IS: Mansikan ravintola kiinni, koska yrittäjää ei kiinnosta v...tuakaan
Yrittäjä Mansikka Keinänen-Jästerberg sulki ravintolansa ja lähti kaljalle, koska häntä ei kiinnosta v...tuakaan. Mansikka on partasuinen äijänroikale.
Kiintoisa tapa houkutella asiakkaita. Minulle jäi Kauniaisten Kani Sushi nyt mieleen, eikä hyvällä. Taidan jättää käymättä ikinä, koska ei kiinnosta v...tuakaan.
Kommentit (26)
Jos olisin hyvällä tuulella, ehkä tuo lappu toimisi minun kohdalla positiivisesti. Jos taas olisin huonolla tuulella, en kävisi enää koskaan tuon ravintolan ovella katsomassa pääseekö sisään.
Juu, jos kokkia ei kiinnosta käsitellä lohta niin ehkä kannattaa mennä toiseen sushiravintolaan. Niitä riittää.
No v*ttuako se teille kuuluu mitä yrittäjä tekee firmallaan?
En kävisi tuon näköisen miehen ravintolassa syömässä, mitä muuta annoksesta löytyy kuin partakarvoja, hyi hele.
Jänniä tapoja kyllä yrittäjillä houkutella uusia asiakkaita ja pitää vanhoista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En kävisi tuon näköisen miehen ravintolassa syömässä, mitä muuta annoksesta löytyy kuin partakarvoja, hyi hele.
Ootko oikeasti noin tyhmä?
Melkoista settiä tämän paikan arvostelut puolen vuoden takaa. Samaa kielenkäyttöä kohdistetaan henkilökuntaan, kunnon volyymillä ja muutaman haukkumasanan ryydittämänä tietysti. Pulju teki viime vuoden tappiota, joten silloin kannattaisi pitää mölyt mahassaan tämänkin lystikkään "Mansikan".
Vierailija kirjoitti:
No v*ttuako se teille kuuluu mitä yrittäjä tekee firmallaan?
No vittua se ainakin roskamediaa (onko edes enää muita?) kiinnostaa, kun Mansikan typerästä egosta innostui ja firmaansa markkinoi.
Mistä lähtien kiroilu on ollut normikamaa suomalaisessa valtamediassa? Nykyään sitä esiintyy telkkarissa, radiossa ja lehdistössä. IS/IL etenkin oikein hekumoi kirosanoilla, kuten tässäkin tapauksessa. Jopa Ylen asiaohjelmissa kiroillaan avoimesti ja mitenkään pahoittelematta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Mansikka trans-mies?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista settiä tämän paikan arvostelut puolen vuoden takaa. Samaa kielenkäyttöä kohdistetaan henkilökuntaan, kunnon volyymillä ja muutaman haukkumasanan ryydittämänä tietysti. Pulju teki viime vuoden tappiota, joten silloin kannattaisi pitää mölyt mahassaan tämänkin lystikkään "Mansikan".
Iso osa kokeista ja keittiömestareista on käytökseltään, ulkoasultaan ja ulosanniltaan aika totaalisen WT.
Kun juttua lukee, herää vain kolme kysymystä: 1)Kuka? 2)mitä? 3)häh?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kiroilu on ollut normikamaa suomalaisessa valtamediassa? Nykyään sitä esiintyy telkkarissa, radiossa ja lehdistössä. IS/IL etenkin oikein hekumoi kirosanoilla, kuten tässäkin tapauksessa. Jopa Ylen asiaohjelmissa kiroillaan avoimesti ja mitenkään pahoittelematta.
Samaa olen ihmetellyt jo kauan. Itse olisin saanut korville, jos olisin sanonut vttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt jo kauan. Itse olisin saanut korville, jos olisin sanonut vttu.
Ymmärrän hyvin miksi USA:ssa sensuroidaan kirosanat. Ne vaan näyttää ja kuulostaa erittäin nololta ja typerältä.
Mä olen kuullut, että Mansikka on tytön nimi. Vai onko tuo sitten oikeasti nainen, jättänyt nimen vaihtamatta.
Mansikalla on myös alastomia naisfiguureja esittäviä tauluja ravintolansa koristeena. Kuvastaa paikan asennetta nekin.
Kunnia menee mutta maine kasvaa ja maineella monet yrittäjät tekee isoa bisnestä. Niin kuin Hjallis ja Jethro.
Samat, en kyllä olisi käynyt muutenkaan.