Vauva vuodelle 2015
Toooodella aikaista edes kirjoitella tällaisia, mutta jotenkin kuumeillessa sitä eksyy tälle palstalle ja päätinpä kirjoittaa, jos vaikka sattuisi olemaan muitakin.. :) Täällä haaveissa toinen lapsi (ensimmäinen kohta 5v) ja elämäntilanteen vuoksi vuodelle 2015 aikaisintaan. Yritys alkaisi sitten ensi kesän tienoilla, vaikka nyt jo mielessä jatkuvasti! :)
Kommentit (44)
Vivian23: Minä syön foolihappoja jo nyt satunnaisesti. Pitäisi varmaan syödä jonkinlainen kuuri muitakin vitamiineja, koska imetän vieläkin esikoista. Vaikka kyllähän sitä ruuastakin saisi kaikki tarvittavat vitamiinit, jos vain tulisi syötyä suositusten mukaan. Mutta ainakin itsellä tuppaa tuo kasvisten syönti jäämään alle suositusten...
Purr: En minäkään tykkää muiden huutavista ja sotkevista lapsista :D Mutta kyllä se oma lapsi vaan on niin rakas, että kestää sitä huutamista ja kiukkuamistakin. Ja tosiaan lapsen kehittymistä ja uusien taitojen oppimista on ihana seurata.
Hei kaikki!
Yksi kuumeilija ilmoittautuisi joukkoon! Onkohan tänne joku vielä kirjoittelmassa? :) itselläni tilanne seuraavanlainen: kaksi lasta jo 3v ja kohta 2v. Nyt kuumeilen kolmatta!
Hieman jarruttaa se,että tarvitaan isompi asunto ja töihinkin meno olisi suotavaa ja olen vielä saanut laihdutettua itseni hyvään kuntoon,niin haluaako sitä taas pilata :D mutta,mutta..kova kuume! Mies ei vielä kauhean innostunut asiasta ole,nimittäin tämän pienen asunnon takia :/
Tsemppiä kaikille!
hei täälläkin yksi kuumeilia. toiveena olisi toinen vauva:) meijän pikku mies on nyt 11kk vähän päälle. minulla oli puoli vuotta kiierukka otettiin pois 10pvä elokuuta sen jälkeen 13 pvä alkoi vuoto ja kestipä melkein sen parisen viikkoa ja ovistestejä tein ja plussailin niitä ja ollaa hommailtu aika hyvin.. ja tässä kuussa oon oottanut kuukautisia aika pitkään jo...kierto yleensä 31 nyt menossa jo 41..ja ei näy kuukautisia. jokunen viikko sitten koski nipistellen mahaan. ja testannu oon nyt raskaustestii mutta negaapas näyttää:( mut sit tein eilen huvikseen ovistestin ja se näyttii haaleaa plussaa..:O??
Täälläkin vauva haaveissa vuodelle 2015. Yritys olisi tarkoitus aloittaa heti huhtikuussa. Ollaan oltu nyt naimisissa neljä ja puoli vuotta, ja ostettiin nyt syksyllä oma asunto. Esikoinen on syntynyt 8/12 ja on kyllä maailman valloittavin taapero <3 Mies olisi vaikka heti valmis seuraavaan, mutta haluan nyt nauttia rauhassa tuosta ensimmäisestä. Lisäksi ensi elokuussa on siskoni häät, jossa olen kaasona, enkä haluaisi olla silloin viimeisilläni. Ja jotenkin tahtoisin vauvan mieluummin alkuvuodesta, vaikka ajankohtaahan ei tietenkään pysty itse päättämään...
Olen nyt 25v. ja mies on kohta 28. Vakituista työpaikkaa minulla ei ole, mutta valmistuin ennen esikoista sairaanhoitajaksi ja ehdin olla puoli vuotta töissä ennen äitiyslomaa. Luotan siihen, että töitä löytyy, kunhan haluan taas palata töihin, mutta tällä hetkellä nautin täysillä kotiäitinä olosta. Rahaa ei tietenkään hirveästi ole, mutta onneksi miehellä on vakituinen työpaikka, jolla saa lainat maksettua.