Meinaatteko katsoa reindeerspotting elokuvan jatko-osan?
Käyttekö katsomassa elokuvateatterissa, katsotteko kotona jos se tulee telkkarista joku päivä vai eikö kiinnosta pätkääkään?
Kommentit (17)
Se vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaikka aika rankalta elokuvalta katsoa.
En varmaan elokuvateatteriin viitsi pandemian vuoksi mennä, mutta jos sen voi katsoa jossain suoratoistopalvelussa tms. niin en malta odottaa-
Ei jaksa kiinnostaa enää, silloin 10 vuotta sitten vielä jaksoi katsoa.
Ei kiinnosta. Samanlaisia luusereita on tämä maa täynnä.
Tuskin, jatko-osa tuntuu jotenkin väärältä.
Kerronko miten se päättyy? Näin kuvan lopputilanteesta eikä ollut mukava kuva.
Onko siitä ihan oikeasti tulossa jatko-osakin?
Kyllä varmaan. Olen rovaniemeläinen, joten sikäli kiinnostaa.
Onkohan se "haudihou" -mies tässäkin?
Kakkis kirjoitti:
Kyllä varmaan. Olen rovaniemeläinen, joten sikäli kiinnostaa.
Kappas. Meiä on sitten ainakin kaksi täällä. - Itselleni ensimmäien osa oli merkittävä elokuva, koska se näyti minulle Rovanemesä, joain, mitä en koskaan aiemmin ollut nähny ja kokenut. Muistan kuinka muutaman kaverini kanssa vitsailtiin ennen ensi-ilaan menoa, että pakkohan meidämn on mebbä katsomaan leffa, niin nähdään miten on otanut meidät siihen mukaan.
Se ilmestyy elokuvateatteriin 25 syyskuuta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä ihan oikeasti tulossa jatko-osakin?
Katsokaa 007 ja kultainen persesilmä neloselta maanantaona.
Menen kattomaan. Hyvä leffa oli se eka osa. Mutta siis päähenkilö kuoli, onko jatko-osassa muuta samaa porukkaa?
Jihuu-jahuu uusi miesvauvaelokuva!
Edellinenkin pätkä sai aikaan paljon uusia käyttäjiä, kun Subutex tehtiin tutuksi aineeksi koko kansalle. Nykyinenkin huumetilanne huolettaa.
En.
En ole ekaakaan nähnyt, ei kiinnosta.
Jatko-osassa on Jani Raappana muutaman viikon ajalta ennen kuolemaansa ja sen jälkeen pääosassa on Joonas joka oli alkuperäisen reindeerspottingin kuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Menen kattomaan. Hyvä leffa oli se eka osa. Mutta siis päähenkilö kuoli, onko jatko-osassa muuta samaa porukkaa?
Surkeiden narkkien riippuvuuden kuvaus. Se mihin narkki päätyy on kuolema. Joku pääsee irti ja palaa elämän piiriin, aika harva kylläkin. Loppuihin on turha tuhlata aikaa, ei narkkikaan sinuun käytä aikaansa - ellei voi hyötyä sinusta jotenkin huumeiden hankinnan näkökulmasta. Ei jatkoon.
Reindeerspottingin oon nähnyt kyllä, mutta ei jotenkin yhtään kiinnosta teemana huumeet ja huumesekoilut, joten tuskin.