Tunsi BB "julkkiksista" neljä, olenko juntti?
Tulin lenkiltä ja BB oli jo pitkällä menossa, joten katsoin sen 6x pikakelauksella. Tunsin pikakelauksesta ilman ääntä neljä "julkkiksista": Frederic, Anu Saagim, Sara Sieppi ja Andy McCoy. Nämä oli näköjään minun näkökulmasta julkkiksia.
Nimistä sitten tunnistin enemmän tai vähämmän pari henkiklö lisää.
Aika pliisua. Kyllä mukaan olisi pitänyt saada jotain oikeita julkkiksia (poliitikkoja, aktivisteja, urheilioita, näytteliöitä, juontajia yms.), eikä pelkästään näitä 7-päivää julkiksia.
Kommentit (15)
Aika harvalla julkkisella on mahdollista olla 6 viikkoa poissa työstään. ja toetenki ihan toinen juttu, että kuinka moni oikea julkkis tuonne nyt ylipäätään haluaa mennä
Ei kukaan järkevä poliitikko taloon astu. Onhan siellä näyttelijä... Ja Suomessa nyt oikeesti on ne n. 200 Julkkista, joista taloon on saatu 3% eli puolet talon asukkaista... Ja Julkkiksella tarkoitan just jotain muuta kuin kansanedustajaa tms.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 07:25"]
Sanoisin, että juntti nimenomaan tuntee ne kaikki...
[/quote]Sama tuli mieleen, wt-juntti tunteen muut paitsi nuo neljä.
Minä tunsin vain kaksi, nuo mainitsemasi miehet.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 07:41"]
Ei kukaan järkevä poliitikko taloon astu. Onhan siellä näyttelijä... Ja Suomessa nyt oikeesti on ne n. 200 Julkkista, joista taloon on saatu 3% eli puolet talon asukkaista... Ja Julkkiksella tarkoitan just jotain muuta kuin kansanedustajaa tms.
[/quote]No piti oikein käydä netistä katsomassa että missä tämä "näyttelijä" on näytelly... Ei tullu heti mieleen.
Aika turhia julkkiksia ovat näköjään saaneet taloon, tuskinmpa tuonne toisiaan oikeilla julkikisilla on aikaa lähteä, eivätkä halua vaarantaa mainettaa, tai sitten ovat niin vanhoja etteivät kiinnosta ohjelman kohderyhmää.
No mulle tulee seiska (koska siinä on hyvä tv-lehti! ;)) mutta en silti tunnistanut xl-missiä, silikonityttöä, homoa ja se seppo täkkinen vähän siinä ja siinä..
Oisin halunnu teuvo lomanin tai kaisa liskin, supermarjon, jaajon, sarasvuon....
Ketkä ne muut asukkaat oli? Mutta noista ap:n manitsemista Sara Sieppi on mulle vieras. Joten luultavasti minä olisin tunnistanut asukkaista kolme, jos olisin katsonut.
Kyllä minäkin luulin että kyseessä olisi ihan oikea julkkis-BB, no ei ollut.
Samat neljä tunsin minäkin kuin ap. Sen vaalean näyttelijän tunsin kasvoilta kyllä.
Jos BB / Viidakon Tähtöset Niko olisi talossa olis se ollut ihan että " mä oon vittu nevahööd susta!"
Minulla samoin. Vain kolme eli Andy, Saagim ja Frederik
Tunnen noista Frederikin, en muita. Mutta en luekaan roskalehtiä enkä katso telkkaria. Toivon, että se ei ole määritelmä juntille, kokisin enemmänkin toisin päin.
en tuntenut minäkään montaa. Sitä salkkareiden entistä näyttelijääkään ei voinut tunnistaa kun oli pilkkonut naamansa niin kauhean näköiseksi. Tunsin vissiin neljä.
Tunnistin kolme :D eli Saagimin, Andyn ja Frederikin. Muut on ihan nevöhööd.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 09:16"]
Tunnen noista Frederikin, en muita. Mutta en luekaan roskalehtiä enkä katso telkkaria. Toivon, että se ei ole määritelmä juntille, kokisin enemmänkin toisin päin.
[/quote]
Reps, joo en minäkään tee mitään noista ja tännekin eksyin ihka ensimmäistä kertaa elämässäni. Täällä luin vasta sen että on joku BB olemassakaan ;D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 07:25"]
[/quote]
Minulle kyllä kaikki olivat tuttuja naamoja sitä blondia likkaa lukuunottamatta, siitä en ollut koskaan kuullutkaan. Terveisin juntti :D