskenut kuurin aikana yhtään. Sain rahani takaisin ja pettymykseni hieman lieventyi. Kapseleita en voinut lähettää takaisin, koska olin syönyt kiltisti kuurin loppuun. 

Vierailija
40/60 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin sairaalloisesta ylipainosta alipainoon viikossa superkanankakkauutteella. Löytää holmotostaa.fi, hinta 600 e / kahden viikon satsi.

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme